2022-01-26, 10:49
Medlem
Det gick väl här, så folk borde lugna ner sig
Citera
2022-01-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
FS3 hade samma och det är oavsett gammal och dålig teknik, som idag är onödig att använda om man inte är sugen på kunna tjäna lite på sin exit. Samt en jävla skillnad på en flera år gammal site som tuggar på med gammal men fungerande teknik på grund av monopol, och en purfärsk site som kör samma gamla onödiga föråldrade teknik.

Vad fick du enda anledningen från? Du bygger argument i ditt eget huvud, sen låtsas att någon annan kommit på dessa argument, och kallar den andre för pajas för att den kommit på detta argument. Ser du ironin? Blir svårt att inte hålla med dig om pajas.

Ser det blir svårt att förklara för dig att det är lite mer än 10 pers som har en 50 lapp på kontot. Potentiellt 10tusen-tals människor, med flera som laddar konton för de beställer ofta.
Ju mer pengar totalt på en marknads wallets, ju mer incitament att exit scamma.

Men ska ge dig att det finns en liten sanning bland dina utropstecken och glåpord. Jag stör mig nog mer på den utdaterade och klumpiga tekniken än den ökade risken för exit skam. Även om dom ofta går lite hand i hand.
Speciellt när det är två nya svenska som poppat upp. Finns alltså till och med konkurrens. Så finns orsak att göra det så smidigt som möjligt för köpare och säljare, och minimera mängden coins, och mängden tid, coins är i marknadens händer.
Hahaha, potentialt 10 000 människor på FS med 50k insatt? Hahaha snacka om att leva upp till idealen om idioter på flashback som tror på precis vadsomhelst
Citera
2022-01-26, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Med tanke på dina få inlägg samt första inlägg på flera år är du inte trovärdig.

Måste jag sitta och skriva här varje dag för att vara trovärdig?
Citera
2022-01-26, 18:06
Medlem
Mitt första köp på arch gick igenom. Mycket nöjd är jag
Citera
2022-01-26, 18:29
Medlem
Är det OK att ställa frågor om vendors och kvaliteten på deras substanser i denna tråd?

Mvh
Citera
2022-01-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blanc0
Måste jag sitta och skriva här varje dag för att vara trovärdig?

Ja, det är lite så det fungerar med tanke på hur många fb-konton som är i omlopp.
Citera
2022-01-27, 01:15
Medlem
AlkoholistFascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxblue
Du kan ju annars använda dig av Poste Restante, funkat utmärkt för mig! =)
Hmm, det verkar ju intressant, men man måste ju ändå ange sitt namn och hämta ut produkten med legitimation så jag ser inte hur det skulle hindra polisen från att koppla köpet till köparen.
Citera
2022-01-27, 01:18
Medlem
AlkoholistFascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Really?
Det känns inte som en jävel fick husis när snuten kom över register med 4000(?) köpare från FS2.
Nu minns jag inte alls siffrorna, men jag vill minnas att jag blev förvånad över hur många tillslag det handlade om, men jag kanske blandar ihop det med antalet identifierade köpare.
Citera
2022-01-27, 09:37
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattslem
Är det OK att ställa frågor om vendors och kvaliteten på deras substanser i denna tråd?

Mvh
Nej
Citera
2022-01-27, 23:32
Medlem
Fortfarande krångel med insättningar på fs4…
Någon som vet hur länge sådana problem brukar vara?
Frågan må vara omöjlig att svara på, men ungefär? Snackar vi dagar? Veckor?
Citera
2022-01-27, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Fortfarande krångel med insättningar på fs4…
Någon som vet hur länge sådana problem brukar vara?
Frågan må vara omöjlig att svara på, men ungefär? Snackar vi dagar? Veckor?

Är inte tyska sidan bättre?
Citera
2022-01-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardburgers
Är inte tyska sidan bättre?
Vilken tysk sida menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto