Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackwards
Är det bara storstäderna som kör ned deadrops?
Tror nu mindre städer kommer ta efter?
Är deaddrops framtiden för Darknetaffärer?
Svårt att se att deaddrops skulle finnas i alltför många städer, logistiken och att blanda in massor med folk är träligt och risky. Roligt för dom som bor i Stockholm, Malmö och Göteborg men vi som inte bor där får nog glatt gilla Postnord tills vidare.
En av de större säljarna erbjuder ju DD i hela Sverige, men som jag förstått det så är det vid större mängder.
Citat:
Ursprungligen postat av
antelife
Är du inne på AT 24/7 då eller, eftersom du så självsäkert påstår att det inte legat nere under hela den dagen?
Jo, det AT ligger nere lite då och då faktiskt sen två veckor tillbaka, även via min privata mirror. Provat med och utan VPN och att byta bridges i Tor, men det hjälper inte. Uppkopplingen funkar annars som vanligt, så att problemet skulle ligga hos mig verkar osannolikt. Kommer även in på FS utan problem.
Det ligger nere igen i skrivande stund.
Jag är inne nästan varenda dag, från morgon till kväll. Skriver med mycket folk och är aktiv i forumet där.
Ska jag vara ärlig så har jag bara haft ett enda problem på flera månader och det var när de vart ddosad den 22 juli. Då skrev ASNT:
Citat:
Downtime
Hey,
today 22th July 2024 we had to keep our servers offline for a couple hours as we mitigated a DDoS attack, we are back online now and this type of attack won't work anymore against us. If you had some issues in the last couple days like "403 error" it was caused due to this attack.
Thanks for understanding.
Men utöver det så kan jag inte komma ihåg sist det var problem.
Mitt största problem är att jag blir utloggad titt som tätt, vilket är riktigt störigt när man skrivit ett DM eller i forumet och sen laddas inte sidan och man åker ut till login.