2024-04-19, 14:58
Medlem
upprepa gärna... satte in 200€ på en sida som var exakt likadan, mitt inlogg funkade?????
bara flugsvamp.wtf

Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Han ljuger. Gå inte in på någon länk som någon skickar dig om du inte vill bli scammad förstås. Finns bara en url som man ska använda.... flugsvamp.wtf....
Citera
2024-04-19, 15:01
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morwidin
upprepa gärna... satte in 200€ på en sida som var exakt likadan, mitt inlogg funkade?????
bara flugsvamp.wtf
Väldigt svårt att tyda vad du menar...
Citera
2024-04-19, 15:04
Medlem
Medans sitt livs största insättning är på väg in på sidan så går den ner... Undrar om saldot kommer finnas när den kommer upp.. suck
Citera
2024-04-19, 15:38
Medlem
nu är svampen uppe

Citat:
Ursprungligen postat av mrprint
Medans sitt livs största insättning är på väg in på sidan så går den ner... Undrar om saldot kommer finnas när den kommer upp.. suck
Citera
2024-04-19, 15:45
Medlem
Citat:
nu är svampen uppe
Tack! Du har helt rätt och saldot kom med!
Senast redigerad av mrprint 2024-04-19 kl. 16:09.
Citera
2024-04-22, 07:21
Medlem
med upprepa menar jag varningen om phisinglänkar. sen försökte jag, väl kortfattat förklara att jag själv blivit scamad. jag fattar ff inte hur jag kunde logga in. kanske gick det med vilket lösen som helst?
jag fick känslan att sajten själv är inblandad, detta efter jag googlade fs4. första svaret går till en scamsida, varför jobbar de inte på att få bort den? att varna för phishing och samtidigt låta en clearnetlänk ligga kvar (https://flugsvamplink.com) OBS scamsite!!!!!! det är ju vid tillfällen som svampen ligger nere som åtminstone jag börjar googla. jag får givetvis skylla mig själv, men att plocka ner den sajten borde inte var kärnfysik? eller?
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Väldigt svårt att tyda vad du menar...
Citera
2024-04-22, 09:33
Medlem
Citat:
med upprepa menar jag varningen om phisinglänkar. sen försökte jag, väl kortfattat förklara att jag själv blivit scamad. jag fattar ff inte hur jag kunde logga in. kanske gick det med vilket lösen som helst?
jag fick känslan att sajten själv är inblandad, detta efter jag googlade fs4. första svaret går till en scamsida, varför jobbar de inte på att få bort den? att varna för phishing och samtidigt låta en clearnetlänk ligga kvar (https://flugsvamplink.com) OBS scamsite!!!!!! det är ju vid tillfällen som svampen ligger nere som åtminstone jag börjar googla. jag får givetvis skylla mig själv, men att plocka ner den sajten borde inte var kärnfysik? eller?

Hur ska tex FS4 få bort fake sidor? Det är ju inte en laglig köp sida som Blocket så det blir ju svårt tyvärr.
Citera
2024-04-22, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Hur ska tex FS4 få bort fake sidor? Det är ju inte en laglig köp sida som Blocket så det blir ju svårt tyvärr.

Klokt sagt.
Citera
2024-04-23, 10:00
Medlem
finns det en vilja så finns möjligheterna, det är inte kärnfysik direkt... klart som faan att det går. ALLT digitalt är hackbart. hur finner jag ingen anledning att gå in på......... de som vet, vet...

Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Citera
2024-04-23, 15:35
Medlem
Så FS, nån update eller vad sker?

Får 404 på <adressnamnet>.wtf (vet ej om manfår skriva ut hela här..?) och mitt bokmärke jag hade för en giltig .onion adress fanns inte heller står det.

Vad nu? .onionen brukar ju redirecta till .wtf och sen hela raddan med ddos skyddet byta ut bokstäver ur urlen osv.

Nåt temporärt eller? Funkade ju för någon dag sen
Citera
2024-04-23, 16:26
Medlem
Bachelorettes avatar
Nån som vet hur lång tid det brukar ta innan ”support lägger sig i” i en dispyt när man eskalerat det till dom? Handlar om FS. Är så trött på att vänta..
Citera
2024-04-23, 16:51
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdhdMan123
Så FS, nån update eller vad sker?

Får 404 på <adressnamnet>.wtf (vet ej om manfår skriva ut hela här..?) och mitt bokmärke jag hade för en giltig .onion adress fanns inte heller står det.

Vad nu? .onionen brukar ju redirecta till .wtf och sen hela raddan med ddos skyddet byta ut bokstäver ur urlen osv.

Nåt temporärt eller? Funkade ju för någon dag sen
Var inne för 2 timmar sedan. Skulle logga in igen och möts av detta meddelande. Känns som någonting inte stämmer. Exit scam???

Edit: Använde den gamla flugsvamp länken. Då kom jag fram
Senast redigerad av pompom123 2024-04-23 kl. 16:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in