2024-06-11, 17:38
Medlem
Vart rekommenderar ni att man vänder sig för Bitcoin nu när Localbitcoin och Agoradesk har lagt ned som man kan skicka till sin Electrum plånbok?

Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
NEJ. Darknet perioden är över tyvärr.

Jag fruktar tyvärr med att den börjar att göra det, bästa krypto sidorna lägger ned, Postnord leker poliser och allt fler säljare väljer att inte skicka beställningarna och skyller på att just Postnord har tagit det.
Senast redigerad av Mlkehunt 2024-06-11 kl. 17:41.
Citera
2024-06-11, 19:25
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Vart rekommenderar ni att man vänder sig för Bitcoin nu när Localbitcoin och Agoradesk har lagt ned som man kan skicka till sin Electrum plånbok?

Jag fruktar tyvärr med att den börjar att göra det, bästa krypto sidorna lägger ned, Postnord leker poliser och allt fler säljare väljer att inte skicka beställningarna och skyller på att just Postnord har tagit det.
Köpa krypto har aldrig varit ett problem för mig dock. Om man har en Trezor är det riktigt smidigt och enkelt! Var precis förbi min lokala gatukran och hämta en femma brunt. Mycket smidigare i dagens läge. Nu mår man
Citera
2024-06-12, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123qaz
Samtidigt på Archetyp flyter saker och ting på som vanligt... Just sayin. Dags att casha ut om ni har pengar innestående på FS.
Är det sant att allt flyter på, på archetype? Ingen som blivit av med brev?
Citera
2024-06-12, 12:15
Medlem
Flyter på i stora delar av landet, men vet att Göteborg och vissa delar av stockholm tycks bli av med alla sina brev nu pga polisen klipper dem hos postnord.
Citera
2024-06-12, 12:16
Medlem
Citat:
Samtidigt på Archetyp flyter saker och ting på som vanligt... Just sayin. Dags att casha ut om ni har pengar innestående på FS.
Har inte förlorat ett enda brev på FS kanske 50 beställningar. Perfekt stealth och ofta 24 timmars leverans.
Citera
2024-06-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyybblerone
Flyter på i stora delar av landet, men vet att Göteborg och vissa delar av stockholm tycks bli av med alla sina brev nu pga polisen klipper dem hos postnord.
Ja polisen tar allt fler brev. Det beror på att stealthen är kass i många fall.
Citera
2024-06-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12
Localcoinswap

Får jag fråga om du använder den själv? Om så, för du över från dem till en privat plånbok, som ex. Elektrum?
Citera
2024-06-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Får jag fråga om du använder den själv? Om så, för du över från dem till en privat plånbok, som ex. Elektrum?
Ja precis handlar själv på localcoinswap
Citera
2024-06-12, 20:31
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nillern
Har blivit av med ca 6 leveranser sedan i vintras, till olika adresser där vanligt folk bor, alltså inga pundare kända av polisen. Har beställt från olika venords, och olika droger. Från Archetyp.

Hur fan gör ni? Har jag maximal otur bara? Får man fråga vilken vendor som inte blåser en? Beställer ni spårbart?

Ligger alla adresser inom samma postnummer?
Isåfall är det lokala postkontoret som är väldigt uppmärksamma
Citera
2024-06-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12
Ja precis handlar själv på localcoinswap

Det var banne mig inte billigt att ta ut sin BTC till sin privata plånbok, mina 600 blev 412 väl i Electrum, och då körde jag ändå på slow transer fee.
Citera
2024-06-13, 06:32
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:

Exit-scam kommer..

Det är det enda man vet med 100% säkerhet.
Citera
2024-06-13, 13:38
Medlem
Orre4444s avatar
Var orolig för scam på flugsvamp för 1 vendor som jag har beställt från uteblev. Fick pengarna tillbaka och provade en annan. Brevet kom efter 1 vecka så flugsvamp fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in