2021-10-31, 02:16
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Bara för att du använder droger behöver det inte betyda att dum försämrar din vardag, har många vänner som också kan kontrollera sitt missbruk och inte låta det påverka vardagen negativ…

Varför skriver du missbruk när du inte tycker att det är ett problem?
Citera
2021-10-31, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Jo, förmodligen blev någon säljare påkommen och därav passade admin på att ta det säkra före det osäkra genom att stänga ner och röja bort spår. Säljarna fick säkert några dagars försprång. Är mest nyfiken hur det funkar med protonmail, bitcoin m.m. Är det lika säkert på clearnet som på darkwebb så lär ju affärerna fortgå

En sida stängs ju inte ner för att någon säljare blir påkommen.

Mest troligt att de inte vågar hålla på längre, men av andra skäl, och inte för att någon blev påkommen. Folk kommer bara flytta till andra sidor och fortsätta sälja, tills någon ny tar över.
Senast redigerad av blaha95 2021-10-31 kl. 02:43.
Citera
2021-10-31, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Varför skriver du missbruk när du inte tycker att det är ett problem?

Jag tror att de stänger ner pga att anonymiteten är hotad. Polisen kartlägger alla insättningar och uttag från FS3 och har gjort så i några månader. Bitarna börjar falla på plats och för att inte gå samma öde till mötes som några av deras föregångare så väljer de att agera istället för att reagera. Klokt beslut även om det är tråkigt såklart. Men det är en jävla risk att ta med tanke på att om man torskar så är det inget litet ringa utan synnerligen grovt och minst 10 år i buren. Sedan kan det kanske vara så att intresset inom admingruppen börjat slakna. De tog ju enligt uppgift ingen "mellanskillnad" utan livnärde sig på bidrag.
Citera
2021-10-31, 02:44
Medlem
Citat:
Okej pappa jag ber om ursäkt så mkt att jag gillar att dra lite kokain vid helger eller röka lite gräs ibland för en mer flytande vardag. Jag tyckte fs3 va en helt utmärkt och fungerade market och tycker det är väldigt synd den stängts ner.

Jag vet inte hur ditt resonemang fungerar men jag själv får en mkt mer fungerande vardag genom att kunna slappna av med lite röka, och jag känner att jag kan unna mig lite kokain på helger utan behöva ora mig för fastna, Bara för att du använder droger behöver det inte betyda att dum försämrar din vardag, har många vänner som också kan kontrollera sitt missbruk och inte låta det påverka vardagen negativ…

Äsch, hans barn knarkar säkert också. Och de bor hemma. Bäst för honom att städa sina barns rum också
Citera
2021-10-31, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Jag tror att de stänger ner pga att anonymiteten är hotad. Polisen kartlägger alla insättningar och uttag från FS3 och har gjort så i några månader. Bitarna börjar falla på plats och för att inte gå samma öde till mötes som några av deras föregångare så väljer de att agera istället för att reagera. Klokt beslut även om det är tråkigt såklart. Men det är en jävla risk att ta med tanke på att om man torskar så är det inget litet ringa utan synnerligen grovt och minst 10 år i buren. Sedan kan det kanske vara så att intresset inom admingruppen börjat slakna. De tog ju enligt uppgift ingen "mellanskillnad" utan livnärde sig på bidrag.

Det går inte att spåra ägaren till flugsvamp genom att hålla koll på insättningar och uttag.

Fittan bakom sajten har ju fan snott pengar från oss. 'var för komplicerat att låta er ta ut bitcoins!' - hur fan kan folk köpa det?

Dessutom så blåljög dom när dom sa att sajten skulle vara nere för uppgradering 'ett par dagar' när dom hela tiden planerade att bedra alla kunder. Tro inte att det var goda gossar som skötte flugsvamp

Dom har ju tjänat 5% på varje handel och ändå bad dom om donationer inför varje köp! Fuck alltså!

Dessutom har man ju flera gånger på rad beställt av säljare utan att få leverans. Kan inte göra nånting utan att ge blåsarna pengarna utan att kunna ge dom lägsta betyg för att ha blivit blåst när det gått till dispyt.

Helt enkelt en bluff sida som tvingade fram högsta betyg från folk som inte ens hunnit prova varan. Läste massvis med 'recensioner' av idioter som beskrev leveransen men inte testat produkten. Så klart alla gav 5 i betyg också.
Senast redigerad av araziel 2021-10-31 kl. 03:01. Anledning: tillägg
Citera
2021-10-31, 05:12
Medlem
Nån med adresslänk till plattformens forum?
Citera
2021-10-31, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treefingers
Nån med adresslänk till plattformens forum?
Vet inte om det är ok att länka till TOR. Men om gå in på Luffarns blogg. Det är en bra utgångspunkt att leta från.
Citera
2021-10-31, 05:30
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Okej pappa jag ber om ursäkt så mkt att jag gillar att dra lite kokain vid helger eller röka lite gräs ibland för en mer flytande vardag. Jag tyckte fs3 va en helt utmärkt och fungerade market och tycker det är väldigt synd den stängts ner.

Jag vet inte hur ditt resonemang fungerar men jag själv får en mkt mer fungerande vardag genom att kunna slappna av med lite röka, och jag känner att jag kan unna mig lite kokain på helger utan behöva ora mig för fastna, Bara för att du använder droger behöver det inte betyda att dum försämrar din vardag, har många vänner som också kan kontrollera sitt missbruk och inte låta det påverka vardagen negativ…

Det han syftar på är att det är jäkligt korkat att ha pengarna liggandes på Flugsvamp istället för i en säker plånbok.
Citera
2021-10-31, 06:02
Medlem
På ett sätt skönt att sidan åker ner då man som köpare var helt försvarslös mot alla selektivscammers/slarvnissar till säljare med admins som glatt gav alla stålar till säljaren efter de skyllt på postnord.
Citera
2021-10-31, 07:49
Medlem
vadsadusadus avatar
Var inne på Flugforum för 10 minuter sen, skulle uppdatera sidan och blev utkastad. Sen dess har jag inte kommit åt Flugforum. Har de också stängt ner nu?
Citera
2021-10-31, 08:14
Medlem
Tjena. ang pengarna man har på sitt konto.. är dom helt låst/borta nu?
tänkte om det gick att prata med nån admin eller liknande för att få tilllbaka dom..
tycker det är lite orättvist för jag var inte inne varje dag o kollade så ska jag straffas för det

och förresten, vad är adressen till forumet?

MVH
Citera
2021-10-31, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Handlat på nätet i många år så är inte förvånad finns ingen anonym som är för hederlig för en gammal Exit Scam 😁 aja hade 81 kr men det bjuder jag på.

Samma här hade också en liten summa liknande din. Får svindel att vissa verkar ha haft sidan som sparkonto.

Synd att den är nerlagd då jag brukade köpa LSD 10ug droppar en gång i halvåret så jag kunde microdosera vilket blir svårt nu.

Vägrar beställa från utlandet och SSRI blir man kemiskt lobotomerad så det vägrar jag.

Man får hoppas på en ny aktör tar över flaggan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in