2024-02-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacuzzi0
nu kanske man borde sätta press på vendors för och förbättra stealthen, bättre stealth ger ju mer utrymme att den inte blir upptäckt

Ja nu måste väl vendors tänka nytt
Citera
2024-02-02, 21:32
Moderator
Morfar-52s avatar
Nu får det räcka med OT i denna tråd, diskutera insatsen i relevanta trådar. Varsågod och välj: (FB) Postanställda hittade 1300 knarkbrev - över 1000 personer misstänkta för brott eller (FB) Har posten riktade insatser emot knarkbrev just nu? ./mod
Citera
2024-02-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Ja, siten fungerar bra.
Använd ej Luffarn's länkar, det är påvisat att han phishar.
Rätt länk kan du hitta på https://darkweb.wtf
Du har en privat mirror länk för din användare på Archetype, gå via den istället — finns i Settings

Det visste jag inte om luffarn.

Jag har sett något om "privat mirror" varje gång jag loggar in. Hur använder jag den istället?

Menar du att jag kan logga in via privat mirror?
Citera
2024-02-03, 00:52
Medlem
Undrar vilka av idioterna av säljarna har används sig utav falska frimärken. Det I samband med de 1300 upptäckta knarkbrev på postnord.

Vem fan riskerar sånt på grund av småkronor
Citera
2024-02-03, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Ja, siten fungerar bra.
Använd ej Luffarn's länkar, det är påvisat att han phishar.
Rätt länk kan du hitta på https://darkweb.wtf
Du har en privat mirror länk för din användare på Archetype, gå via den istället — finns i Settings

Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
ge fan i luffarn ja, vet inte hur många detta ska upprepas.... arche***.cc är det som gäller och alltid, har för övrigt krånglat för mig med hela eftermiddagen! händer ibland å bara vänta.
Det här är nyheter för mig. Behöver man byta lösenord om man använt luffarns länkar?
Citera
2024-02-03, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Det här är nyheter för mig. Behöver man byta lösenord om man använt luffarns länkar?
Bättre fråga: litar du på 'luffarn.com'?
Citera
2024-02-03, 10:41
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickhash
Bättre fråga: litar du på 'luffarn.com'?

Jag har alltid kört hans länkar aldrig haft problem.
Citera
2024-02-03, 11:46
Medlem
Jagozars avatar
Hur säkert är der det att skicka droger inrikes äspårbart?

Varken Archetyp eller F4 skickar sårbart, men om man beställer olagliga substanser från vanliga webben skickas det ofta spårbart.

Gissar på att det darknet shopparna vill hålla fraktkostnad nere men även skydda sig själva då spårbart kräver uppgifter av den som skickar det. Men det borde gå att fylla i falskt namn och adress och använda en protonmail för inlämningskvitto?

Ursäkta halvt offtopic.
Citera
2024-02-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Undrar vilka av idioterna av säljarna har används sig utav falska frimärken. Det I samband med de 1300 upptäckta knarkbrev på postnord.

Vem fan riskerar sånt på grund av småkronor
Ja just denna detalj förvånade mig också om den stämmer är det ju häpnadsväckande dumt. I övrigt så är väl hela grejen mest skrämselpropaganda från polisens sida. Klart folk hajar till när de ser detta eller i alla fall de flesta. Det är ju också det primöra syftet att avskräcka. Givetvis kommer det inte dyka upp ett par nyvakna konstaplar och göra husis för att de hittat ett kuvert på posten med lite röka eller amfetamin. Möjligtvis om de hittar större mängder eller om vederbörande har ett register. Att folk erkänner är ju så enormt dumt så det nästan är helt obegripligt. Man är trevlig och tillmötesgående men givetvis helt ovetande. Att vara dryg eller bara allmänt oskön är ofta oerhört korkat då det väcker den mänskliga känslan av att vilja jävlas tillbaka och det vill man inte
Citera
2024-02-03, 12:07
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Hur säkert är der det att skicka droger inrikes äspårbart?

Varken Archetyp eller F4 skickar sårbart, men om man beställer olagliga substanser från vanliga webben skickas det ofta spårbart.

Gissar på att det darknet shopparna vill hålla fraktkostnad nere men även skydda sig själva då spårbart kräver uppgifter av den som skickar det. Men det borde gå att fylla i falskt namn och adress och använda en protonmail för inlämningskvitto?

Ursäkta halvt offtopic.

Archetyp har vissa vendors som erbjuder spårbart eller till ombud, för en extra kostnad
Citera
2024-02-03, 12:53
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Archetyp har vissa vendors som erbjuder spårbart eller till ombud, för en extra kostnad

Tack för svar!
Citera
2024-02-03, 14:42
Medlem
Jagozars avatar
Fick hem en leverans från Archetyp med leveranstid på en vecka.

Beställde även från Flugsvamp 4 med leverans efter bara 2 dagar! Leveranstiden beror på vendor och inte vilken sida man beställer från.

Dock var det inger vidare stealth där Förpackningarna 4 gånger större en dom behövt vara. Det är iofs dom första beställningar jag gjort från darknet och om storleken en typ av stealth för att minimera risk breven kontrolleras får nån gärna upplysa mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in