2024-02-02, 12:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Fortsätt diskussionen om den riktade insatsen i tråden (FB) Har posten riktade insatser emot knarkbrev just nu? . Börjar bli mycket OT nu här i denna tråd./mod
Citera
2024-02-02, 13:20
Medlem
leifgmperssons avatar
Kan alla lugna ner er? Förstår ni inte att detta är strålande nyheter! Nu när insatsen mot dödsknarket nått media och de vanliga tomma hoten om "ja du snart får många besök av oss" osv osv så betyder det ju att det är säkert att beställa igen. Nej det är inte dags att gå tillbaka till gatulangare. De lär va extra lite koll nu ett tag framöver tills det är dags för nästa instats. Många som legat i vänt på att beställa tills detta dramat var överstökat. Om vendors verkligen ville göra rätt för sig borde de refunda senaste tidens dispyter och kanske köra nån rabattkampanj för att kickstarta vårbeställningarna. Bara ett tips Glad fredag!
Citera
2024-02-02, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifgmpersson
Kan alla lugna ner er? Förstår ni inte att detta är strålande nyheter! Nu när insatsen mot dödsknarket nått media och de vanliga tomma hoten om "ja du snart får många besök av oss" osv osv så betyder det ju att det är säkert att beställa igen. Nej det är inte dags att gå tillbaka till gatulangare. De lär va extra lite koll nu ett tag framöver tills det är dags för nästa instats. Många som legat i vänt på att beställa tills detta dramat var överstökat. Om vendors verkligen ville göra rätt för sig borde de refunda senaste tidens dispyter och kanske köra nån rabattkampanj för att kickstarta vårbeställningarna. Bara ett tips Glad fredag!

Typ så ja! Tror det är mkt tomma hot och så gör man news av detta. Gp.se har artikel med som jag länkar i premium format:
https://archive.is/4mOki

Alla brev har landat under hela året. Bor i nämnt område. Influx av kassa säljare som folk handlar av?
Bra stealth hjälper uppenbarligen då det har landat ett brev per månad här..

1 April legaliseras det i Tyskland... Legalisera cannabis nångång... jösses va tröttsamt Sverige är.
Citera
2024-02-02, 15:13
Medlem
Kommer någon av er in på AT de senaste 30 min?
Provat med 4 olika länkar från luffarn.
Citera
2024-02-02, 15:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip

Samma här, inga länkar funkar. Troligtvis temporärt!
Citera
2024-02-02, 15:40
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:

Ja, siten fungerar bra.
Använd ej Luffarn's länkar, det är påvisat att han phishar.
Rätt länk kan du hitta på https://darkweb.wtf
Du har en privat mirror länk för din användare på Archetype, gå via den istället — finns i Settings
Citera
2024-02-02, 15:44
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Ja, siten fungerar bra.
Använd ej Luffarn's länkar, det är påvisat att han phishar.
Rätt länk kan du hitta på https://darkweb.wtf
Du har en privat mirror länk för din användare på Archetype, gå via den istället — finns i Settings

De funkar inte för mig heller varken med setting eller den du skicka.
Citera
2024-02-02, 15:58
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

ge fan i luffarn ja, vet inte hur många detta ska upprepas.... arche***.cc är det som gäller och alltid, har för övrigt krånglat för mig med hela eftermiddagen! händer ibland å bara vänta.
Citera
2024-02-02, 16:42
Medlem
Bastuvurpas avatar
Jag kom in nu i alla fall :-)
Citera
2024-02-02, 19:06
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifgmpersson

Ja tror som dig också. Polisen satsar lite nån månad och får ut det i media för att skrämma folk och visa att de gör jobbet, sedan fokuserar de på annat. Men Stealthen kan givetvis bli bättre hos många vendors. Premiera de med lite påhittig och fyndig stealth som inte ser ut som standard knarkbrev så pressen ökar på övriga vendors att göra detsamma så blir det nog bra tillslut.

För övrigt gjorde jag en beställning på arch i mitten av januari, fick hem brevet efter 2 dagar, inga problem. Detta är dock från en vendor som tar stealth på allvar. Ni som är oroliga får göra lite research på Arch forumet gällande vilka som är bra eller mindre bra på detta.
Citera
2024-02-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78
Grejen är att det är flera paket som saknas. De skickades för 2-3 månader sen nu. Förhoppningsvis är polisen "backed up" så in i helvete pga detta. Borde dem inte meddela om det råder misstanke om brott? Eller väntar de med det tills efter analys?
Frågar åt en vän såklart.

En annan möjlighet är att din vän blivit blåst av kranen han beställt skiten av.
Citera
2024-02-02, 19:41
Medlem
nu kanske man borde sätta press på vendors för och förbättra stealthen, bättre stealth ger ju mer utrymme att den inte blir upptäckt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in