2023-08-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunAndOurer
Kom in på en länk... Verkar vara uppdateringar gjorda vilket kan förklara saker.
Men det är en gammal uppdatering från 23 februari
Citera
2023-08-25, 07:50
Medlem
Ngn som kommer in på at?

Edit: Kom in på en ny länk. Min länk va out of date.

//Zolpi
Senast redigerad av Zolpizop 2023-08-25 kl. 08:07.
Citera
2023-08-25, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
Men det är en gammal uppdatering från 23 februari

Ja det var det fan... Måste ha fått temporär dyslexi.
Citera
2023-08-25, 10:49
Medlem
Har man ändrat inlogget så man kommer direkt dit nu och inte till sidan där man, iaf hittills, fått lägga in 4st saknade tecken?

Och om inte, hur vet man att man är phishad? Använder ju angiven länk och allt ser helt ok ut...
Citera
2023-08-25, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunAndOurer
Har man ändrat inlogget så man kommer direkt dit nu och inte till sidan där man, iaf hittills, fått lägga in 4st saknade tecken?

Och om inte, hur vet man att man är phishad? Använder ju angiven länk och allt ser helt ok ut...

Ja det vart ändrat för någon dag sen.
Nu skall du trycka på cirkeln sen inlogg => trycka på ditt användarnamn sen är du inne
Citera
2023-08-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
Ja det vart ändrat för någon dag sen.
Nu skall du trycka på cirkeln sen inlogg => trycka på ditt användarnamn sen är du inne

Man kan ju bli förvirrad för mindre... Märkte detta i onsdags och tyckte att jag läste en forumpost gällande detta någonstans, men man blir ju osäker...

Tack för upplysningen!
Citera
2023-08-25, 14:23
Medlem
Fan cashen försvann hux flux när jag skulle pynta en order phishing länkarna ser man väll inte ens cashen var en pgp private mirror dessutom...
Citera
2023-08-25, 22:17
Medlem
irriducibiliis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banen
Fan cashen försvann hux flux när jag skulle pynta en order phishing länkarna ser man väll inte ens cashen var en pgp private mirror dessutom...

fan jag är livrädd samma sak hänt mig satte in 5000 sek på en flugsvamp genom tor sida (blev förvirrad att mitt saldo var 0 kr där, sen loggade jag in på min konto genom flugsvamp.wtf och hade plötsligt 40 kr på det kontot och allt var som vanligt inne på den tor-fs sidan?)

har jag blivit av med de här 5 laxen? dom kommer fortfarande inte in på den andra fs-sidan nu gått snart 5h!!!!!
Citera
2023-08-25, 22:22
Medlem
Citat:

Kanske dum fråga. Men du skickade inte direkt från ngn exchangesida utan ifrån din privata wallet? Jag gjorde misstaget en gång och trodde jag kunde skicka direkt till Arch. Dom pengarna såg jag aldrig mer.

//Zolpi
Citera
2023-08-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zolpizop
Kanske dum fråga. Men du skickade inte direkt från ngn exchangesida utan ifrån din privata wallet? Jag gjorde misstaget en gång och trodde jag kunde skicka direkt till Arch. Dom pengarna såg jag aldrig mer.

//Zolpi
Nej gjorde som man ska asså grejen är jag hade cashen på arch precis när jag skulle lägga ordern bom paff borta som tur var ingen större summa.
Citera
2023-08-26, 19:02
Medlem
Citat:
Nej gjorde som man ska asså grejen är jag hade cashen på arch precis när jag skulle lägga ordern bom paff borta som tur var ingen större summa.

Om du verkligen använde din egna privata mirror (Archetyp -> Settings -> Private mirror) så kan du testa 2 saker:

1.
- Gå in på din plånbok på archetyp
- Scrolla ner till "Deposit recovery"
- Klistra in din TXID från när du satte in pengarna på archetyp och klicka på "Recover"
Om du vidarebefordras till en tråd rörande att bli phished så funkade inte denna metod

2.
Kontakta Help/Support och be dom kika på vart dina pengar tagit vägen.
- Uppe i höger hörn, klicka på "Help/Support"
- I vänstra menyn, klicka på "Support"
- I övre högra hörnet, klicka på "Create ticket"
- Förklara problemet. Bifoga gärna TXID så de kan kika på just din insättning
Citera
2023-08-27, 01:01
Medlem
läste några sidor tillbaka att fs4 ska göra en exit scam..stämmer det verkligen? kommer det en fs5 snart kanske, eller finns det redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in