Citat:
Ursprungligen postat av
EuphoriaSwe
Jag har ”förlorat” så många paket nu så det är löjligt, också från stora Vendors som fular sig och skiter i att svara. Typ var tredje beställning kommer fram, börjar verkligen tröttna
Har aldrig förlorat något inrikes på flera hundra ordrar, hur lyckas ni?? Men jag bor inte i någon håla heller där postpersonalen är Stasi (verkar inte så i alla fall än så länge tack o lov men köper ändå mest irl).
Men jag byter add så jag använder ett par st som jag har nycklar till utan att någon vet om det.
Jag använder mest Archetyp då den känns säkrare och har ett forum (hur ska man kunna handla säkert utan ett forum??, de gånger jag testat fs4 har jag blivit tipsad av vänner vilka jag ska köpa av), skulle en order försvinna så beställer jag självklart inget mer till den add, jag köper nästan bara av 2-3 säljare jag litar på.
1 använd Archetyp
2 läs noga på forumet och även betygen men absolut på forumet, ska du tex köpa tjack så läs säljarens tråd, amfetamin-tråden + betyg.
3 håll dig till dem säljarna som sköter sig med bra stelth, får du dålig stealth så klipp banden direkt för din egen säkerhets skull, har säljaren dålig stealth 2024 så har dom garanterat ingen bra säkerhet på sin övriga operation heller!
Försök att hålla dig till 2-3 st säljare och kommer det nya säljare med lockande erbjudanden/produkter så låt andra köpare testa först för ofta när nya säljare dyker upp så är det gamla säljare som gjort bort sig som kommit tillbaka med nytt namn.