Citat:
Ursprungligen postat av
ElPutoJefe
Håller med, har handlat i många år och använt alla versioner av FS, helt utan problem och har aldrig blivit av med en beställning. Men sedan månadsskiftet Nov/Dec så har det baaara varit problem... flera fett pålitliga vendors som jag använt mig av länge börjar knasa; verkar som dom inte skickar ut, blkr sämre på att svara, dyspytnivåerna stegrar och dom dåliga recensionerna öser in. Så något är det som händer. Droppen för mig var när det stod att jag avbrutit en beställning och jag blev av med alla pengar på mitt konto.. Och jag är 200% säker på att det inte var en phishinglänk.
Har dock aldrig testat Arche. Är det srabilt där eller upplever folk liknande saker där? Uppskattat svar.
Det är lika stor risk var du än beställer ifrån... För mig började det strula just vid den tiden du nämner. Bara ett av fyra beställningar har kommit fram sen dess, och det var så bra packat att inte ens jag själv insåg vad det var. Har ingen aning om varför dom inte kommer fram. Är det säljaren, packaren, posten, polisen eller brevbäraren??
En av dom som jag beställt av, försvann iaf från båda marknaderna, men finns nu igen på den ena, och man kan läsa i recensionerna att många inte fick sina grejer just vid den tiden.
Men varför lägger en del topp-betyg och skriver sen ’Dålig stealth’ eller ’Inget fått på flera veckor’ ?? Nån som har lite otur när de tänker