2023-11-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Perfekt. Återkom gärna med resultat senare för support-ticketen är fortfarande öppen.
Kikar till den här tråden imorgon igen.

Har varit inloggad i 40 minuter nu. Så det verkar funka som det ska igen 😁👍🏻

Mvh
Citera
2023-11-12, 01:57
Medlem
Fan, jag har strulat till det lite för mig själv tror jag 😄 När det äntligen börjat funka. Haha.. Arch har en stund bett mig skaffa det där 2-FA inloggningsgrejen, och nu gjorde jag det. Men jag förstår inte hur jag tar mig vidare. Jag avkrypterar meddelandet och då står det såhär:

----- ARCHETYP MARKET 2-FA ----- följt av en privat adress under som efter .onion slutar med /two_factor_login/ följt av en blandning siffror och bokstäver. Under detta står det:

----- HOW TO LOGIN? -----
----- 1. Copy the URL from above -----
----- 2. Browse to it in your browser to login -----

----- PGP Signed URL below -----

-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: ****** följt av min privata adress igen..

Sen kommer det upp: -----BEGIN PGP SIGNATURE----- och ett krypterat meddelande sen -----END PGP SIGNATURE-----

Men jag förstår inte hur jag kommer vidare? 😆 Har kopierat URL from above men då kommer jag till inloggningssidan igen. Less jag blir, hah.. Nån som kan hjälpa mig vidare?

Mvh
Citera
2023-11-12, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Fan, jag har strulat till det lite för mig själv tror jag 😄 När det äntligen börjat funka. Haha.. Arch har en stund bett mig skaffa det där 2-FA inloggningsgrejen, och nu gjorde jag det. Men jag förstår inte hur jag tar mig vidare. Jag avkrypterar meddelandet och då står det såhär:

----- ARCHETYP MARKET 2-FA ----- följt av en privat adress under som efter .onion slutar med /two_factor_login/ följt av en blandning siffror och bokstäver. Under detta står det:

----- HOW TO LOGIN? -----
----- 1. Copy the URL from above -----
----- 2. Browse to it in your browser to login -----

----- PGP Signed URL below -----

-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: ****** följt av min privata adress igen..

Sen kommer det upp: -----BEGIN PGP SIGNATURE----- och ett krypterat meddelande sen -----END PGP SIGNATURE-----

Men jag förstår inte hur jag kommer vidare? 😆 Har kopierat URL from above men då kommer jag till inloggningssidan igen. Less jag blir, hah.. Nån som kan hjälpa mig vidare?

Mvh

Citerar mig själv. Har försökt nu i timtals men jag lyckas verkligen inte komma in. Jag kopierar länken som kommer upp under krypterade meddelandet, när jag klistrar in den så skickas jag tillbaka till sidan där man ska klicka i halvcirkeln, och sen till inloggningssidan igen. Fyller i uppgifter igen och får återigen upp ett meddelande som ska avkrypteras. Har gjort det igen och det är samma meddelande att jag ska klistra in en länk. Vilket jag gör sen kommer jag åter till cirkel sidan och inlogg. Vad gör jag för fel? Nån som kan hjälpa mig att lösa 2-FA problemet jag har? 😫

Mvh
Citera
2023-11-12, 12:08
Medlem
Nån som har koll på hur lång tid det brukar ta att lösa dispyter? Blivit utlovad reship sedan LÄNGE av en av de större shopparna(på archetype) och nu tröttnade jag helt enkelt och startade dispyt, vilket jag aldrig behövt göra förut.
De har slutat svara på mina mail och meddelanden, så detta kändes som enda rimliga lösningen.....
Citera
2023-11-12, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubtown
Nån som har koll på hur lång tid det brukar ta att lösa dispyter? Blivit utlovad reship sedan LÄNGE av en av de större shopparna(på archetype) och nu tröttnade jag helt enkelt och startade dispyt, vilket jag aldrig behövt göra förut.
De har slutat svara på mina mail och meddelanden, så detta kändes som enda rimliga lösningen.....

Helt omöjligt att svara på.
Om säljaren slutat svara helt så kommer dom kanske inte svara på dispyten, eller sätta sig emot den eftersom de påstår att de gjort reship.
1 vecka efter att dispyten har startats så kan en moderator tillkallas för att avgöra hur dispyten kan lösas.
Citera
2023-11-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Helt omöjligt att svara på.
Om säljaren slutat svara helt så kommer dom kanske inte svara på dispyten, eller sätta sig emot den eftersom de påstår att de gjort reship.
1 vecka efter att dispyten har startats så kan en moderator tillkallas för att avgöra hur dispyten kan lösas.

De påstår sig inte ha reshippat, det är uppenbarligen två totalt olika människor jag haft kontakt med från deras shop(en på archetype och en via protonmail) - och dessa två verkar överhuvudtaget inte ha någon kontakt med varann. Killen på archetype verkar knappt förstå svenska, och han läser uppenbarligen inte hela mina meddelanden heller. Utan det var typ "vi har skickat din order, du måste ha tålamod" - jo ordern har redan kommit, vilket jag förklarat, men hade blivit lovad en reship tillsammans med ordern vilken varken kommit eller att individen på archetype jag har kontakt med verkar veta om att jag blivit utlovad av en annan person från samma shop...... det är tamejfan så man blir ännu mer gråhårig än jag redan börjat bli
Citera
2023-11-13, 00:45
Medlem
movingmads avatar
Vad är bästa exchange om kraken är låst?
Citera
2023-11-13, 17:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hur funkar det på archetyp om säljaren gör en exit scam men jag hinner skapa en dispyt innan? Nu väntar jag på svar från säljaren men ser att andra skrivit i forumet att de väntat flera dagar på svar utan att få något (är alltså flera som inte fått sin leverans från den säljaren). Får jag tillbaka pengarna då om jag har en öppen dispyt men säljaren vägrar svara? (om det skulle bli så)

Med tanke på hur sidan strulat för mig vill jag skapa en dispyt så fort som möjligt ifall den skulle börja krångla igen. Har kommit in utan problem senaste tiden iaf.
Citera
2023-11-13, 18:21
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Jag är fucked. Beställde för snart två veckor sedan av två olika säljare. Inget har kommit fram och jag har knaprat benzo dagligen i över ett år.
En benzoavtändning på häkte kommer bli skitskoj. Goodbye cruel world, fuck the police.
Citera
2023-11-14, 12:10
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Jag är fucked. Beställde för snart två veckor sedan av två olika säljare. Inget har kommit fram och jag har knaprat benzo dagligen i över ett år.
En benzoavtändning på häkte kommer bli skitskoj. Goodbye cruel world, fuck the police.
Samma här broder, vilken jävla sörja. dm:a mig om du behöver prata av dig.
Citera
2023-11-14, 21:14
Medlem
Kommer ni in på fs4?
Citera
2023-11-15, 19:18
Medlem
Hojajas avatar
Fler som har problem med att regga konto på AT?
Får bara upp ett konstant felmeddelande om att lösenordet inte matchar?
Kanske är helt seg, men tycker att jag följer alla instruktioner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in