2024-03-22, 06:59
Medlem
svartbergstops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-ter
Jag vill inte låta otrevlig och tänker inte hänga ut någon för att vara en idiot men någon klagade för någon sida sedan att det en "sisådär" vendor skickat dåliga grejer. skiter i vad du identifierar dig som han hon hen som fick skit av av och han uppskattade reship som var mycket bättre kvalité + på nästa order. Är ni verkligen såhär jävla dumma i huvudet ursäkta mitt språk.

Du blev blåst första gången om dom skickar bra nästa gång, brukar vara så åtminstone 8/10

Vad vill jag ha sagt? Ingenting men hockey imorgon

Fick gamla x utan aktivt ämne, klagade och dom skickade nya på eget initiativet och fler än jag köpt - mycket bra kvalité precis som tidigare och gratis så klart samt vendorn är det inget fel på. Vilket borde vara direkt uppenbart om man har flerfaldig erfarenhet av denna marknad och dess dynamik. Reship är sällsynt, det kostar och är bara enklare att skita i det och ta en negative review, oavsett vem som har rätt.

Hockey är en sport för wt gubbar och handikappade cp barn.
Senast redigerad av svartbergstop 2024-03-22 kl. 07:37.
Citera
2024-03-22, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av svartbergstop
Gå in och kolla på AT och sök på dead drops så kommer det komma up några i huvudstaden som åtar sig den tjänsten. Om jag mins rätt rör det dock enbart en vis mängd, typ minst ett hg eller dylikt. Vet inte vad dom tar för det dock.

AT?
Citera
2024-03-22, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av svartbergstop
Gå in och kolla på AT och sök på dead drops så kommer det komma up några i huvudstaden som åtar sig den tjänsten. Om jag mins rätt rör det dock enbart en vis mängd, typ minst ett hg eller dylikt. Vet inte vad dom tar för det dock.

ah nu trilla poletten ner AT fattar
Citera
2024-03-22, 20:08
Medlem
Jag lyckas inte växla mina btc till xmr i Cake wallet. Finns det en lösning på detta eller ska jag växla genom en annan wallet?
Citera
2024-03-23, 00:13
Moderator
Morfar-52s avatar
Frågor om PN:s hantering av paket/försändelser är OT i denna tråd, ta det i (FB) E-handel, frakt och konsumentfrågor . OT raderat./mod
Citera
2024-03-23, 00:45
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg97
Jag lyckas inte växla mina btc till xmr i Cake wallet. Finns det en lösning på detta eller ska jag växla genom en annan wallet?

Testa simpleswap.io
Citera
2024-03-23, 15:34
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Testa simpleswap.io

Akta bara så du inte går till fel länk. En polare blev scammad på felaktig Pancake swap
Citera
2024-03-24, 19:08
Medlem
Vad är adressen till flugsvamp?
Citera
2024-03-24, 19:20
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Vad är adressen till flugsvamp?

flugsvamp.wtf

Skulle dock rekommendera dig att välja AT istället, men du väljer själv.

Archetyp.cc
Citera
2024-03-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
flugsvamp.wtf

Skulle dock rekommendera dig att välja AT istället, men du väljer själv.

Archetyp.cc

Tack!

Jo, jag vet. Men är smidigare med flugsvamp just nu för mig.

Minns förut att adressen var väldigt lång. Är det verkligen bara .wtf i slutet nu? Lätt att komma ihåg är det iaf.

Edit: Såg nu att man får en mer komplicerad adress senare
Senast redigerad av blaha95 2024-03-24 kl. 20:02.
Citera
2024-03-25, 08:19
Medlem
flykick666s avatar
Är det bara jag, eller får andra också "Passwords don´t match" oavsett hur nogrann man är på inloggningen? Det är samma felmeddelande för mig på Create account för att kontakta kundtjänst också
Citera
2024-03-25, 09:23
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tack!

Jo, jag vet. Men är smidigare med flugsvamp just nu för mig.

Minns förut att adressen var väldigt lång. Är det verkligen bara .wtf i slutet nu? Lätt att komma ihåg är det iaf.

Edit: Såg nu att man får en mer komplicerad adress senare

Ja, onion-länk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in