2023-11-10, 10:36
Medlem
Hej vina vänner. Det är säkert fel plats att skriva detta, och det tas bort. Jag är så dumb. Jag måste börja någonstans. Var kan man hitta en (internationell) plats, ett forum, där man kan prata om droger (och annat) HELT utan gränser, och ingenting blir censurerat eller borttaget. Man kan prata om platser att köpa, och osunda motiv, vad som helst.
Citera
2023-11-10, 12:34
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LABDO
Hej vina vänner. Det är säkert fel plats att skriva detta, och det tas bort. Jag är så dumb. Jag måste börja någonstans. Var kan man hitta en (internationell) plats, ett forum, där man kan prata om droger (och annat) HELT utan gränser, och ingenting blir censurerat eller borttaget. Man kan prata om platser att köpa, och osunda motiv, vad som helst.
Darkweb
Citera
2023-11-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khadde
Arch nere?

Nope.

Citat:

Archetyps forum.
Men om du verkligen vill kunna prata om det mesta så är det väl snarare 4chan som passar in bättre. Eller något pedofilforum på darknet då du vill kunna prata om ALLT.
Senast redigerad av Dsfarfeg 2023-11-10 kl. 13:56.
Citera
2023-11-11, 01:41
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Citerar er 3 eftersom det är ni som rapporterat att ni har problem med utloggningar.
Jag har skapat en support-ticket på archetyp och frågat om det finns en lösning.
Jag kan inte lova att jag eller supporten kommer lösa problemet, men jag kan iallafall agera mellanhand mellan er och supporten på archetyp den här gången.
Om ni har övrig info att ge skulle det vara bra. När ett problem uppstår så är det alltid enklare att lösa problemet ju mer info om problemet man har.

Om någon annan har samma problem så får ni gärna citera mig (skicka inte PM till mig, jag har stängt av den funktionen. Ta det här istället). Jag kan då citera er som jag gjort de 3 medlemmarna ovan om/när jag får ett svar med lösning på problemet.

Tack för det! 🙏🏻 Jag har fortfarande samma problem. Jag vet inte hur det är för er andra? Ibland fungerar det i några minuter åtminstone nu, sen blir jag helt plötsligt utloggade igen. Jag använder Tor på telefon om det kan vara till nån nytta, och har provat flera olika browsers och problemen är samma, bara det att det skiljer aningen i tid hur länge jag förblir inloggad på dom.

Mvh
Citera
2023-11-11, 02:29
Medlem
Citat:
4chan, dread (finns lite olika sub-forums där om allt möjligt) är väl de jag ”öppet” kan hänvisa till, sen finns det ju såklart mer avlägsna platser och mindre öppna forum som du kan söka dig till. Men jag kommer inte att kunna hänvisa dig till några sådanna, utan se till att hitta dit själv, både för din egen skull men även för de som redan finns där. Kan du inte hitta någon sids, så bör du inte vara på den sidan, låter kanske hårt men den finns mängder med .onion som leder till mycket sjuka saker som inte alla mentalt klarar av, så därför får man ge sig ut på jakt själv, ibland brukar vissa forum även prata om andra sidor och du kan bli inbjuden på så sätt!
Stay safe, you may need it
Citera
2023-11-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
[...]
Citat:
Ursprungligen postat av Skurk040
[...]
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
[...]

Vill bara ge er en snabb uppdatering om att jag inte har glömt bort er. Jag har inte fått något svar från supporten, och det är nog bäst att inte förvänta sig ett svar inom de närmsta dagarna. Jag loggar dock in varje dag på Archetyp och kikar om det finns en uppdatering.
Citera
2023-11-11, 18:35
Medlem
Citat:
[...]
Citat:
[...]
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
[...]

Fick precis svar.
Använder ni samtliga Tor Browser på telefonen, eller på en dator?
Samt, vilken mirror använder ni?
Är det endast archetyp.cc (kolla samt var NOGA med stavningen så ni verkligen är inne på rätt sida), eller har ni även fått privata mirrors som ni använder (privat mirror hittas under settings -> scrolla längst ner)?

Om ni begått misstaget att stava archetyp.cc fel så var gärna ärliga med detta.
Jag kan bara agera mellanhand och problemet kan nog bara lösas om vi får rätt och ärlig information.

Testa gärna med Tor browser från en dator ifall ni endast använt en telefon eller tablet.

EDIT:
Fick precis ett till svar!
Kika om det fungerar bättre nu, samt återkom gärna med svaren på frågorna ovan om det inte gör det.

Citat:
Thank you, I changed one setting on the market now, in hopes it will help keep regular users logged in for longer, we will see.
Senast redigerad av Dsfarfeg 2023-11-11 kl. 19:02.
Citera
2023-11-11, 23:50
Citat:
EDIT:
Fick precis ett till svar!
Kika om det fungerar bättre nu, samt återkom gärna med svaren på frågorna ovan om det inte gör det.

Nu verkar det funka bättre för mig iaf. Jag har endast kört Tor via telefon. Och det är via en privat mirror och archetyp.cc jag testat med. Det sista han fixade kanske gjorde susen. Vi får se hur länge jag förblir inloggad, ska prova fönstershoppa lite ^^ Stort tack för hjälpen, båda två! 🙏🏻

Mvh
Citera
2023-11-11, 23:55
Medlem
Citat:
Nu verkar det funka bättre för mig iaf. Jag har endast kört Tor via telefon. Och det är via en privat mirror och archetyp.cc jag testat med. Det sista han fixade kanske gjorde susen. Vi får se hur länge jag förblir inloggad, ska prova fönstershoppa lite ^^ Stort tack för hjälpen, båda två! 🙏🏻

Mvh

Perfekt. Återkom gärna med resultat senare för support-ticketen är fortfarande öppen.
Kikar till den här tråden imorgon igen.
Citera
2023-11-12, 00:09
Medlem
Citat:
Tack för det! 🙏🏻 Jag har fortfarande samma problem. Jag vet inte hur det är för er andra? Ibland fungerar det i några minuter åtminstone nu, sen blir jag helt plötsligt utloggade igen. Jag använder Tor på telefon om det kan vara till nån nytta, och har provat flera olika browsers och problemen är samma, bara det att det skiljer aningen i tid hur länge jag förblir inloggad på dom.

Mvh

Vi hade exakt samma problem. Mitt fungerar dock nu igen och jag är en mycket lycklig människa. Tack röt ert engagemang.
Senast redigerad av Skurk040 2023-11-12 kl. 00:23.
Citera
2023-11-12, 00:22
Medlem
Citat:
Vi har exakt samma problem.

Har du testat nu igen efter mina senaste meddelanden? ASNT (Archetyps admin) sa att han gjort ändringar på sidan rörande utloggningar för användare, så förhoppningsvis är problemet löst. Testa logga in nu och se om det går att navigera runt på sidan.
Citera
2023-11-12, 00:24
Medlem
Citat:
Har du testat nu igen efter mina senaste meddelanden? ASNT (Archetyps admin) sa att han gjort ändringar på sidan rörande utloggningar för användare, så förhoppningsvis är problemet löst. Testa logga in nu och se om det går att navigera runt på sidan.
Jepp. Allting funkar kanon igen. Livet leker. Även beställla gick bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in