2023-06-26, 22:50
Medlem
Kommer inte in på FS någon annan som har problem???
Citera
2023-06-27, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
När FS3 la ned så stod jag länge i valet och kvalet mellan FS4 och Archetyp, men valde i slutändan det sistnämnda, och efter din jätteverkliga väns historia känns beslutet bara ännu bättre.

Sajten är väl egentligen inte mer pålitlig än nån annan, men ett stort plus med Arch är att Benny slipper praktfittorna som modererade FS-forumet. Fy fan, vilket slödder. Lögnare och paragrafryttare på samma gång. Sånna jävla o-bros

Att Arch använder monero ger också stjärna i kanten, då transaktionsavgifterna blir mindre. Benny kan även ta ut pengarna som han har satt in. Så ja, själva plattformen rekommenderas till 100 %!

Jo jag tycker archetyp är mycket mer pålitligare än fs4 på alla sätt.

Så var fs3 forumet också, många negativa inlägg emot säljare togs bort. Nästan ingenting raderas på archetyp's forum och man kan även skicka pm till alla och inte bara säljarna vilket är grymt bra.
Citera
2023-06-27, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Ja localcoinswap. Handla bitcoin genom swish sedan swisha direkt till FS 4

Det fungerar men ni kommer bli bannade förr eller senare från växlingssidorna om ni gör så, särskilt med bitcoins.

Är det så svårt att skicka dom till en wallet först? Byt till Monero så går det fort (tar ca 30 in för mig att köpa xmr skicka till min wallet och sen till archetyp och kostar knappt något att skicka monero).
Citera
2023-06-27, 11:19
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Det fungerar men ni kommer bli bannade förr eller senare från växlingssidorna om ni gör så, särskilt med bitcoins.

Är det så svårt att skicka dom till en wallet först? Byt till Monero så går det fort (tar ca 30 in för mig att köpa xmr skicka till min wallet och sen till archetyp och kostar knappt något att skicka monero).
Har handlat i två år minst ej banned ännu...
Citera
2023-06-27, 16:54
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Har handlat i två år minst ej banned ännu...
Det låter osmart att köpa btc med swish (bank id) och sen direkt skicka över det till en knarkhandelssida. Det är inte olagligt såklart, men känns rätt onödigt. Varför inte bara skicka till en egen wallet först?

Nu handlar jag inte droger längre, MEN vill bara uppmana alla att inte gå på myten om sommarjobbare på posten som vendors älskar att sprida. Nej, paket/post kommer inte fram flera dagar för sent för att det är sommarjobbare som delar ut. Den kan komma senare på dagen än vanligt, men den delas ut som den ska.

Tack och hej, knarka lungt alla knarkers!
Citera
2023-06-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks

Hej lärt mig hur man gör med Wallet etc, har dock en fundering vart man köper xmr enklast och smidigast? Och vilken wallet rekommenderas per telefon? MVH
Citera
2023-06-28, 19:00
Medlem
Har gjort en insättning för 24 h sedan på Flugsvamp 4.0 Ingenting har dykt upp och börjar känna mig blåst.
Någon som mer koll med insättningarna på Flugsvamp 4.0?
Senast redigerad av St3nmolder 2023-06-28 kl. 19:03.
Citera
2023-06-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St3nmolder
Har gjort en insättning för 24 h sedan på Flugsvamp 4.0 Ingenting har dykt upp och börjar känna mig blåst.

Det löser nog sig, beställde förra veckan och tog 10 min Max att få pengarna in på fs4. Och min beställning kom fram.
Citera
2023-06-28, 20:43
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajen21
Det löser nog sig, beställde förra veckan och tog 10 min Max att få pengarna in på fs4. Och min beställning kom fram.
Blev blåst av en vendor tror jag. Över en vecka nu och inget i posten. Det var en vendor med höga betyg....Sommar scammers...
Citera
2023-06-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajen21

Har kontaktat Support, inget svar och fortfarande inga pengar insatta. Transaktionen har genomförts. Satte du in i Bitcoin?
Citera
2023-06-28, 20:58
Medlem
Citat:
Har kontaktat Support, inget svar och fortfarande inga pengar insatta. Transaktionen har genomförts. Satte du in i Bitcoin?

Oh okej. Har du kollat så du har varit inne på rätt flugsvamp?? Finns många sidor som är identiska men är scammers alltså inte riktigt fs4!
Citera
2023-06-28, 21:04
Medlem
Citat:

Samma här idag. 5h nu och inget ännu…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in