2023-05-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Förde över pengar till arch tidig morgon. Inget har dykt upp ännu. Har någon annan varit med om att det tar flera timmar ?

Du har blivit phisad mest troligt
Citera
2023-05-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetus.deletus
Du har blivit phisad mest troligt

Fick hjälp utav supporten. Allting är i sin ordning.
Citera
2023-05-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Gjort två beställningar sen nya postlagen. En dök upp, den andra gjorde det inte. Första gången en beställning uteblivit. Har inte vågat beställa mer efter det..

Hur lång tid kan det ta innan polisen hör av sig? Var ändå två-tre månader sen det borde dykt upp nu.

Blivit en del sen januari, det mesta har dimpt ner. Två gånger har de inte kommit, men då har jag tyvärr varit klantig och valt helt fel vendors som inte ens skickat grejerna, men fick tillbaka cashen. Längst tog det nästan 2v.

Vet folk som inte ens har blivit kontaktad av polisen. Utan det har kommit fram när denne varit på polisstationen för ett annat ärende.
Citera
2023-05-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Ta det lugnt.
Vad du ska göra är att inte öppna dörren om de ringer på, utan endast svara på brev/samtal där du berättar att det inte är första gången någon beställer till dig, senast för två månader sen dök det upp dopnings-preparat i din brevlåda som du slängde på en gång. Det är faktiskt ganska vanligt förekommande, så låt lite irriterad på samma gång.

Ok, tack så jättemycket för ditt svar!
Citera
2023-05-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sacredsecretion
Förstår vad du menar och har också tänkt i dom banorna. Har du beställt något i år sedan den nya sekretesslagen blev aktuell?
Beställer hela tiden från fs4 både röka och tjack, men vill testa på archetype pga säkerheten den har
Citera
2023-05-05, 01:28
Medlem
Kommer inte in på flugsvamp längre
Står ”onion site not found” när jag skriver in URLen.
någon som vet vad det beror på?
Citera
2023-05-05, 02:18
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddandenstore
Kommer inte in på flugsvamp längre
Står ”onion site not found” när jag skriver in URLen.
någon som vet vad det beror på?

Har själv inte koll på FS4 men de kan ha bytt onionlänk.
Gå in på flugsvamp.wtf i Tor Browser så lär du hitta en ny onionlänk.
Citera
2023-05-06, 13:46
Medlem
flugsvamp.wtf fungerar inte för tillfället.
Citera
2023-05-06, 14:04
Medlem
Nr45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boogeyman22
flugsvamp.wtf fungerar inte för tillfället.

Det kommer att fixa sig underdage. funkat imorse och inatt. Bara vara kalla o ta det lungna. Brukar alltid komma igång igen.

Till andra ser jag ingen skillnad alls i leverans ,får alltid mitt. vet inte om dom går på områden. Att ha hela SWE finns ingen tid till det garanterat.

Samt har får du inget från fader blå brev eller samtal ,så kan man nog ofta utfå från att vendorn inte sänt ,bistra verkligheten.

EDIT. Flugsvamp.wtf fungerar nu
Senast redigerad av Nr45 2023-05-06 kl. 14:10.
Citera
2023-05-07, 16:46
Medlem
Använder folk flugsvamp fortfarande? Ni som gör det, har ni aldrig testat archetyp?
Citera
2023-05-08, 07:49
Medlem
Xanyos avatar
Är det bara jag som stört mig på det nya sortiment systemet nu på Flugsvamp? Det var ju bra som det var innan att man kunde scrolla till en speciell vara inom en speciell kategori, men nu har dom klumpat ihop allting så onödigt.
Citera
2023-05-08, 07:51
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Använder folk flugsvamp fortfarande? Ni som gör det, har ni aldrig testat archetyp?

Flugsvamp är trots allt den mest använda drog marknaden överlag i Sverige. Så ja det är oerhört många som använder Flugsvamp fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in