2021-11-01, 19:48
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Lösningen på det ät att folk ej använder FS4 som plånbok.

Ja, fattar inte heller varför folk lägger in tusentals kronor på sitt konto
Lite som att be en random person hålla dina pengar medans du går och pissar
Citera
2021-11-01, 19:48
Medlem
La min första beställning någonsin förra söndagen, 2 paket från olika vendors och inget av dem har kommit fram ännu. Känns som att man kan börja ge upp hoppet på att de kommer fram, eller vad tror ni?
Citera
2021-11-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rwrk
La min första beställning någonsin förra söndagen, 2 paket från olika vendors och inget av dem har kommit fram ännu. Känns som att man kan börja ge upp hoppet på att de kommer fram, eller vad tror ni?
Hur ska någon här kunna svara på det? Antingen så får du dem eller så får du det inte. Men jäkla otur att lägga första ordern precis vid en exitscam, lider med dig o hoppas på det bästa!
Citera
2021-11-01, 19:51
Medlem
Dom skriver på sitt utlåtande att forumet ska vara öppet ett tag till.
Den länk jag har fungerar inte. Kmr någon in?
Citera
2021-11-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Inte sett detta meddelandet. Dom har ju skrivit att dom ska uppdatera saker och ting.

Ska kika forumet!

Skulle du kunna länka forumets url ?
Citera
2021-11-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Hur ska någon här kunna svara på det? Antingen så får du dem eller så får du det inte. Men jäkla otur att lägga första ordern precis vid en exitscam, lider med dig o hoppas på det bästa!
Tänkte mest om någon annan också hade beställt vid ungefär samma tid och inte heller fått sin paket, men klart att det är svårt att gissa ändå. Men ja, har varit så avvaktande mot att beställa från FS i flera år och när man väl gör de så går allt åt helvete haha.
Citera
2021-11-01, 20:05
Bannlyst
Synd att så många blivit lurade på några tusenlappar - och framför allt de stackare som i vanlig ordning går på " vi stänger för uppdatering"-myten

Inom en snar framtid återvänder samma människor som ligger bakom FS3.0 med FS 4.0 där de lovar dyrt och heligt att man ska kunna ta ut sitt saldo,och inom 2-3 år efter lansering kommer de att göra en exit scam igen.

Jag råder alla här som tänker köpa droger på darknet( gör helst inte det) att först o främst tumbla btc innan insättning,samt att enbart överföra så mykcet som krävs för att genomföra ett köp.
Det gäller både köpare och säljare föresten.

Jag råder er ochså att söka er till utländska shoppar med större klientelbas , och som huserar svenska säljare med inrikesleverans.
Citera
2021-11-01, 20:08
Medlem
Parasit99s avatar
Ni som hängt på FS 3.0 sedan start. Ökade inte frekvensen mot slutet av säljare som försvann? Finns ett gäng domar från i år men alla är konstiga. Aldrig att snuten fått tag på någon genom teknik, enchrochat och fan vet allt vad det heter. . Snuten fick tips i ett fall om att några sålde i Årsta, ställde sig vid en brevlåda och bara väntade in dem. I ett annat fall tuppade en snubbe med väska av på stan. I samma veva meddelade grannarna att någon gjort inbrott i snubbens lägenhet, snuten gjorde husrannsakan och så avslöjades ytterligare en storsäljare på FS. Kanske inget trendbrott att fler åkt fast på senare tid eller vad säger ni? Tänker att domarna inte redovisar exakt hur snurrens fick korn på dem, att säkerheten inte höll måttet.
Citera
2021-11-01, 20:18
Medlem
Ladidas avatar
Det var ju i mångt och mycket en scam marknad..

Säljare som inte tålde kritik och fick psykbryt på köpare, när köpare skrev kritik på forumet så raderade moderatorerna bort kritiken..
(Det säger ju ALLT)

Sen har vi rövslickarna som kom till storsäljarnas räddning varje gång någon blev blåst och uttryckte äckel över det.

Allt med administrationens goda minne, en sådan marknad kan man inte handla på, då kan man lika gärna skita i escrow system, ett escrow system fungerar bara om man kan lite på att sidan som håller ens pengar är opartisk och inte varje gång ger säljaren rätt i dispyt.

De som kallar det för en bra marknad kan inte varit med på den tiden det fanns bra marknader, det har gått stadigt utför sedan FS1 ungefär, det är bara blåsare och bullshit!

Flugsvamp 4.0, men ge upp, det är exakt samma runk-pojkar som stod bakom den förra sidan, den kommer ha exakt samma problematik som den här.
Hoppas karman hittar dom jävla fittorna och det gör fruktansvärt ont.

Äckel..äckel och smuts.
Citera
2021-11-01, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Finns det nån rimlig uppskattning av hur mycket flugsvamp3.0 omsatte?

30 miljoner i månaden.
Citera
2021-11-01, 20:55
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kex.1
Vad stod det i brevet du fick av polisen? Och vad skedde sen, fortsatte du beställa något eller slutade du med det?
Något om att jag var skyldig till ringa narkotikabrott men åklagaren valde att lägga ner det, fick två likadana brev då två lika stora ordrar blev tagna inom loppet av två veckor. (Brajja under 5g).

Jag slutade där och då för jag orkade inte ha polisen i arslet igen så jag gick tillbaka till irl handeln istället.

Men det var kung sålänge det funkade, fick igenom flera hundra beställningar inom loppet av ~8 år så succes raten är hög sålänge man inte blir flaggad.
Citera
2021-11-01, 21:11
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Nu intar dock Maggan snart tronen och lär sparka igång "kriget mot droger" på allvar.
Med tanke på alla skjutningar som tar upp nästan alla löpsedlar just nu som sossarna skyller på knarkare i Danderyd så skulle jag nog inte sitta lugnt i båten.
Hon lär ju vilja spänna musklerna och visa att de faktiskt gör något.

Razzior i villaområden lär nog gå hem hos gemene sosse som hävdar att svenskar minsann också begår brott.

Tänk dig sommaren nästa år, lagom till valet, kraftsamling, enorma razzior över hela landet.
Plötsligt är svenskar mer kriminella än invandrare för första gången sedan mätningen börjades.
Förstasida nyhet hos varenda tidning i flera veckor, tänk hånet från vänstern, dom hade rätt trots allt.
Sossarna skjuter i opinionen, nosar på 40%
Högern går i dvala och lämnar walkover.
Arnstad hade rätt.
Att stänga ner FS lär snarare öka gängvåldet och dra in folk i kriminalitet. Skillnad på att sitta hemma och beställa än att gå ut i kriminella kretsar och leta efter droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in