Citat:
Ursprungligen postat av
Ganjanist
Jag skiter i om det är flera personer bakom ett ”namn”. Om man säger att man skickat det innan tömning i måndags, och jag fortfarande inte fått det idag. Då vet jag ju att vendorn har blåljugit mig i ansiktet, speciellt om det nu kommer fram nästa vecka någon gång. Man kan ju lika bra vara ärlig?
Såg att man inte fick diskutera säljare eller vendors. Sorry mod!
Världen är full av idioter, egot styr till max, get used to it, sen om nån markerar som skickat lite innan är väl inte hela världen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Qusimoto
Aldrig haft nå problem med FS
Den enda gången det va problem va pga postnord som skickade med en lapp att mitt paket hade skadad under transport vilket jag såg på paketet.
Fått allt, ingen bryr sig om nån behöver lite röka en helg t.ex, medicin kallas det för många. Så mycket bättre än gatan, väldigt enkelt att värja sig mot anklagelsen, svårare med händerna i syltburken mitt på stan!
Citat:
Ursprungligen postat av
SC2Blomjord
Lade en order kl 02 i natt (lördag), en timme senare var den tydligen "skickad", jo tjena.. som att han drog ut kl 03 på natten och postade det. De gör väl så för att få pengarna snabbare via autosläpp.
Smart drag av de också, så folk inte hinner avbryta ordern. 2 timmar efter var det skickat för mig en gång, 15 dagar senare ramla det in, precis när man börja "glömma". Kanske fult, men smart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zucca
Jag har aldrig haft problem med sega leveranser, beställer jag på helgen har jag det på onsdag/torsdag beroende på vilken vecka det är postutlämning.
Alltid fått det jag beställt. Men jag lägger hellre några extra hundralappar på någon med bra betyg.
Finns kanske bättre kvalité och billigare priser hos någon annan. Men prio för mig är säkerheten.
Problemen finns inte, om man håller sig till seriösa och bra folk, börjar man sväva runt bland massa olika, kanske till och med folk utan betyg står knas runt hörnet.