2022-07-17, 13:09
Medlem
Finns typ 2 vendors som skött sig i flera år som jag litar på, får alltid på 2 dagar av dom, varenda vendor i tex tjackdelen har tagit 2+ veckor, ungefär 6 av 6 i dom jag testat, bara en av dom var ärlig och sa att det var deras fel
Citera
2022-07-18, 00:25
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
om ditt påstående stämmer har alltså 4 olika vendors packare tagit 5 av mina försändelser.
saknar 5 orders varav den senaste blev skickad för 2v sedan och den äldsta 5+ veckor

Jag skulle säga att det är betydligt troligare att felet ligger hos säljare eller de kriminella personer som får bottom-feeder-uppdraget att posta o kuvert och åka roama runt storstadsregionerna i nån rostig Citroën och lägga knark i postlådor

Än att det skulle vara postnord som plötsligt kunde ta dina brev.

Prova skicka ett brev till dig själv med tvättmedelspulver i en vaacumpackad påse tryckt mellan två vykort. Hundra procent du får brevet orört.
Citera
2022-07-18, 16:06
Medlem
Alltså, wtf är detta? Jag använder ett lösenordsprogram och den filen har inte ändrats på skitlänge. Ska logga in på FS4, copy-pastar mitt vanliga användarnamn och lösenord, men möts nu av ett "Felaktigt användarnamn eller lösenord" ?!?!?!!??! Någon som råkat ut för samma sak? Är det en bugg eller? Va fan ska man göra? Kommer jag inte in på mitt konto, är det fan katastrof. Går ju inte att kontakta någon mod eller dylikt heller ... fattar nada, detta har aldrig hänt förr.
Citera
2022-07-18, 17:23
Medlem
Är det någon som kommer in på Archetyp? Har inte kommit in på 2-3 dagar..
Citera
2022-07-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffeboix26
Är det någon som kommer in på Archetyp? Har inte kommit in på 2-3 dagar..

Har kunnat komma in utan problem de senaste dagarna.
Skaffa en ny mirror från archetyp.cc.

Sidan har blivit tillräckligt populär för att bli DDoS:ad konstant, så det är vanligt att vissa mirrors inte funkar.
Generera ett par tills du hittar en som funkar. Jag brukar få generera 2-4st från archetyp.cc för att kunna komma in.
Citera
2022-07-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceanen-nancy
Alltså, wtf är detta? Jag använder ett lösenordsprogram och den filen har inte ändrats på skitlänge. Ska logga in på FS4, copy-pastar mitt vanliga användarnamn och lösenord, men möts nu av ett "Felaktigt användarnamn eller lösenord" ?!?!?!!??! Någon som råkat ut för samma sak? Är det en bugg eller? Va fan ska man göra? Kommer jag inte in på mitt konto, är det fan katastrof. Går ju inte att kontakta någon mod eller dylikt heller ... fattar nada, detta har aldrig hänt förr.
Testade att göra en ny användare och möts av samma fel, fast jag är 100% säker att det är rätt användarnamn och lösenord - kan ju inte bara vara jag som har detta problem?
Citera
2022-07-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Vaken
Har kunnat komma in utan problem de senaste dagarna.
Skaffa en ny mirror från archetyp.cc.

Sidan har blivit tillräckligt populär för att bli DDoS:ad konstant, så det är vanligt att vissa mirrors inte funkar.
Generera ett par tills du hittar en som funkar. Jag brukar få generera 2-4st från archetyp.cc för att kunna komma in.

Är lite färsk på det, men är det bara att man går in på archetyp.cc genom Tor browsern tills man kommer in på Archetyp?

Edit: Nvm löste de
Senast redigerad av Leffeboix26 2022-07-18 kl. 18:59. Anledning: Löste problemet
Citera
2022-07-19, 15:31
Medlem
Jag får inte in några btc på fs 4.0
Testat fört över mindre summor två gånger
väntat över en vecka båda gångerna, andra gången så dubbel kolla jag så adressen
var aktuell å allt, support sidan är ju ett skämt, vart är captcha koden som man ska
skriva in, den står ju inte nånstans, går ju inte å skicka,
fungerar allt för er andra?
Citera
2022-07-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analblekning
väntat över en vecka båda gångerna, andra gången så dubbel kolla jag så adressen
var aktuell å allt, support sidan är ju ett skämt, vart är captcha koden som man ska

Fungerar för mig varje gång. Tar uppemot 2 timmar kanske.
Citera
2022-07-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffeboix26
Är lite färsk på det, men är det bara att man går in på archetyp.cc genom Tor browsern tills man kommer in på Archetyp?

Edit: Nvm löste de

Du får gärna dela med dig, jag sitter fast på hur jag ska dekryptera meddelandet man får
Citera
2022-07-19, 21:05
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Sprang på en sida på clearnet som godtar swish betalningar. Rätt dum ide att beställa och pröjsa via swish väl?

Är du säker på att de godtar swish? Det är inte så att du köper bitcoin via swish till plånbok, typ Safello?
Citera
2022-07-20, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analblekning

Jag har stött på samma problem. Samt att sidan pingar time-out 504 flera gånger.
Trött på saker som inte fungerar som de skall.
Har följt min sträng med överföringen av BTC.
Allt stämmer men kommer inte in några....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in