2022-05-11, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Jag köper BTC via localbitcoin. Sen växlar via coinbase och sen skickar jag över till Arch!
Ja du har sagt det men hur?
"Monero XMR - Not supported on Coinbase" står det på sidan.
Citera
2022-05-11, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhlattHjord
Ja du har sagt det men hur?
"Monero XMR - Not supported on Coinbase" står det på sidan.
Coinbase växlar BTC till XMR men du tappar några procent i varje steg! Köpander kostar oftyast mest därför köer jag BTC och inte XMR som ligger 25-30% högre
Citera
2022-05-11, 12:33
Medlem
Citat:
Localbitcoin ligger väl 5-10% högre! Växlingen kostar inte mycket i procent och sen överföringen till Arch är också försumbar men räknar alltid med 15% i merkostnad. Att köpa från localmonero är ju direkt 25% dyrare minst. Galen marknad!

Vad kostar det att föra över XMR från Kraken till privat wallet? Från Bitstamp kostade det 200 spänn att överföra en dryg tusenlapp till min plånbok!

Inte mkt alls, körde t.ex en gång runt 30 Euro, kraken - wallet - arch, väl inne på arch hade jag runt 28-29 Euro.

Citat:
Ursprungligen postat av PhlattHjord
Gör du det via plånboken på något sätt för sidan har ju inte monero?:/

Mymonero, du?

Kör på Exodus just nu!
Citera
2022-05-11, 12:38
Medlem
Citat:
Luffarn hänvisar till Arch och inte FS 4.0! Och alla hand adresser har fungerat fint hittills. Han är seriös imo och att inte vara det så åker man i diket jävligt fort!

Sluta säg Luffarn är ”seriös” när hen kräver betalt av sikterna för att visa deras adress.

Antingen är du en polare eller en idiot.

Luffarn skall undvikas. Finns inget syfte längre med den skiten. Eftersom du verkar behöva det för att hitta en länk så tror vi på sistnämnda.
Citera
2022-05-11, 21:14
Medlem
Fs4 är skit. Håll er till archtype.
Citera
2022-05-12, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Inte mkt alls, körde t.ex en gång runt 30 Euro, kraken - wallet - arch, väl inne på arch hade jag runt 28-29 Euro.

Kör på Exodus just nu!
Det lät positivt1 Är väl så jag får göra i framtiden om jag ska fortsätta "knarka". Inte värt det dock! Men när man inte får adekvat hjälp så tar man till alla metoder som finns!
Citera
2022-05-12, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Sluta säg Luffarn är ”seriös” när hen kräver betalt av sikterna för att visa deras adress.

Antingen är du en polare eller en idiot.

Luffarn skall undvikas. Finns inget syfte längre med den skiten. Eftersom du verkar behöva det för att hitta en länk så tror vi på sistnämnda.
Kanske har du rätt men det är ju enkelt att radera hanns affelänk så! Sen gömmer han ju inte den informationen och alla som har arch kan ha en affelänk!

P:S Läste "pundare och inte polare" Sen så kan jag inte hitta rätt länk utan hans sida så... I am not a pro! Sorry!
Citera
2022-05-13, 10:43
Medlem
Jag hade 900 på mitt flugsvamp konto (insatt och klart) i ungefär en vecka och nu rätt vad det är så är allt borta? Så funkar väl inte phising? Vart fan har mina pengar tagit vägen?
Citera
2022-05-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AugustLovendahl
Jag hade 900 på mitt flugsvamp konto (insatt och klart) i ungefär en vecka och nu rätt vad det är så är allt borta? Så funkar väl inte phising? Vart fan har mina pengar tagit vägen?

Skyll dig själv om du har pengar insatt i en vecka utan att spendera dom
Citera
2022-05-13, 17:05
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AugustLovendahl

Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava

Fattar inte varför folk envisas med att köra flugsvamp, det är rena bluffen nowdays!
Citera
2022-05-13, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Fattar inte varför folk envisas med att köra flugsvamp, det är rena bluffen nowdays!

Nja jag kör flugsvamp det funkar kanon.
Citera
2022-05-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Varför ska han/hon skylla sig själv? Det blir alltid pengar över när man handlar t.ex och det har inte varit några som helst problem på Archetyp. Hur länge får man ha pengarna på flugsvamp innan dom försvinner (i admins ficka?)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in