Citat:
Ursprungligen postat av
Jasper.Newton
Ja det är en bra marknadsplats men inte så tillförlitlig med tanke på skaparen, det är en kontrovers jag aldrig kommer släppa. Ska jag göra en seriös beställning typ på ladd där det är mycket pengar inblandat så väljer jag FS4 varje gång.
Alltså förlåt, men då det är så pass många i denna tråd som verkar knarkat bort en del hjärnceller så känner jag ändå att jag måste skriva något innan det börjar skapas massa påhittade trådsanningar och folk blir onödigt förvirrade och ställer samma jävla frågor som redan besvarats bakåt i tråden.
Du menar alltså att du på något sätt vet vem som ligger bakom Archetyp? Och vad denne gjort innan den startade upp Archetyp? Please tell us all about it, i beg you.
Spännande att få ta del av det du nu "vet" , speciellt då du förmodligen är ganska ensam om att sitta på sådan info isåfall!
Vet inte vad du har fått för dig, men Archetyp fanns långt innan alla svenskar valde o flytta över, då främst som en marknadsplats för tyskar.
Admin var även länge aktiv och inte helt okänd på div. tysktalande dn-forum och dn-sajter innan han startade upp någon marknad.
Men när fs3 stängde ner så blev dom helt översvämmade av alla desperata svenskar och det va länge en stor majoritet svenskar på sajten. Men då sajt efter sajt stängt ner har nu nationaliteterna blivit mycket mer spridda.
Finns nog få andra admins genom tiderna som lyckats leverera en marknad i klass med Archetyp, både vad gäller upptid, phising-skydd, säkerhet, stabila servar, support samt en konstant växande användarbas