2025-02-03, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainworld
Allt fungerar som vanligt för mig och jag använder bara en permanent mirror från archetyp.cc. Det enda jag kan tänka mig är att du kopierar in fel länk från 2-FA meddelandet, men det känns otroligt eftersom du kom fram till anti-phishing sidan en gång.

Har dom fått tillbaka archetyp.cc sidan?
Citera
2025-02-03, 10:32
Medlem
Rainworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Har dom fått tillbaka archetyp.cc sidan?

Ja, den har fungerat ett tag. Admin rekommenderar att man använder archetyp.su istället, men jag kommer inte in där.
Citera
2025-02-03, 16:23
Medlem
Tror ni kratom snabbt börjar dyka upp hos säljare på mörka imternet?

Bara nyfiken ska inte handla mer kratom i mitt liv.
Citera
2025-02-03, 17:56
Medlem
Löste det genom att byta webbläsare…. Har fattat att man egentligen inte ska surfa på iPhone men har inget val just nu. Vet inte vad problemet var, men kommer in nu iaf.
Citera
2025-02-04, 10:35
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Tror ni kratom snabbt börjar dyka upp hos säljare på mörka imternet?

Bara nyfiken ska inte handla mer kratom i mitt liv.
Jag tror att vanligt kratom är för skrymmande och ej hållbart övertid att smuggla in sådana volymer, men jag är säker på att 7OH och eventuella andra mitragynanaloger/koncentrat kommer bli vanligare.

Många kommer nog kliva på opioidanaloger de aldrig hade petat på ifall kratom var fortsatt lagligt.
Jag är övertygad om att köerna till LARO kommer bli många gånger längre.
Citera
2025-02-05, 20:17
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Jag köpte alprazolam från en legendarisk säljare på Archetyp. Han var med från FS2. Pillrena var i blister, men jag kände ingenting och dagen efter så pissade jag negativt på bensodiazepiner (test i hemmet, samma test som bl.a. företagshälsan och polisen använder). När jag tittade senast så fanns det ont om alprazolam inne, så jag valde en legendarisk säljare för att få kvalité främst. Men det verkar alltså ha varit sockerpiller. Höjer en varningens finger för:
1. Alprazolam
2. Legendarisk säljare
3. Archetyp

Att hen säljer på Archetyp är väl tecken nog på att det kan vara en scam men jag valde tillit denna gång... Lyckligtvis handlade jag för under 1000kr.
Citera
2025-02-06, 10:48
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Jag köpte alprazolam från en legendarisk säljare på Archetyp. Han var med från FS2. Pillrena var i blister, men jag kände ingenting och dagen efter så pissade jag negativt på bensodiazepiner (test i hemmet, samma test som bl.a. företagshälsan och polisen använder). När jag tittade senast så fanns det ont om alprazolam inne, så jag valde en legendarisk säljare för att få kvalité främst. Men det verkar alltså ha varit sockerpiller. Höjer en varningens finger för:
1. Alprazolam
2. Legendarisk säljare
3. Archetyp

Att hen säljer på Archetyp är väl tecken nog på att det kan vara en scam men jag valde tillit denna gång... Lyckligtvis handlade jag för under 1000kr.

Agree to disagree skulle jag säga, jag anser att det är en av de bästa marknaderna på DW men det är ju klart, det finns ju "rötägg" på alla ställen
Citera
2025-02-06, 12:59
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Agree to disagree skulle jag säga, jag anser att det är en av de bästa marknaderna på DW men det är ju klart, det finns ju "rötägg" på alla ställen
Ja det är en bra marknadsplats men inte så tillförlitlig med tanke på skaparen, det är en kontrovers jag aldrig kommer släppa. Ska jag göra en seriös beställning typ på ladd där det är mycket pengar inblandat så väljer jag FS4 varje gång.
Citera
2025-02-06, 13:27
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ja det är en bra marknadsplats men inte så tillförlitlig med tanke på skaparen, det är en kontrovers jag aldrig kommer släppa. Ska jag göra en seriös beställning typ på ladd där det är mycket pengar inblandat så väljer jag FS4 varje gång.

Vad säger man? Bra för dig men det räcker med att scrolla ett gäng sidor bakåt och se hur snacket går kring FS4 och jag skulle inte fundera på ett konto där. Men uppenbarligen så är det olika :-)

Verkar som majoritet ändå är trygg med Arch
Citera
2025-02-06, 13:29
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

I princip varenda ickebannade säljare på Darknet säljer på Archetyp då det är den överlägset största marknaden med över 2900 säljare.
Citera
2025-02-06, 13:48
Medlem
Citat:
Alltså förlåt, men då det är så pass många i denna tråd som verkar knarkat bort en del hjärnceller så känner jag ändå att jag måste skriva något innan det börjar skapas massa påhittade trådsanningar och folk blir onödigt förvirrade och ställer samma jävla frågor som redan besvarats bakåt i tråden.

Du menar alltså att du på något sätt vet vem som ligger bakom Archetyp? Och vad denne gjort innan den startade upp Archetyp? Please tell us all about it, i beg you.
Spännande att få ta del av det du nu "vet" , speciellt då du förmodligen är ganska ensam om att sitta på sådan info isåfall!

Vet inte vad du har fått för dig, men Archetyp fanns långt innan alla svenskar valde o flytta över, då främst som en marknadsplats för tyskar.
Admin var även länge aktiv och inte helt okänd på div. tysktalande dn-forum och dn-sajter innan han startade upp någon marknad.
Men när fs3 stängde ner så blev dom helt översvämmade av alla desperata svenskar och det va länge en stor majoritet svenskar på sajten. Men då sajt efter sajt stängt ner har nu nationaliteterna blivit mycket mer spridda.
Finns nog få andra admins genom tiderna som lyckats leverera en marknad i klass med Archetyp, både vad gäller upptid, phising-skydd, säkerhet, stabila servar, support samt en konstant växande användarbas
Citera
2025-02-06, 15:11
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Alltså förlåt, men då det är så pass många i denna tråd som verkar knarkat bort en del hjärnceller så känner jag ändå att jag måste skriva något innan det börjar skapas massa påhittade trådsanningar och folk blir onödigt förvirrade och ställer samma jävla frågor som redan besvarats bakåt i tråden.

Du menar alltså att du på något sätt vet vem som ligger bakom Archetyp? Och vad denne gjort innan den startade upp Archetyp? Please tell us all about it, i beg you.
Spännande att få ta del av det du nu "vet" , speciellt då du förmodligen är ganska ensam om att sitta på sådan info isåfall!

Vet inte vad du har fått för dig, men Archetyp fanns långt innan alla svenskar valde o flytta över, då främst som en marknadsplats för tyskar.
Admin var även länge aktiv och inte helt okänd på div. tysktalande dn-forum och dn-sajter innan han startade upp någon marknad.
Men när fs3 stängde ner så blev dom helt översvämmade av alla desperata svenskar och det va länge en stor majoritet svenskar på sajten. Men då sajt efter sajt stängt ner har nu nationaliteterna blivit mycket mer spridda.
Finns nog få andra admins genom tiderna som lyckats leverera en marknad i klass med Archetyp, både vad gäller upptid, phising-skydd, säkerhet, stabila servar, support samt en konstant växande användarbas
FS3 och FS4 håller minst samma standard som Archetyp. Det som "jag" vet, och som så många andra vet, är att Archetyp skapades av en säljare som blev bannad från FS3 för att ha lurat köpare. Därför väntar jag bara på rugpullen :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in