2022-02-18, 01:09
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgrayson
Jag har köpt droger genom darknet i rätt stor skala under tre år. Ingen leverans som inte har dykt upp inom 5-6 bankdagar har någonsin kommit fram, i en del fall så har man mest troligt blivit blåst och i en del fall så har polisen lagt beslag på det.

Antingen så mytar du, eller så har du haft tur. Jag har köpt paket på fs arcn, i flertalet år, 1 paket har någonsin försvunnit. OCH det är inte ovanligt att det tar över 14 dagar innan ett paket är framme.
Citera
2022-02-18, 01:42
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
De tar inte alltid in på förhör, inte heller hör de av sig varje gång de beslagtagit något.
Afan! jag hade ju velat fråga "haru nått belägg för ditt påstående" men inte fan skriver polisen/posten det på deras hemsidor "ibland tar vi och kastar ert knark och ibland försöker vi få er dömda för det" Men jag va 100% på att blir ditt paket taget av polisen/posten som tjallar, så blir det förhör.
Citera
2022-02-18, 06:24
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Afan! jag hade ju velat fråga "haru nått belägg för ditt påstående" men inte fan skriver polisen/posten det på deras hemsidor "ibland tar vi och kastar ert knark och ibland försöker vi få er dömda för det" Men jag va 100% på att blir ditt paket taget av polisen/posten som tjallar, så blir det förhör.

Vet med säkerhet att jag har fått åtminstone ett brev beslagtaget. Polisen hörde aldrig av sig om det, utan jag såg det i en förundersökning. Detta var ett par år sen nu, så jag tvivlar på att de kommer att höra av sig. Förövrigt fick en målvakt ett telefonsamtal en gång om ett brev, men det blev inte värre än så.
Citera
2022-02-18, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Antingen så mytar du, eller så har du haft tur. Jag har köpt paket på fs arcn, i flertalet år, 1 paket har någonsin försvunnit. OCH det är inte ovanligt att det tar över 14 dagar innan ett paket är framme.

Nej jag ”mytar” inte..
Citera
2022-02-18, 10:32
Medlem
Citat:

Du som inte kan dina grejjer. Första gången jag handlade var på NP kanske 2010.
Citera
2022-02-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Kopiera hans nyckel,sen går du in på appen tryck på det gröna krysset nere på höger sida,sen importera från fil. Då har du personens nyckel inlagd.

Sen trycker du på personens namn,och sen andra ikonen. Då skriver du in dina uppgifter,sen trycker du på den tredje ikonen från höger sida så har du krypterar dina uppgifter. Kopiera det och skicka som meddelande till personen på sidan du ska handla från.

Tusen tack! 🙌

En annan grej, på beställningar på AT så kommer ett alternativ upp tillslut: Extend Auto-Fe, vad menas? Nån som vet?
Citera
2022-02-18, 13:49
Medlem
Vad skulle hända om brevinkastet är för tunt , sånt här som är i entrén i lägenheter istället för på dörren ? Hamnar då paketet hos ex Ica eller Willys och är då risken att paketet åker fast större ?
Citera
2022-02-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenclown
Vad skulle hända om brevinkastet är för tunt , sånt här som är i entrén i lägenheter istället för på dörren ? Hamnar då paketet hos ex Ica eller Willys och är då risken att paketet åker fast större ?

Precis, nåt sånt. För nåt år sen bodde jag på ett ställe med ett sånt där skitsmalt brevinkast. Det mesta gick ner, men nån gång hade jag tur dock, brevbäraren plinga på då jag va hemma, men det händer väl inte varje gång direkt..Annars ombud ja!
Citera
2022-02-18, 14:06
Medlem
Frågan är om man kan skicka till ett företag? Alltså inget personligt namn?
Citera
2022-02-18, 14:08
Medlem
Citat:

Har de gått över 7 bank dagar kan du glömma ditt paket. Tar aldrig 14 dagar,så länge de inte postats senare än vendorn påstår
Citera
2022-02-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Precis, nåt sånt. För nåt år sen bodde jag på ett ställe med ett sånt där skitsmalt brevinkast. Det mesta gick ner, men nån gång hade jag tur dock, brevbäraren plinga på då jag va hemma, men det händer väl inte varje gång direkt..Annars ombud ja!

Ok förstår men är det inte mer risk att hämta från ombud om det skulle vara span eller något? Jag menar vad skulle man säga ?
Citera
2022-02-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenclown
Ok förstår men är det inte mer risk att hämta från ombud om det skulle vara span eller något? Jag menar vad skulle man säga ?

Att du fått brev om att du har ett paket att hämta ut men vet inte vad det är. Hur svårt kan det vara? Bara neka neka neka. Det är dom som ska bevisa att DU köpt de. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in