Citat:
Ursprungligen postat av
Kvalster69
Då har du helt enkelt otroligt dålig standard. Jag har hobby fotat med systemkamera redan som 11 åring till o med då gjorde jag 100 gånger bättre bilder en henne. Ljuset är jätte viktigt, mycket ljus!!. ”Att fånga blicket” är inte densamma som att ha snygg och bra kvalité på sina foton. Herregud alltså tjafs Lisa. Ja barnen ser bra ut på bilderna MEN KVALITEN, ljusupssätning och redigering ÄR INTE DÄR.
”Tjafslisa”? Är det du eller jag som genast nedvärderande skriver ”lilla vännen”?
Linn har definitivt inte tagit bilderna själv. Detta är över hennes standard. Proffsig fotograf? Nej troligen en hobbyfotograf som får kasst betalt av Linn.
Dåligt ljus? Nej fyllt tillräckligt för det syfte bilderna är tagna.
Ja om polarn själva hade lagt ut dessa bilder som reklam så hade man kunnat ifrågasätta skärpan (för visst stämmer det att printet inte är skarpt när man zoomar in).
Jag som konsument zoomar INTE in på bilderna i detta läge utan följer istället länkar (eller går rakt in på hemsidan för att inte stötta Linn) efter att ha blivit intresserad av plagget pga reklamen Linn gör.
Finns mycket att klaga på med Linns bilder. Men denna gång helt klart överdrift (uppenbarligen inte enbart jag som tycker det vilket ju har relevans eftersom du troligen inte bryr dig ett dyft om vad jag säger)