2022-11-03, 19:36
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Tycker det känns väldigt simpelt - vill du inte ha frågor om varför du ska sluta amma, berätta inte tio gånger för 85 000 pers att du ska sluta amma
Då kan man ju inte göra någonting utan att det blir frågor. Och nämner Linn det inte så lär hon väl istället få tusen frågor om hon fortfarande ammar.

Sedan kan det såklart mycket väl vara så att Linn vill provocera fram en diskussion för att kunna godhetssignalera och då är det ju dumt att dansa efter hennes pipa och kommentera.
Citera
2022-11-03, 20:17
Avslutad
Hon har seriöst aldrig gjort något godhjärtat för eller till någon.
Hon är så in i helvetes girig.
Hon har så jävla mycket skit bla så varför ger hon inte bort det till utsatta eller bara dumpar det i en grön second hand låda vid återvinningen. Usch på henne. Hon är iskall, helt svart i hjärtat.
Hon skulle aldrig vara volontär. Eller dumpa lite grejer i kläder till en kvinno förening för utsatta kvinnor.. våld i nära relation.
Citera
2022-11-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Då kan man ju inte göra någonting utan att det blir frågor. Och nämner Linn det inte så lär hon väl istället få tusen frågor om hon fortfarande ammar.

Sedan kan det såklart mycket väl vara så att Linn vill provocera fram en diskussion för att kunna godhetssignalera och då är det ju dumt att dansa efter hennes pipa och kommentera.
Med andra ord väldigt enkelt, klarar hon inte av att hantera frågor kanske hon har gjort fel yrkesval
Citera
2022-11-03, 21:58
Avslutad
NÄR MAN ÄR INFLUENCER VARFÖR INVESTERAR MAN INTE I EN STUDIOLAMPA OCH SNYGG REKVISITA????
senaste samarbetet är helt becksvart man ser seriöst ingenting. Hur kan man suga så hårt på sitt jobb och få godkänt på sina samarbeten?? En normal och driftig influenser hade förstått att bra studio ljus behövs när man ska fota hemma.
Citera
2022-11-03, 22:17
Medlem
Givetvis käkar barnen kakor också under senaste samarbetet…
Citera
2022-11-04, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
NÄR MAN ÄR INFLUENCER VARFÖR INVESTERAR MAN INTE I EN STUDIOLAMPA OCH SNYGG REKVISITA????
senaste samarbetet är helt becksvart man ser seriöst ingenting. Hur kan man suga så hårt på sitt jobb och få godkänt på sina samarbeten?? En normal och driftig influenser hade förstått att bra studio ljus behövs när man ska fota hemma.
Du pratar inte om reklamen med polarn nu antar jag? För reklamen med polarn är ju för en gångs skull bra med god kvalitet (gissningsvis fotograf som varit i farten)
Citera
2022-11-04, 08:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Du pratar inte om reklamen med polarn nu antar jag? För reklamen med polarn är ju för en gångs skull bra med god kvalitet (gissningsvis fotograf som varit i farten)
Jo lilla vän det är exakt vad jag pratar om!! Det är helt BÄCK svart på alla foton. Finns inställningar dom man kan ljusa upp bilder på och en faktisk fotograf hade använt LAMPA!!!
Citera
2022-11-04, 08:24
Medlem
Citat:
Jo lilla vän det är exakt vad jag pratar om!! Det är helt BÄCK svart på alla foton. Finns inställningar dom man kan ljusa upp bilder på och en faktisk fotograf hade använt LAMPA!!!

Höjt ljusstyrkan på telefonen? För hos mig är bilderna absolut inte mörka.
Citera
2022-11-04, 08:37
Medlem
Citat:

Alltså jag håller helt med dig om att Linn generellt behöver en lampa. Men dessa bilder kan jag inte säga annat om än att hon lyckats med. Dessutom betydligt mycket bättre bilder än många av dom andra som gör precis samma samarbete med polarn just nu.
För en gångs skull gör Linn ”bra” reklam med bra bilder där barnen ser naturliga ut.
Så tråkigt att klanka ner och påstå att bilder som inte alls är mörka är det. Det enda jag kan tänka mig är som sagt att du satt lägsta ljusstyrkan på din telefon. För gör jag det så blir absolut bilderna mörka (har annars låg ljusstyrka och bilderna är superfina då. Man behöver absolut inte dra på hög ljusstyrka)
Citera
2022-11-04, 08:50
Medlem
VickyLOLs avatar
Jag har reflekterat över hur hon - sen hon blev ihop med Simme - alltid ser till att hon tar familjeporträtt med och utan honom. Kanske hade hon inte mycket förhoppning om att det skulle hålla från första början?
Om dom är en helt perfekt familj enligt henne varför inte välja bilderna där Simme är med som profilbild? Dom är ju verkligen identiska förutom att han har fått ta ett steg utanför bild.
”Åh finiisen, mitt lejon, kan du bara gå ur bild i två sekunder? Jag vill ha några bilder jag kan använda även när vi gör slut.”
Citera
2022-11-04, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Alltså jag håller helt med dig om att Linn generellt behöver en lampa. Men dessa bilder kan jag inte säga annat om än att hon lyckats med. Dessutom betydligt mycket bättre bilder än många av dom andra som gör precis samma samarbete med polarn just nu.
För en gångs skull gör Linn ”bra” reklam med bra bilder där barnen ser naturliga ut.
Så tråkigt att klanka ner och påstå att bilder som inte alls är mörka är det. Det enda jag kan tänka mig är som sagt att du satt lägsta ljusstyrkan på din telefon. För gör jag det så blir absolut bilderna mörka (har annars låg ljusstyrka och bilderna är superfina då. Man behöver absolut inte dra på hög ljusstyrka)

Håller med att det här samarbetet var ett av de bättre, tyckte inte det var för mörkt, kändes väldigt mysigt och spontant (och det brukar vara ovanligt.)
Citera
2022-11-04, 09:16
Medlem
Citat:

Måste vara något fel på din telefon, bilderna med pyjamaserna är jätteljusa, bilderna med klänningarna är något mörkare men absolut inte bäcksvart eller i behov av lampa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in