2022-12-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurq
Linn är singel inom tre månader. Åtminstone hoppas jag det, för Simons skull. Han förtjänar bättre än att så gott som dagligen bli pikad offentligt. Man undrar ju hur de har det bakom stängda dörrar om det är så här illa offentligt..

Men när ska hon sluta särskriva? Hon skriver så vansinnigt illa att det är obegripligt att någon vill göra samarbeten med henne. Särskrivet och mycket felstavningar, ögonen blöder av att läsa det hon skriver.

Februari var min chansning (när dom insett att ett nytt år inte hjälper)
Citera
2022-12-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurq
Linn är singel inom tre månader. Åtminstone hoppas jag det, för Simons skull. Han förtjänar bättre än att så gott som dagligen bli pikad offentligt. Man undrar ju hur de har det bakom stängda dörrar om det är så här illa offentligt..

Men när ska hon sluta särskriva? Hon skriver så vansinnigt illa att det är obegripligt att någon vill göra samarbeten med henne. Särskrivet och mycket felstavningar, ögonen blöder av att läsa det hon skriver.

Hennes vuxna sambo slänger kläder på golvet! Mina tonåringar gör det. Pinsamt är vad det är bra att hon visar det
Citera
2022-12-07, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Den hårda vägen då, eller? De lär sig att inte smaka på snuset efter att ha gjort det och drabbats av en reaktion. Tills de blir lite större och själva börjar snusa då...

Nja mina barn fattade ordet nej och farligt. Sen har det inte rört det och snusar gör dom inte det heller idag 17 och 19 år he he
Citera
2022-12-07, 13:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
”Hur tolkar man kläder på golvet? Rent/smutsigt?”

Detta var nog den fjantigaste och lägsta pikningen från Linns håll.

Bara lägg upp tröjan på hans sida av sängen. Det räcker som vink ”jag har lyft upp din tröja”.

Satan vad jag hade dumpat henne om jag var hennes partner. Det där ska man fan inte behöva stå ut med ens om instagrambilderna bara nås av släkt och vänner.

Tänk att Linn ska sitta och fira jul med hans familj och veta att hon skämmer ut och hånar deras son varje dag för hans olika tillkortakommanden.

Eller hur, min sambo har den dåliga vanan att slänga kläder på golvet. Vad är det att tjafsa om? Ta bara upp den och lägg undan den eller låt den ligga kvar.
Citera
2022-12-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Folk måste sluta gå på hennes stavning. Vet ingen vad dyslexi är?
Om man har dyslexi och inte kan skriva ordentligt kanske man inte ska ha ett jobb där sådant är en betydande del, alternativt bör någon som kan det korrekturläsa och korrigera innan publicering. Det är inte konstigare än alla andra som anpassar sitt jobb efter sina förmågor och förutsättningar.
Citera
2022-12-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Om man har dyslexi och inte kan skriva ordentligt kanske man inte ska ha ett jobb där sådant är en betydande del, alternativt bör någon som kan det korrekturläsa och korrigera innan publicering. Det är inte konstigare än alla andra som anpassar sitt jobb efter sina förmågor och förutsättningar.
Exakt såhär. Har man svårigheter bör man hitta strategier för att lösa det. Annars kan ju alla göra ett pissigt jobb och skylla på valfri svårighet/diagnos
Citera
2022-12-07, 14:17
Medlem
Det ställs ju inte lägre krav på barn med diagnoser i skolan, men man lär dom att hantera sina svårigheter, gör anpassningar och hittar strategier
Citera
2022-12-07, 14:18
Medlem
XtraXs avatar
Aningen sent men haft en semester från forumet då jag varit stygg.

Reklamen Simon gjorde för Kappahl måste ju vara något av det sämsta hittills, både själva klippet och texten där han skriver hur mysiga deras pyjamaser är. Stackars barn som tvingas ställa upp på sån sån skit, hade jag varit Juvelias pappa hade jag sagt ifrån men det verkar vara ok för honom. Han kanske får en del av kakan….
Citera
2022-12-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Linn Andersson säger att hon har köpt en helt ny Volvo V60, precis efter att hon har köpt bostadsrätt för 2 800 000 kr. Hon kallar bostadsrätten för sitt hus men på ratsit står det lägenhet.

Men jag blev väldigt misstänksam för bilen kostar ungefär en halv miljon och kollade därför upp bilens reg. nr. i fordonsregistret och där stod det att den är leasad.

Sen skrev jag till Linn Andersson på instagram och frågade varför hon ljuger om en sån sak. Hon raderade och blockade båda mina konton, men jag hann att få lite svar från hennes följare och det gick ut på att jag var avundsjuk, att jag hade för mycket fritid och någon undrade vad det är för fel med att hon har en hyrbil..Inte en tanke på att det är Linn som verkar ha något emot folk som har leasingbilar

Min slutsats är därför att Linns följare är lika blåsta som hon är..för att istället för att fråga sig varför hon ljuger om att köp en bil, så skjuter de budbäraren.

Jag antar att de är för unga för att ha erfarenhet av sånt här med bolån och billån, men jag tyckte det lät helt otroligt att en ensamstående 23-årig tvåbarnsmamma fick helt på egen hand ett bolån på 3 miljoner, när hon endast har ca. 35 000 kr efter skatt i månaden. Jag antar att hon hade en eller flera medlåntagare som skrev under låneansökan. Om hon kan ljuga om ett bilköp kan hon väl ljuga om ett huslån också.

Överlagt väldigt få influencer (och icke influencers) som öppet säger att de leasar sin bil. I princip alla säger att dom ”köpt ny bil” 🙈
Citera
2022-12-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Det ställs ju inte lägre krav på barn med diagnoser i skolan, men man lär dom att hantera sina svårigheter, gör anpassningar och hittar strategier
Såvida diagnosen inte gör att de måste gå enligt särskolan vilket gör att det ställs andra krav, men tror inte Linns dyslexi gör henne till intellektuellt funktionsnedsatt
Citera
2022-12-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Eller hur, min sambo har den dåliga vanan att slänga kläder på golvet. Vad är det att tjafsa om? Ta bara upp den och lägg undan den eller låt den ligga kvar.

Din sambo är en mansbebis och lat
Citera
2022-12-07, 16:08
Medlem
Det skulle kunna bli en förlovningsring till nyår framtvingat av Linnsan. Alla dessa pikar på storyn senaste tiden måste ha någon mening. Tror att hon utanför Instagram försöker få Simon att förstå att hon vill förlova sig typ genast och att det är därför hon blir så lättirriterad när han inte ännu har friat.

Sen efter frieriet så ger vi väl dem två-tre månader innan det tar slut?! :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in