Citat:
Ursprungligen postat av
Kvalster69
Du är gruppens Karen. Du tjafsar konstant. Man slösar MER energi på att vara sur, tjafsig och otrevlig än att vara trevlig, du borde ta till dig lixom. Du är en narcissist för tydligen är endast DU rätt person till att bedöma precis ALLT av vad en person får och inte får skriva eller tycka. Jesus. Du är en sån som skriker på folk offentligt oxå jag svär!!
Att ifrågasätta/argumentera/säga emot anser inte jag är att tjafsa. DU däremot är inte sen med påhopp och att uttrycka dig nedvärderande (vilket jag förutsätter att du gör medvetet).
Du klarar uppenbart inte alls emot att bli emotsagd? Utan då är personen en idiot på en gång som inte har rätt att uttala sig.
Fortsätt du att anse att jag tjafsar om du vill det. Annars kan du föröka reflektera lite och förstå att en diskussion inte nödvändigtvis är att tjafsa.
Jag är absolut inte sur/irriterad och slösar absolut ingen tid på att vara det när jag skriver här. Däremot blir du uppenbarligen sur på mig? För att jag inte håller med om allt till varje pris?