2026-05-21, 20:03
Medlem
MissTrisstesss avatar
Senaste tiktoken gör mej mörkrädd.
Hon verkar tro på riktigt att hon hade passat in bättre på hennes morfar å mormors tid när män uppvaktade kvinnor med blombuketter.
På den tiden hade antagligen INGEN man ens sneglat åt en singengelmamma som redan hade 3 barn med 3 olika pappor.
Citera
2026-05-21, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Senaste tiktoken gör mej mörkrädd.
Hon verkar tro på riktigt att hon hade passat in bättre på hennes morfar å mormors tid när män uppvaktade kvinnor med blombuketter.
På den tiden hade antagligen INGEN man ens sneglat åt en singengelmamma som redan hade 3 barn med 3 olika pappor.

Detta tänker jag med på när hon lägger upp något om att hon lever i fel tid osv. Nej jag tror inte hon lever i fel tid för vad gjorde man med kvinnor och dess barn som föddes utanför äktenskapet på den tiden? De blev utstötta ur byn, de tvingades flytta andra sidan landet eller adoptera bort barnet osv. Hon har gjort detta ×3 med tre olika män dessutom. Är detta tabu idag, är det inget mot vad det vore förr i tiden. Det är garanterat bättre idag vad gäller sånt.

Det bästa är därför att leta efter lika som en själv. I detta fall en ensamstående pappa som har barn med tre olika kvinnor. Och dessutom ska han vilja skaffa fler barn utöver tre bonusar. Det kommer gå att hitta, det tror jag ändå. Kanske på Böda Camping i sommar? Vad vet jag.

Kanske rent av TV borde nappa på detta, likt Ensam mamma söker, som gick förr. Att tittarna får följa med henne på speeddejter och liknande. Tips tips tips, kanske kan ta fart i hennes AB också.
Citera
2026-05-21, 21:53
Medlem
Stör mig då mycket på att hon har gjort en girl dinner när det inte ens är i närheten av det utan en SNACKSBRICKA!
Citera
2026-05-21, 22:38
Medlem
Vad var det för selfie i extrem närbild hon lade upp på story? Osar tonår lång väg. Titta på mig vad söt och gullig jag är. Nej Linn, du är en ensamstående desperat trebarnsmamma. När ska människan vakna upp ur sin drömvärld? Vad lever hon i för verklighet?
Citera
2026-05-22, 08:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forvetten
Stör mig då mycket på att hon har gjort en girl dinner när det inte ens är i närheten av det utan en SNACKSBRICKA!

Så dum i huvudet hon är alltså. Varför ha ett ”matkonto” när hon bara lägger upp massa äckliga brickor. Hade varit fantastiskt roligt att se henne laga nåt steka en fin köttbit och göra en potatisgratäng till.
Hade fuckat upp allt. 😄
Citera
2026-05-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Så dum i huvudet hon är alltså. Varför ha ett ”matkonto” när hon bara lägger upp massa äckliga brickor. Hade varit fantastiskt roligt att se henne laga nåt steka en fin köttbit och göra en potatisgratäng till.
Hade fuckat upp allt. 😄
Precis!
En girl dinner är lite av varje typ lite stuvademakaroner, någon köttbulle, någon korvbit, någon liten röra osv inte hennes jävla chark och Oliver!
Citera
2026-05-22, 22:37
Medlem
Haha detta tjat om att hon vill ha en "gammaldags" man. Liksom ok, gammaldags värderingar också då? Att kvinnor är mindre värde och inte borde få rösta?

Dessutom är jag helt säker på att en kvinna som hon på "mormor och morfars tid" hade blivit fruktansvärt behandlad i samhället.

Hennes logik alltså.
Citera
2026-05-23, 16:16
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kertbarlsson
Haha detta tjat om att hon vill ha en "gammaldags" man. Liksom ok, gammaldags värderingar också då? Att kvinnor är mindre värde och inte borde få rösta?

Dessutom är jag helt säker på att en kvinna som hon på "mormor och morfars tid" hade blivit fruktansvärt behandlad i samhället.

Hennes logik alltså.
Exakt. Hon är inte ens lite gammaldags eller konservativ. Gå tillbaka 60-100 år och hon hade blivit satt på institution pga lössläppthet. Hon är helt historielös.
Citera
2026-05-24, 01:03
Medlem
Snälla Linn, jag skriver riktat till dig då vi vet att du läser här ute!

SLUTA kalla dig själv för prinsessa 🤢.
Du är 25+ då springer man runt i fluff och kallar sig för prinsessa och tar fjortis bilder...
Fast å andra sidan så är du kanske en fjortis mentalt 🤷🏼‍♂️.

Hon är sjukt tråkig och man kräks lite av att hon konstant refererar sig till prinsessa 🤣.
Och att anse att tanka bilen är en mansgöra, nej det är det verkligen inte.
Kan du inte tanka bilen själv utan att gnälla så ge fan i den!
Citera
2026-05-24, 07:46
Medlem
Nu finns hennes bostad igen ute på försäljning som kommande, även nedsatt pris.

För hur får hon det att gå runt egentligen?!, Hon gör ju verkligen inte längre några "riktiga" samarbeten. Några Ad-links här och där lär inte dra in så mycket pengar.
Citera
2026-05-24, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Nu finns hennes bostad igen ute på försäljning som kommande, även nedsatt pris.

För hur får hon det att gå runt egentligen?!, Hon gör ju verkligen inte längre några "riktiga" samarbeten. Några Ad-links här och där lär inte dra in så mycket pengar.

Måste ju vara gamla bilder för gräsmattan är grön, inte som hon visat bilder från nu, samt spjälsäng, det är väl ingen som sover i spjälsäng numera, även om vill göra B till bebis.
Citera
2026-05-24, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desideria1387
Snälla Linn, jag skriver riktat till dig då vi vet att du läser här ute!

SLUTA kalla dig själv för prinsessa 🤢.
Du är 25+ då springer man runt i fluff och kallar sig för prinsessa och tar fjortis bilder...
Fast å andra sidan så är du kanske en fjortis mentalt 🤷🏼‍♂️.

Hon är sjukt tråkig och man kräks lite av att hon konstant refererar sig till prinsessa 🤣.
Och att anse att tanka bilen är en mansgöra, nej det är det verkligen inte.
Kan du inte tanka bilen själv utan att gnälla så ge fan i den!
Håller helt med varför är det en mans jobb tanka bil. Linn köp en elcykel med låda där ungarna sitter. Då slipper du göra en " mans" jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in