Citat:
Ursprungligen postat av
MissTrisstess
Senaste tiktoken gör mej mörkrädd.
Hon verkar tro på riktigt att hon hade passat in bättre på hennes morfar å mormors tid när män uppvaktade kvinnor med blombuketter.
På den tiden hade antagligen INGEN man ens sneglat åt en singengelmamma som redan hade 3 barn med 3 olika pappor.
Detta tänker jag med på när hon lägger upp något om att hon lever i fel tid osv. Nej jag tror inte hon lever i fel tid för vad gjorde man med kvinnor och dess barn som föddes utanför äktenskapet på den tiden? De blev utstötta ur byn, de tvingades flytta andra sidan landet eller adoptera bort barnet osv. Hon har gjort detta ×3 med tre olika män dessutom. Är detta tabu idag, är det inget mot vad det vore förr i tiden. Det är garanterat bättre idag vad gäller sånt.
Det bästa är därför att leta efter lika som en själv. I detta fall en ensamstående pappa som har barn med tre olika kvinnor. Och dessutom ska han vilja skaffa fler barn utöver tre bonusar. Det kommer gå att hitta, det tror jag ändå. Kanske på Böda Camping i sommar? Vad vet jag.
Kanske rent av TV borde nappa på detta, likt Ensam mamma söker, som gick förr. Att tittarna får följa med henne på speeddejter och liknande. Tips tips tips, kanske kan ta fart i hennes AB också.