2022-02-06, 08:08
Medlem
cerns avatar
CORNELIA R 29 R!

Jvlar vad sjukt!! Kolla bilderna p henne i Expressen.. Jag tnkte: Hon mste skaffat sig en Toyboy. Hon r ju 45 r minst!!

S sg jag att hon var 29 r wattafuckkkk!!
Citera
2022-02-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Sg inga problem med att det blev lite fel. Vi satt bara och skrattade hr hemma. Var ju jvligt underhllande😁 Inte Zias fel att SVT har urusel produktion vad ska han gra. Han hll god min.

Btw ngon som tyckte robin bengtssons lt var vldigt lik 90-tals lten av WAHL Sammi frn frra ret? Tyckte refrngen lt nstan identisk. Nr det lter s lika borde det va stvel i rven ut ur tvlingen direkt imo.
Hller med, tycker det var plagiat, identiskt komp
Citera
2022-02-06, 08:35
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Fel lt vann
Citera
2022-02-06, 08:39
Medlem
Om Eric Saade var bst p hela kvllen s r det ngot allvarligt fel.
Citera
2022-02-06, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Hller med, alltid proffsig, sympatisk och vl frberedd. Till skillnad frn programledaren som bara tramsade.
Bst var Sia med Sknelten! ❤️
Citera
2022-02-06, 09:32
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Kollade igen nu. Den r bra med Cornelia. Bsta sen Mns Heros.
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2022-02-06 kl. 09:36.
Citera
2022-02-06, 09:37
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
CORNELIA R 29 R!

Jvlar vad sjukt!! Kolla bilderna p henne i Expressen.. Jag tnkte: Hon mste skaffat sig en Toyboy. Hon r ju 45 r minst!!

Hon har nog kkat en och annan gul blend
Citera
2022-02-06, 09:42
Medlem
Nu r jag ppet homosexuell och har fljt mello i princip varje r frn 1999. Det hr ret har jag dock valt att inte kolla eftersom jag har lite svrt fr herr Zia och dels brjar tvlingen bli lite uttjatad. Det jag str mig p hos Oscar r att han (i alla fall frra ret) stndigt var tvungen att upplysa oss alla att han var bg! Det var ju det enda han pratade om!! Han gr ju oss hbt-personer en bjrntjnst genom att hela tiden ppeka det, det gr ju inte att folk blir mer vnligt instllda till oss. Eller har jag fel? Kan inte sexualiteten bara vara en privatsak?
Citera
2022-02-06, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
CORNELIA R 29 R!

Det finns andra bilder p henne om man bildsker, hon ser jkligt frsch ut som osminkad. Smink gr att hon ser ldre ut tyvrr, p en del blir det s. Helt otatuerad och ren verkar hon ocks vara, toppentjej och bra p att sjunga r hon med..
Citera
2022-02-06, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Nu r jag ppet homosexuell och har fljt mello i princip varje r frn 1999. Det hr ret har jag dock valt att inte kolla eftersom jag har lite svrt fr herr Zia och dels brjar tvlingen bli lite uttjatad. Det jag str mig p hos Oscar r att han (i alla fall frra ret) stndigt var tvungen att upplysa oss alla att han var bg! Det var ju det enda han pratade om!! Han gr ju oss hbt-personer en bjrntjnst genom att hela tiden ppeka det, det gr ju inte att folk blir mer vnligt instllda till oss. Eller har jag fel? Kan inte sexualiteten bara vara en privatsak?
Varfr tycker du det r s knsligt att prata om sexuell lggning?
Citera
2022-02-06, 09:49
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
S klart. De flesta skiter i vilken bjning folk har. Men nr man brjar trycka ner sin sexualitet i halsen p folk s blir det lite jobbigt. Samma med Pride.
Citera
2022-02-06, 09:51
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:

Hller med dr. Jag har bekanta som r homosexuella, ingen skulle veta att de var homosexuella eftersom de r precis som vem som helst utan att fr den delen dlja att man r homosexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in