2022-02-06, 00:18
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Man saknar inte kon osv.... Jttejttekasst producerat, som smsta lgbudget ststatslandet.

Mello brukar ju vara kul att kolla p fr det r snygg tv, trevligt kitsch, vackra kamerakningar, glittriga bgerier osv.

Ska vara fr den hr trdens skull, d som brukar vara bttre underhllning n programmet. Men kommer flashbackarna att palla? Det hr var ju s dligt att det inte ens r kul att kritisera, blir ren lyteskomik. Lana del Ray-tjejen var hyfsad och sen fick vi ju se Saades cp-dans igen. Oskar Sia krde jag bara frbi, helt hopplst dlig fast han borde ha rutin.
Citera
2022-02-06, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Man saknar inte kon osv.... Jttejttekasst producerat, som smsta lgbudget ststatslandet.

Mello brukar ju vara kul att kolla p fr det r snygg tv, trevligt kitsch, vackra kamerakningar, glittriga bgerier osv.

Ska vara fr den hr trdens skull, d som brukar vara bttre underhllning n programmet. Men kommer flashbackarna att palla? Det hr var ju s dligt att det inte ens r kul att kritisera, blir ren lyteskomik. Lana del Ray-tjejen var hyfsad och sen fick vi ju se Saades cp-dans igen. Oskar Sia krde jag bara frbi, helt hopplst dlig fast han borde ha rutin.
Jag lskade verkligen kamerajobbet. Srskilt i Cornelias lt. Blir som film utan filter. Fr knslan av sent 70-tal. Ljuset blir skarpare och mer blndande. Ngon som vet mer om kameror som kan frklara effekten?
Citera
2022-02-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Brukar inte de som gr direkt till final f sjunga sina ltar en gng till?

Det betyder ju att de som gr till andra chansen fr hras fler gnger..

Det fr dom nd. Fr ltarna som gr till "Andra chansen" (eller semifinal som det nu heter) lggs ju ut fr allmn lyssning p Spotify, Youtube etc. direkt efter respektive program och ligger kvar dr resten av programserien.
Citera
2022-02-06, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
ja..

Det r som en trafikolycka... Frskrckligt, men man kan inte lta bli att titta p elndet.

Jag kunde inte ha sagt det bttre sjlv.
Citera
2022-02-06, 01:07
Medlem
Bttre musik spelas i reklamavbrotten n i melodifestivalen, det sger en del.
Citera
2022-02-06, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
S det r en homosexuell man men Flashback-mnnen skriker och blir arga ver att de r en fr mycket . Sger allt om deras mnniskosyn. De blir inte njda tills HBTQIA+-personerna gr in i garderoben igen.

Och detta r ju helt fantastiskt fr dig, Flashback-kvinna. Nu har du ju ngot att beklaga dig ver. Nu kan du hata tillbaks hurra!
Citera
2022-02-06, 06:04
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Zappade frbi och fan vad nonchalant zia r, har vl struntat i att repa innan, slutresultat att han kommer av sig och stakar sig hela tiden.. manuset trkigt och otajt, visst skrivet av ngon Mikael Mrtensson, och zia ftt komma med ider..

Zia r vl zigenare.
Exakt VAD hade du frvntat dig av ngot dylikt?
Citera
2022-02-06, 06:34
Medlem
Sunimods avatar
Vi tittade p det men ngrade oss och nsta vecka blir det inspelat s man kan zappa igenom.

Verkar som de bantat budgeten rejlt fr detta var smre n tidigare.
En amatr till programledare som inte kan improvisera om ngot inte stmmer. Stod och blddrade i bilder som visade att han fick panik. S dligt.

Det bsta var att appen slutade fungera fr d slipper man att smbarn rstar fram sin idol som bttre passar i ett barnprogram. Vinnaren av en sdan hr tvling representerar Sverige i internationellt sammanhang och r inte Bolibompa.
Citera
2022-02-06, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Vi tittade p det men ngrade oss och nsta vecka blir det inspelat s man kan zappa igenom.

Verkar som de bantat budgeten rejlt fr detta var smre n tidigare.
En amatr till programledare som inte kan improvisera om ngot inte stmmer. Stod och blddrade i bilder som visade att han fick panik. S dligt.

Det bsta var att appen slutade fungera fr d slipper man att smbarn rstar fram sin idol som bttre passar i ett barnprogram. Vinnaren av en sdan hr tvling representerar Sverige i internationellt sammanhang och r inte Bolibompa.
Knattarna rstade tydligen nd Teoz den studdsande hoppjerkan i mjukisplagg fick massa rster Showen var I vrigt s kass att jag fick smnproblem smst var nog vnsteraktivisten frn Mllevngen, What next: The Mandelmans?
Senast redigerad av Bajsolle2 2022-02-06 kl. 06:51.
Citera
2022-02-06, 06:56
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Knattarna rstade tydligen nd Teoz den studdsande hoppjerkan i mjukisplagg fick massa rster Showen var I vrigt s kass att jag fick smnproblem smst var nog vnsteraktivisten frn Mllevngen.
Jo men sdana brukar det alltid finnas med, Hasse Andersson har vl ofta varit med samt liknande tomtar.

Som ngon hr skrev att nr ltarna i pausdelen r bttre n de som tvlar r det ett bevis p nivn.
Var ingen av dessa 7 bidrag som hamnar i mina listor p Spotify.
Citera
2022-02-06, 07:17
Medlem
Carnills avatar
Har inte sett Mello p flera r men i r ska jag kolla p allt och verkligen frska vara objektiv..

Ett sjlvklart fiasko fr SVT frsts med app-strulet. Zia ingen bra programledare dessvrre.
Tycker att det var dom minst dliga ltarna som gick vidare i alla fall.

Bst var sjlvklart Eric Saade.
Citera
2022-02-06, 07:31
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Har inte sett Mello p flera r men i r ska jag kolla p allt och verkligen frska vara objektiv..

Ett sjlvklart fiasko fr SVT frsts med app-strulet. Zia ingen bra programledare dessvrre.
Tycker att det var dom minst dliga ltarna som gick vidare i alla fall.

Bst var sjlvklart Eric Saade.

Hller med, alltid proffsig, sympatisk och vl frberedd. Till skillnad frn programledaren som bara tramsade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in