2022-02-05, 23:24
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dghfr
Varfr kollar ni p sn skit?
Fr att vi tvingas betala fr skiten.
Citera
2022-02-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Hans ideliga tafs p sin snippa gav ingen utdelning

Ja det var jkligt irriterande/sttande men killar kan ju inte spela p sex som tjejer gr med urringat, bar mage ,kort kjol osv s de fr ta vad de har och tro att det r sexigt . Blh !
Citera
2022-02-05, 23:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dghfr
Varfr kollar ni p sn skit?
Drfr att Skansen har stngt tills vidare..
Citera
2022-02-05, 23:28
Medlem
Sg inga problem med att det blev lite fel. Vi satt bara och skrattade hr hemma. Var ju jvligt underhllande😁 Inte Zias fel att SVT har urusel produktion vad ska han gra. Han hll god min.

Btw ngon som tyckte robin bengtssons lt var vldigt lik 90-tals lten av WAHL Sammi frn frra ret? Tyckte refrngen lt nstan identisk. Nr det lter s lika borde det va stvel i rven ut ur tvlingen direkt imo.
Citera
2022-02-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Det r en skandal att Omar inte gick vidare, precis som frra gngen. Han r i en egen klass med sin dans och sin aura. Svenska folket borde skmmas.

WHAT ?
Citera
2022-02-05, 23:29
Medlem
Borde in svenska flaggan vid den stora finalen ersttas med HBTQi-flaggan? Vi kan vl inte hlla kvar vid gamla symboler utan istllet borde vrt land vara normbrytande.

Och kanske en dag alla lnderna stter fram bgflaggorna. Kommer Ryssland att delta i r? Eller r det fr lite bgar dr?
Citera
2022-02-05, 23:30
Medlem
Borde inte svenska flaggan vid den stora finalen ersttas med HBTQi-flaggan? Vi kan vl inte hlla kvar vid gamla symboler utan istllet borde vrt land vara normbrytande.

Och kanske en dag alla lnderna stter fram bgflaggorna. Kommer Ryssland att delta i r? Eller r det fr lite bgar dr?
Citera
2022-02-05, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nja, bde Theoz och Omar mste vl vara bgar.
I alla fall Omar, det var bland det sliskigaste jag sett p lnge. Ryser.

Ja , det var ordet jag inte hittade
Citera
2022-02-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Drfr att Skansen har stngt tills vidare..

ja..

Det r som en trafikolycka... Frskrckligt, men man kan inte lta bli att titta p elndet.
Citera
2022-02-05, 23:37
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag tycker att Cornelia Jakobs lt lter lite inspirerad av Keane - Everybody's changing och The Verve - The drugs don't work.

Det frklarar varfr jag fullkomligt lskade lten frn frsta lyssning ikvll
Tack fr att du skrev jag fick ett aha moment.

Edit: Oscar Zia vilket lgvattenmrke, lg kvalit p bidragen verlag frutom just Cornelia.
Citera
2022-02-06, 00:06
Medlem
Zappade frbi och fan vad nonchalant zia r, har vl struntat i att repa innan, slutresultat att han kommer av sig och stakar sig hela tiden.. manuset trkigt och otajt, visst skrivet av ngon Mikael Mrtensson, och zia ftt komma med ider.. Ja, det r ju inte bra om man inte r rolig..

Ltarna d, barnpop fr det mesta, nick carters lt var trallvnlig men totalt enformig. Tjejen som gick vidares lt sdr, men gillade verkligen hennes rst, fick lite lana del ray och sia-vibbar, vntade p att hon skulle stmma ut i chandelier istllet.. shirley clamps lt var vl en helt ok ballad a la Sonja aldn/Sarah den finer/jessica andersson/carola/sanna Nielsen men inget sista schwung. Robin Bengtsson r trkig och hade en trkig skitlt. Som vanligt allts, nd gr han alltid vidare mrkligt nog.. strheds lt lite flrt med seniorerna likt eva och Ewa frra ret. Totalintryck mellanmjlk.
Citera
2022-02-06, 00:17
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ska bli spnnande att se hur alla homofober hr i trden hanterar nsta vecka d Mellos frsta transperson ntrar scenen. Frmodligen kommer de frska dlja sina pulserande kttfljtar genom att spamma bgjvel hr p flashen.

En ny Conchita Wrst ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in