2022-04-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnjackan
Cengiz Tuncer chattar med BO Mikael Tuncer.
Såklart att klan- och nätverkskriminella äger bankchefer utomlands. https://sv.wikipedia.org/wiki/Kulu

Äger bankchefer?

Du vet utomlands i mindre utvecklade länder accepterar bankerna vilka pengar som helst utan att fråga var de kommer ifrån

Du behöver inte ens känna bankchefer för det, räcker med en bank kontakt
Citera
2022-04-21, 23:02
Medlem
Aftonbladet ikväll.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-dodsskjutning
Citera
2022-04-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Han är ju givetvis traumatiserad som fan och fullpumpad av adrenalin, tror du man är helt nykter efter en kula i skallen?
Traumatiserad och fullpumpad med adrenalin när han inte ens är medveten om att han är skjuten? Och det svarar inte på varför han vill bli fängslad eller golar på Sina egna vänner utan anledning. Jag tror inte man är helt nykter men hans beteende var mycket märkligt. Du är knäpp om du tror det är normalt att bete sig så efter man e skjuten. Han blev inte skjuten i hjärnan den borde fungera normalt eller någorlunda iaf. Han sa också han kommer inte springa osv helt paranoid de tyder på hög på benzo. Tror du man blir bäng av att bli skjuten eller?
Citera
2022-04-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Det var polisens spekulation bara, inte bekräftat att 1cuz var med honom

Citat:
Ursprungligen postat av ManetManet
Sant, men Sixty var åtminstone i företagets lokaler 1 juni 2021, och samma dag hade 1.cuz ett möte där. Sen ska vi inte dra för stora växlar, kan mycket väl röra sig om en kompis kompis eller liknande.
1cuz postade insta Story och dissade alpos död. Alpo och piraten tog hans kedja. 1cuz kan ha varit med på den utan tvekan
Citera
2022-04-21, 23:21
Medlem
Mycket svag bevisning mot DP hur ska man veta vilka som Sköt finns ju inga bevis inga vapen ingenting. Aldrig att dem blir fällda eller har jag missat något gick genom hela fupen det var svagaste fupen jag läst. Tycker den va mycket dåligt gjord också allt va huller om buller eller vad tycke ni?
Citera
2022-04-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Traumatiserad och fullpumpad med adrenalin när han inte ens är medveten om att han är skjuten? Och det svarar inte på varför han vill bli fängslad eller golar på Sina egna vänner utan anledning. Jag tror inte man är helt nykter men hans beteende var mycket märkligt. Du är knäpp om du tror det är normalt att bete sig så efter man e skjuten. Han blev inte skjuten i hjärnan den borde fungera normalt eller någorlunda iaf. Han sa också han kommer inte springa osv helt paranoid de tyder på hög på benzo. Tror du man blir bäng av att bli skjuten eller?

Du har uppenbarligen aldrig bevittnat en riktigt traumatiserad människa.

Hans beteende är inte märkligt för fem öre när man har i åtanke att han precis blivit skjuten i huvud och hals.

Han är livrädd och tror att han ligger för döden, där har du din anledning till kvitteriet.
Senast redigerad av bouncingwiththat44 2022-04-21 kl. 23:24.
Citera
2022-04-21, 23:30
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen aldrig bevittnat en riktigt traumatiserad människa.

Hans beteende är inte märkligt för fem öre när man har i åtanke att han precis blivit skjuten i huvud och hals.

Han är livrädd och tror att han ligger för döden, där har du din anledning till kvitteriet.
Han fatta inte ens att han e skjuten!!!! Vadå livrädd? Vadå ligger för döden!! Jag förstår om det var så det hade varit fullt förståeligt om han va livrädd men nu va han helt normal och inte ens förstått han e skjuten. Det var EFTER 10 min han fatta det när dem sa du e skjuten och då ss han ta mig till sjukhuset. Men vad vet jag han kanske lekte dum eller något
Citera
2022-04-21, 23:31
Medlem
Montanasss avatar
Svensken verkar vara en skarp jävel från vad jag har hört tidigare. Snubben var ju klar, här skämde han ut sig ordentligt. Han borde ha hållt sig till det finansiella och narkotikan och inte blandat sig in i den här konflikten beväpnat. Kan dock tänka mig att Alpo, Hoodz och Navy satte press på honom, alltså att han behövde utföra attacker för att kunna hänga i ledarkretsen. Minns när jag träffa honom på Subway i stan med Hoodz, Navy och Ace. Verkade smartast i den gruppen. I det här fallet så verkar det som att han fälls. Free Svensken.
Citera
2022-04-21, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Han fatta inte ens att han e skjuten!!!! Vadå livrädd? Vadå ligger för döden!! Jag förstår om det var så det hade varit fullt förståeligt om han va livrädd men nu va han helt normal och inte ens förstått han e skjuten. Det var EFTER 10 min han fatta det när dem sa du e skjuten och då ss han ta mig till sjukhuset. Men vad vet jag han kanske lekte dum eller något

Emotional reactions to trauma can include: fear, anxiety and panic. shock – difficulty believing in what has happened, feeling detached and confused. feeling numb and detached.

You cannot think straight. You might feel as if your brain has turned to mush, or you have ‘brain fog‘. Life might even feel unreal, as if you are disconnected and floating slightly outside of your body, watching yourself carry on doing things.

Helt otroligt att man ska behöva förklara att en person som blivit skjuten i huvudet är i chocktillstånd.
Citera
2022-04-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Svensken verkar vara en skarp jävel från vad jag har hört tidigare. Snubben var ju klar, här skämde han ut sig ordentligt. Han borde ha hållt sig till det finansiella och narkotikan och inte blandat sig in i den här konflikten beväpnat. Kan dock tänka mig att Alpo, Hoodz och Navy satte press på honom, alltså att han behövde utföra attacker för att kunna hänga i ledarkretsen. Minns när jag träffa honom på Subway i stan med Hoodz, Navy och Ace. Verkade smartast i den gruppen. I det här fallet så verkar det som att han fälls. Free Svensken.

Att vara den smartaste bland ett par tramtuggande somalier är som att vara det smalaste fettot på viktväktarna.

Lås in skräpet.
Citera
2022-04-21, 23:41
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Att vara den smartaste bland ett par tramtuggande somalier är som att vara det smalaste fettot på viktväktarna.

Lås in skräpet.

Haha fattar vad du menar, men uppenbarligen hade han ju någonting innanför pannbenet om han lyckades lösa 75 millar på ett år.
Citera
2022-04-21, 23:42
Medlem
Citat:
Emotional reactions to trauma can include: fear, anxiety and panic. shock – difficulty believing in what has happened, feeling detached and confused. feeling numb and detached.

You cannot think straight. You might feel as if your brain has turned to mush, or you have ‘brain fog‘. Life might even feel unreal, as if you are disconnected and floating slightly outside of your body, watching yourself carry on doing things.

Helt otroligt att man ska behöva förklara att en person som blivit skjuten i huvudet är i chocktillstånd.
Ajde du vann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in