Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-21, 21:15
Medlem
Hur kunde svensken inte fatta att han var skjuten förens efter 10 minuter? Helt sjukt ju han ba e jag skjuten? vart? jag kan inte se. Och han gola ner sina Egna han sa ace va på andra sidan walkie takien. Och han säger lägg mig i handfängsel snälla så många gånger. Han verka helt fucked up kanske på starka Benzo?
Citera
2022-04-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Hur kunde svensken inte fatta att han var skjuten förens efter 10 minuter? Helt sjukt ju han ba e jag skjuten? vart? jag kan inte se. Och han gola ner sina Egna han sa ace va på andra sidan walkie takien. Och han säger lägg mig i handfängsel snälla så många gånger. Han verka helt fucked up kanske på starka Benzo?
Va hette ace
Citera
2022-04-21, 21:28
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:

Förmodligen infiltratör eller informatör.
Citera
2022-04-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Haru bilden?

Nej, läste om det. Bilder har skickats via Snapchat från Alpos mobil.
Citera
2022-04-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Va hette ace

Det är Kawala.
Citera
2022-04-21, 21:35
Medlem
Citat:

Han är ju givetvis traumatiserad som fan och fullpumpad av adrenalin, tror du man är helt nykter efter en kula i skallen?
Citera
2022-04-21, 21:49
Medlem
Citat:
Står dt i fup?
Citera
2022-04-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Står dt i fup?
yes
Citera
2022-04-21, 21:59
Medlem
Var hittar man förhöret med Svensken? Sidnummer?

Såg i Ali Stress-bilagan att Sixty varit på Warner Music med 1.cuz sommaren 2021.
Citera
2022-04-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManetManet
Var hittar man förhöret med Svensken? Sidnummer?

Såg i Ali Stress-bilagan att Sixty varit på Warner Music med 1.cuz sommaren 2021.
Det var polisens spekulation bara, inte bekräftat att 1cuz var med honom
Citera
2022-04-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Det var polisens spekulation bara, inte bekräftat att 1cuz var med honom
Sant, men Sixty var åtminstone i företagets lokaler 1 juni 2021, och samma dag hade 1.cuz ett möte där. Sen ska vi inte dra för stora växlar, kan mycket väl röra sig om en kompis kompis eller liknande.
Citera
2022-04-21, 22:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Nej, läste om det. Bilder har skickats via Snapchat från Alpos mobil.
Bilder finns i FUP både med Saturdah och en annan med LTF/DP Köpenhamn. CrimeSweden Instagram la upp den ena bilden ikväll på deras story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in