2022-05-24, 10:32
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahmedmuhammed1234
På deras youtubekanal.

https://www.youtube.com/watch?v=tWNLBHXfuFY

Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
tror ni att sixty och co blir dömda?

Jag tror Sixty och Fishy blir dömda till långa straff, typ som Abbz från Hyenorna.

Kom ihåg att de fortfarande har andra åtal från andra fall, typ Danmark.

Svensken kommer nog ducka i och med att inget vapen hittades.
Citera
2022-05-24, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Både capone och makkaveli hängde med folk som idag är shottaz det var ju dem som klippte maslah undra vf makkaveli hängde med de som döda hans bror

Det här var väl ändå ett par år sen? Har väl varit ont med liknande umgänge den senaste tiden? Om det är sant eller inte men i boken nämns att Makaveli blev skjuten som en varning (kan stämma med tanke på hans relation till Shottaz då) och där kommer din fråga in. Om jag minns rätt så har väl Makaveli attackerat både sin egen bror och polis med kniv i tonåren?
Citera
2022-05-24, 11:21
Medlem
Citat:
Någon som vet vem Khalid är i boken tills alla dör kan det vara fifty?

Det här har varit uppe för diskussion och det verkar vara oklart vem det är. Det finns en intervju med liknande person i P3 Krim som skulle kunna uppfattas som Khalid i boken.

En person som nämnts är just Fifty, hans som blev skjuten i ryggen av DP där Lejonens ledare uppges ha goat. En annan som nämnts är intervjuaren i Ghetto Media när Ayye gästar.
Senast redigerad av TopDogg08 2022-05-24 kl. 11:24.
Citera
2022-05-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är stämningsansökan samt FUP i målet.

Solna tingsrätt:

Tjena Stefan!
Du är säkert väl medveten om att vi är många som uppskattar dig här på FB och dina uppladdningar av FUPar, därför undrar jag om du kan ladda upp FUP från detta mål igen då den gamla länken ej fungerar för mig.
Tack på förhand
Citera
2022-05-24, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Tjena Stefan!
Du är säkert väl medveten om att vi är många som uppskattar dig här på FB och dina uppladdningar av FUPar, därför undrar jag om du kan ladda upp FUP från detta mål igen då den gamla länken ej fungerar för mig.
Tack på förhand

Här kommer allting igen.

Solna tingsrätt:
Citera
2022-05-24, 14:03
Medlem
Citat:
Både capone och makkaveli hängde med folk som idag är shottaz det var ju dem som klippte maslah undra vf makkaveli hängde med de som döda hans bror
Det va en del som va på Shottaz sida likadant med Dumle som va tajt med Jaffar tex. Men som sedan bytte sida när det hettade till ordentligt..
Citera
2022-05-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Jag tror Sixty och Fishy blir dömda till långa straff, typ som Abbz från Hyenorna.

Kom ihåg att de fortfarande har andra åtal från andra fall, typ Danmark.

Svensken kommer nog ducka i och med att inget vapen hittades.
Duckar svensken detta lär det nog inte dröja jätte länge innan det skjuts en DP springis eller liknande, dom kommer till 100% göra hämnd för Alpo och sig själv.
Citera
2022-05-24, 16:09
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Duckar svensken detta lär det nog inte dröja jätte länge innan det skjuts en DP springis eller liknande, dom kommer till 100% göra hämnd för Alpo och sig själv.

Tror inte Svensken och co nöjer sig med en springis, fast de får nog göra det med tanke på att DP inte har några spelare på fältet. Myran om han släpps från Danmark kan nog vara ett bra "target". Den killen är ett vandrande lik.
Citera
2022-05-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle

Svensken kommer ducka i hovrätten hundra procent det är jag helt säker på
Citera
2022-05-24, 22:45
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Svensken kommer ducka i hovrätten hundra procent det är jag helt säker på

Du tror inte han frias i tingsrätten?
Citera
2022-05-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Du tror inte han frias i tingsrätten?

Det är otroligt svårt att förutspå tingsrätten men inte hovrätten enligt min erfarenhet
Citera
2022-05-24, 23:11
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Det är otroligt svårt att förutspå tingsrätten men inte hovrätten enligt min erfarenhet

Kan vara sant.

Men vad kan tingsrätten dömma honom med? Det tekniska som krävs för fällande dom finns ju inte. De har ju inget vapen eller något?

Och ni som hånade mig för att ha kallat Svensken smart kan ju erkänna att killen fintade åklagaren fint.

Omöjligt att detta kan vara en fällande dom, då börjar jag fan tro att det svenska rättsväsendet är korrupt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in