2022-04-21, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Haha fattar vad du menar, men uppenbarligen hade han ju någonting innanför pannbenet om han lyckades lösa 75 millar på ett år.

Deras vishingbedrägerier mot åldringar var väl inte direkt superkomplicerade?

Låtsas vara bankman, be tant logga in med bank id, för över pengar till målvakt, be målvakt ta ut pengar.

Krävs inte direkt en raketforskare, däremot krävs det ett riktigt skräp till människa.
Citera
2022-04-21, 23:51
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Deras vishingbedrägerier mot åldringar var väl inte direkt superkomplicerade?

Låtsas vara bankman, be tant logga in med bank id, för över pengar till målvakt, be målvakt ta ut pengar.

Krävs inte direkt en raketforskare, däremot krävs det ett riktigt skräp till människa.

Det plus alla häggen han skicka i Spanien. Hade det varit så enkelt som det lät hade väl andra kriminella gäng också gjort det?
Citera
2022-04-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Han fatta inte ens att han e skjuten!!!! Vadå livrädd? Vadå ligger för döden!! Jag förstår om det var så det hade varit fullt förståeligt om han va livrädd men nu va han helt normal och inte ens förstått han e skjuten. Det var EFTER 10 min han fatta det när dem sa du e skjuten och då ss han ta mig till sjukhuset. Men vad vet jag han kanske lekte dum eller något
Kompis vad har du rökt? Vad hade du gjort om du var i hans sitts? Det finns nånting som heter trauma
Citera
2022-04-22, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Kompis vad har du rökt? Vad hade du gjort om du var i hans sitts? Det finns nånting som heter trauma
Jag undrade bara hur han inte kan fatta han e skjuten inget annat
Citera
2022-04-22, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Inte golat som han
Citera
2022-04-22, 08:12
Medlem
en sak som blev oklart för mig, Sköt dp upp ifrån eller från porten? det va jo skotthål i portdörren, samt tror det va skotthål uppe i taket? sköt flg uppifrån när dp sköt från porten eller fanns det både dp i porten och på övervåningen?
Citera
2022-04-22, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgg2021
Inte golat som han
Om jag låg på marken med ett skott i huvudet utav panik och rädsla hade jag sagt vad som helst! Polisen tvingar honom att prata! Jag hade sagt vad som helst för att föras vidare till sjukhuset 1+1=2
Citera
2022-04-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Jag undrade bara hur han inte kan fatta han e skjuten inget annat
Alla människor är olika och alla människor hanterar trauma på olika sätt! Han vart säkert helt chokad! Jag läste hans förhör på fupen, han säger till polisen” jag ber dig kör mig till sjukhuset” jag ser inget det kommer blod! Men vad gör polisen dom fortsätter pressa honom till ett förhör! Vi får inte glömma att det är fortfarande en människan vi pratar om! ( empati )
Citera
2022-04-22, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Äger bankchefer?

Du vet utomlands i mindre utvecklade länder accepterar bankerna vilka pengar som helst utan att fråga var de kommer ifrån

Du behöver inte ens känna bankchefer för det, räcker med en bank kontakt
Ja, Mikael Tuncers familj ägde bankchefer i Turkiet. Svårt att förstå svenska? Mikael Tuncer förberedde skicka flera miljoner i veckan, regelbundet. Ändå så åker han in till Muslimlandet Swedistans smutsigaste negerby för pistolduell med lakritstomtar, hur går det ihop egentligen. Jag antar att dessa saker sker bara i Sverige eftersom det är världens enklaste land att vara kriminell i.
Citera
2022-04-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Shacki har inte ens muckat från det straffet än, han flydde ju förra året och greps sen. Vad han har för roll efter att han avtjänat straffet återstår att se. Skulle nog lagt in Sixty som kapten också. Dumle umgicks med ledsrkretsen samt groomade Shacki till att bli en jappare. Dumle var absolut över soldaterna.

Ok, men räknas Dumle fortfarande som "kapten" är ju frågan, läste något inlägg om att han inte är så nära de yngre (Sixty och dem andra)?
Citera
2022-04-22, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnjackan
Ja, Mikael Tuncers familj ägde bankchefer i Turkiet. Svårt att förstå svenska? Mikael Tuncer förberedde skicka flera miljoner i veckan, regelbundet. Ändå så åker han in till Muslimlandet Swedistans smutsigaste negerby för pistolduell med lakritstomtar, hur går det ihop egentligen. Jag antar att dessa saker sker bara i Sverige eftersom det är världens enklaste land att vara kriminell i.
Hahahah du måste nog vara helt vilse min vän! Man behöver inte känna bankchefer utomlands! Dessutom är det bara en fråga han ställer? Han skriver inte ”jag” det är som om jag ska googla ordet ” cancer” en annan fråga varför brinner du? Är du från Pluto?
Citera
2022-04-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Vad dömdes Ghost å Samir till? Vilke brott?
Samir fick livstid och ghost blev frisläppt med dagsböter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in