2023-11-25, 23:05
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Nu börja batongbögen "hänga ut" Flashback konton på hans YouTube kanal. Han är bara för mycket. Har han ingenting att göra i Thailand?

https://youtu.be/PetOmBA8oQ0?si=FPxHykgLCQaWLgpu

Den figuren är en av de större skitsnackarna här, sade SHA 70. Det är alltså samma foto som NyaHenrikss har som avatar.

Jag får mest ut av avsnittet att TV Tim verkar hamnat ordentligt i blåsvädret. Utifrån att SHA 70 redan tidigare tagit upp vad han tycker är bedrägeri från Tims sida, genom olika investeringsprojekt inom oljebranschen. Det talas om ett ponzi scam inom oljebranschen som skulle pågått i flera år. Där som jag förstår det som att TV Tim betraktas som varit aktiv. Det eftersöks nu på SHA 70:s kanal folk som varit utsatta för det som påstås vara ett bedrägeri. Även om det finns bevis, vad som sägs, för att få Tim inför skranket och sedan direkt (utan att passera gå), hamna i ett häkte och sedan få ett fängelsestraff, på en cirkus sex månader.

Personligen tror jag att det kommer bli så. Jag tror att SHA 70 kommer lämna in sina handlingar, vilket kommer leda till en domstolsförhandling. Jag skulle ej vilja vara i Tims skor nu, även om jag ju inte vet något djupare om det påstådda ponzi bedrägeriet. Jag litar däremot på SHA 70:s kunskaper i juridik och hur rättsväsendet fungerar. Det talas även om förtalsbrottet, så det ser ut att bli en liten åtalslista som väntar Tim.

För övrigt: Jag har rentav inte förstått hur Tim, Rönne, Denny och Linus vågat uttrycka sig om SHA 70 som de gjort på sina kanaler. Har de inte själva varit rädda för att hamna i klammeri med rättvisan? Dessa fyra har bjudit upp SHA 70 till dans, då ska det dansas.....
Senast redigerad av Hegamon 2023-11-25 kl. 23:58.
Citera
2023-11-26, 02:34
Avstängd
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Ärligt talat så skiter jag i vem som har vad eller inte, det blev klarlagt att Bigander och Shillander inte har samma "story" om vad som har hänt. Vad som händer med vem efter detta är åtminstone för mig helt ointressant! Bara bra att lurendrejeri blir uppflaggat så ingen skickar pengar till nån av de här!

Nu kissar nog Oljeshejken Padre Fat Tim ner sina byxor mer än någonsin, Batongpolisen är honom i hälarna, tydligen så är inte Cykelmössan den enda vilken "investerat" i Padres "suspekta" oljeaffärer!

Synd att inte Padre Fat Tims yt-kanal når upp till dessa 5000 prenumeranter, saknas fortfarande ca 300, för en egen tråd om Padre skulle kunna bli succé här på Flashback!

Vem vet, kanske det smäller en Bomb 💣 iaf, men om någon helt annan än Batongpolisen 😂!
Citera
2023-11-26, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Nu kissar nog Oljeshejken Padre Fat Tim ner sina byxor mer än någonsin, Batongpolisen är honom i hälarna, tydligen så är inte Cykelmössan den enda vilken "investerat" i Padres "suspekta" oljeaffärer!

Synd att inte Padre Fat Tims yt-kanal når upp till dessa 5000 prenumeranter, saknas fortfarande ca 300, för en egen tråd om Padre skulle kunna bli succé här på Flashback!

Vem vet, kanske det smäller en Bomb 💣 iaf, men om någon helt annan än Batongpolisen 😂!

Haha mycket väl skrivet , dom som ska ”rädda” Sverige är fan mer sjuk än den andra . Dock kul att dom är fettot från falafel city i hälarna varit allmänt känt länge att han är en lurendrejare precis som både CB & kronkalle ingen av dom har rent mjöl i påsen , dock avskyr jag Tims sätt att verka så världsvan & ska ”glassa ” med sina fattiga resor, dålig virre och senast österleeeeen som han säger så fint . Fettot är en lågbegåvad förtidspensionär som hyr i andrahand & startar upp låtsas företag i usa för att investera i, dessvärre är inga bolag ens registrerade 😂.

Tim har låtit släktingar & nära anhörigs gått in i hans superaffärer i år som sagt inget nytt under solen Hans bomb som är på högre ort vad innebär det att egentligen, att den är hos skelögda låtsas juristen Dalbin eller?
Citera
2023-11-26, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du fattar fortfarande inte att den lille fete Skåningen med mundiarre kissat i byxan av rädsla för Batongpolisen...
...Eller menar du att han bara ljög om denna Bomb för att få fler visningar på yt och därav tjäna pengar (kan han ju ev behöva, så Cykelmössan får tillbaka sina utlånade) om isf är ju den lile fete Skåningen inte ett dugg bättre än Mössan och Skithögen i Hua Hin!

Helt korrekt förtidspensionären & bedragaren Tim är inte ett dugg bättre än vare sig kronkalle eller dvärgen med gud på sin sida nu, samma skit alla tre. Dock måste jag medge att det kommer bli betydligt roligare att se Tim falla än när CB gjorde det för Tim är en riktigt dryg jävla översittare. Han ligger i sin etta han hyr i andrahand & sveper bolagets sämsta whisky & nynnar på Prince eller som Tim säger ” musikens största inspiration ”. Karln kan inte ens musik för fan än mindre insistera i usa det kan jag lova 😂
Citera
2023-11-26, 09:20
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Haha mycket väl skrivet , dom som ska ”rädda” Sverige är fan mer sjuk än den andra . Dock kul att dom är fettot från falafel city i hälarna varit allmänt känt länge att han är en lurendrejare precis som både CB & kronkalle ingen av dom har rent mjöl i påsen , dock avskyr jag Tims sätt att verka så världsvan & ska ”glassa ” med sina fattiga resor, dålig virre och senast österleeeeen som han säger så fint . Fettot är en lågbegåvad förtidspensionär som hyr i andrahand & startar upp låtsas företag i usa för att investera i, dessvärre är inga bolag ens registrerade 😂.

Tim har låtit släktingar & nära anhörigs gått in i hans superaffärer i år som sagt inget nytt under solen Hans bomb som är på högre ort vad innebär det att egentligen, att den är hos skelögda låtsas juristen Dalbin eller?

Hej den skelögda låtsas juristen här. Kul utryck faktiskt. Märks att du har tillbringat större tiden av ditt liv i särskolan men det är ok. Nu till det intressanta, jag har tror faktiskt inte Tim sysslar med det som sha70 utrycker i sin video. För att han har erbjudit CB sin insats tillbaka flera gånger. Jag får en känsla av att detta är ett säkert sätt att hålla konflikten igång och på så sätt tjäna pengar på visningar. Spel för galleriet helt enkelt.
Citera
2023-11-26, 12:05
Avstängd
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Hej den skelögda låtsas juristen här. Kul utryck faktiskt. Märks att du har tillbringat större tiden av ditt liv i särskolan men det är ok. Nu till det intressanta, jag har tror faktiskt inte Tim sysslar med det som sha70 utrycker i sin video. För att han har erbjudit CB sin insats tillbaka flera gånger. Jag får en känsla av att detta är ett säkert sätt att hålla konflikten igång och på så sätt tjäna pengar på visningar. Spel för galleriet helt enkelt.

Att Padre Fat Tim erbjudit pengarna tillbaka är ju bara Bullshit, hade Padre haft rent mjöl i påsen och att pengar funnits att betala tillbaka Cykelmössan så skulle vilken normal människa som helst gjort detta med blixtens hastighet så snart sanningen kom fram om Mössan! Istället skyller Padre på än det ena än det andra, orsaken är givetvis att inga pengar finns.

Nej så gott som ALLA dessa vilka ska rädda vårt land via YouTube och andra kanaler är riktigt misslyckade människor i grunden, ofta med ytterst tvivelaktiga CVn. Du har Batongpolisen, Cykelmössan, Befälhavare Bergmark, Padre Fat Tim m fl, listan går att göra oerhört lång, deras enda gemensamma nämnare till detta är Swish och andra inkomster från bl a youtube, att tigga pengar av svagbegåvade människor har blivit en livlina för dessa Dissidenter.

Att du Ankeborgsjuristen inte är med av Ekonomiska orsaker (om så är fallet) är extremt ovanligt i din bransch, det måste ju även du insett!

Ta t ex Befälhavare Bergmark vilken ljuger om att han dykt på Estonia, han är en Mytoman och ett Fyllo med stora mått, men INGEN av er andra Dissidenter ifrågasätter honom överhuvudtaget (förutom KUNG FRITJOF nu gjort, all heder åt honom), varför kan man fråga sej, jo pga att alla dessa Dissidenter har egna skelett i sina garderober och att sänka Befälhavare Bergmark skulle kunna innebära mindre Swishintäkter för alla, vid eftertanke är Sektkänsla det ord som kommer upp i huvudet.

Sedan till Bomben 💣 vilken ej detonerade så är ju den ett monumentalt fiasko, ni satt i veckotal och hissade upp stämningen så att "halva" Sverige satt med stora förväntningar om att äntligen få se Batongpolisen och Cykelmössan falla! Du själv var i allra högsta högsta grad med på denna sinnesjuka show, nej istället får alla se att ni tre smyger ut bakvägen med svansen mellan benen och byxorna blöta, vilket praktfiasko, eller var allt bara för att få visningar på Youtube? Om inte så äro ni svaret skyldiga!
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-11-26 kl. 12:49.
Citera
2023-11-26, 12:18
Avstängd
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Helt korrekt förtidspensionären & bedragaren Tim är inte ett dugg bättre än vare sig kronkalle eller dvärgen med gud på sin sida nu, samma skit alla tre. Dock måste jag medge att det kommer bli betydligt roligare att se Tim falla än när CB gjorde det för Tim är en riktigt dryg jävla översittare. Han ligger i sin etta han hyr i andrahand & sveper bolagets sämsta whisky & nynnar på Prince eller som Tim säger ” musikens största inspiration ”. Karln kan inte ens musik för fan än mindre insistera i usa det kan jag lova 😂

Blir ivf rätt kul att se nästa video med Padre Fat Tim, vad ska han nu svara på Batongpolisens senaste alster 😂! Är Padre förtidspensionärer? Vad gör Padre på Lexbase? Vad lever Padre av? Det finns oerhört många obesvarade frågor om denna man med ett munläder värre än Vild-Hasse vilket inte säger lite!
Citera
2023-11-26, 13:37
Medlem
electiondays avatar
Till er som skriver massa dumheter om Tim utan att ha koll: jag känner Tim. Har varit hemma hos honom. Han är en mycket trevlig affärsman. Ser fram emot att träffa honom igen. Ni som uttalar er utan att veta, borde ta reda på fakta.
Citera
2023-11-26, 14:38
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electionday
Till er som skriver massa dumheter om Tim utan att ha koll: jag känner Tim. Har varit hemma hos honom. Han är en mycket trevlig affärsman. Ser fram emot att träffa honom igen. Ni som uttalar er utan att veta, borde ta reda på fakta.

Det är väl ingen här som sagt att Tim är otrevlig som person?
Kritiken uppkommer för att han och gänget lovat något som dom sedan inte håller, vilket kan tolkas som att dom ljugit, endast dom vet.
Citera
2023-11-26, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electionday

Om det hade funnits minsta lilla sanning i SHA70's anklagelser,
så hade ju detta träskläger varit fullt av personer som vittnat om Tim's bedrägerier.

Men just nu är det endast mytomanen CB som via SHA70 anklagar Tim för detta.

https://rumble.com/v3xy9to-me-myself-and-i.html
Citera
2023-11-26, 15:04
Medlem
electiondays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKOTTEN123
Om det hade funnits minsta lilla sanning i SHA70's anklagelser,
så hade ju detta träskläger varit fullt av personer som vittnat om Tim's bedrägerier.

Men just nu är det endast mytomanen CB som via SHA70 anklagar Tim för detta.

https://rumble.com/v3xy9to-me-myself-and-i.html

Exakt, var finns alla vittnen? Jag vet att Tim håller sitt ord.
Citera
2023-11-26, 15:37
Medlem
NyaHenriksss avatar
Och i senaste videokreationen av Storpotäten var kvaliteten som vanligt låg. En massa tomt prat om ingenting och lite hot mot Tim.
Jag kan inte förstå vad det är för lågintelligenta varelser som hyllar en sådan osäker och liten ”man”!
Han sitter och knåpar ihop ett manus som han sedan läser högt ur och försöker få det att låta som han pratar fritt.
Man ser ju hur ögonen följer manus på hans skärm.
Frågan är om lillfisen cykelmössa har bett honom om att ta upp detta med ”ponzin”?
Eller är det Storpotäten som freestajlar för att hålla huvudet högt och framstå som en rekorderlig person?
Tragiskt att se en ”man” i den åldern sitta ensam framför kameran… Inga vänner… Bara en green screen och lågbegåvade följare…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in