Citat:
Att Padre Fat Tim är rädd Batongpolisen förstår en treåring, att Bomben blev till en blöt fis med stängd dörr i en 2a hand:lgh (Malmö) har enbart med detta att göra. Skithögen i Hua Hin han var verkligen nere på nio men reste sej och knockade istället Padre Fat Tim till evig tystnad 😂!
Bytheway, innan denna Knock Out hade Ankeborgsjuristen lika en råtta på ett sjunkande skepp lämnat skutan av rädsla, Lokförarföreningens talesman den numera till DK emigrerade gentlemanen även han backade av rädsla, vilket jla praktfiasko 😂!
(Det sjukaste med allt detta är ändå att dessa TRE HALVFIGURER inte förstår varför folk skrattar åt dem, att slå så in i hvete på stora trumman, detta i veckotal, att hänvisa till Bombdatum, att trissa upp stämningen maximalt för att sedan Padre Fat Tim enbart släpper en liten blöt fis och allt är över. När folk då ifrågasätter så är dessa enbart dumma i huvudet och de förstår absolut ingenting enligt Padre Fat Tim, nej istället så hånas de av denna Semleälskare i hans yt-kommentarsfält, vilken pajas 😂!)
Bytheway, innan denna Knock Out hade Ankeborgsjuristen lika en råtta på ett sjunkande skepp lämnat skutan av rädsla, Lokförarföreningens talesman den numera till DK emigrerade gentlemanen även han backade av rädsla, vilket jla praktfiasko 😂!
(Det sjukaste med allt detta är ändå att dessa TRE HALVFIGURER inte förstår varför folk skrattar åt dem, att slå så in i hvete på stora trumman, detta i veckotal, att hänvisa till Bombdatum, att trissa upp stämningen maximalt för att sedan Padre Fat Tim enbart släpper en liten blöt fis och allt är över. När folk då ifrågasätter så är dessa enbart dumma i huvudet och de förstår absolut ingenting enligt Padre Fat Tim, nej istället så hånas de av denna Semleälskare i hans yt-kommentarsfält, vilken pajas 😂!)
Vi är många som är besvikna på Tim, Rönne o Dalbin.
Jag är uppfostrad att vara ärlig och hålla vad jag lovar, och så lever jag mitt liv.
Trist när dom lovar att släppa sanningen (bomben) men endast levererar fortsatt prat där man måste läsa mellan raderna och själv försöka tolka deras prat. Problemet är att alla smådetaljer kan bli feltolkade men det verkar dom inte förstå. Dom ”vet” ju ”sanningen” och då tror dom att det dom säger är solklart.
Jag avskyr verkligen storpotäten i huahin men han höll sig nog närmast sanningen även om det var mycket osanning.
Det roliga är att CB o storpotäten har två olika versioner, en ljuger och det är givetvis CB. Klart han inte rest till Sverige o Thailand under hans ”försvinnande”, han har varit under vård på behandlingshemmet och det skäms han för och hittar därför på.
Om Tim o Rönne har polisen inblandad får vi nog aldrig veta, det pratas i tungor och högre makt kan även vara gud. Dom har kanske börjat gå i kyrkan o ber för storpotäten o CB. Vem vet? Dom vet men vi får aldrig veta.