2023-11-21, 12:58
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Att Padre Fat Tim är rädd Batongpolisen förstår en treåring, att Bomben blev till en blöt fis med stängd dörr i en 2a hand:lgh (Malmö) har enbart med detta att göra. Skithögen i Hua Hin han var verkligen nere på nio men reste sej och knockade istället Padre Fat Tim till evig tystnad 😂!

Bytheway, innan denna Knock Out hade Ankeborgsjuristen lika en råtta på ett sjunkande skepp lämnat skutan av rädsla, Lokförarföreningens talesman den numera till DK emigrerade gentlemanen även han backade av rädsla, vilket jla praktfiasko 😂!

(Det sjukaste med allt detta är ändå att dessa TRE HALVFIGURER inte förstår varför folk skrattar åt dem, att slå så in i hvete på stora trumman, detta i veckotal, att hänvisa till Bombdatum, att trissa upp stämningen maximalt för att sedan Padre Fat Tim enbart släpper en liten blöt fis och allt är över. När folk då ifrågasätter så är dessa enbart dumma i huvudet och de förstår absolut ingenting enligt Padre Fat Tim, nej istället så hånas de av denna Semleälskare i hans yt-kommentarsfält, vilken pajas 😂!)

Vi är många som är besvikna på Tim, Rönne o Dalbin.
Jag är uppfostrad att vara ärlig och hålla vad jag lovar, och så lever jag mitt liv.
Trist när dom lovar att släppa sanningen (bomben) men endast levererar fortsatt prat där man måste läsa mellan raderna och själv försöka tolka deras prat. Problemet är att alla smådetaljer kan bli feltolkade men det verkar dom inte förstå. Dom ”vet” ju ”sanningen” och då tror dom att det dom säger är solklart.
Jag avskyr verkligen storpotäten i huahin men han höll sig nog närmast sanningen även om det var mycket osanning.
Det roliga är att CB o storpotäten har två olika versioner, en ljuger och det är givetvis CB. Klart han inte rest till Sverige o Thailand under hans ”försvinnande”, han har varit under vård på behandlingshemmet och det skäms han för och hittar därför på.
Om Tim o Rönne har polisen inblandad får vi nog aldrig veta, det pratas i tungor och högre makt kan även vara gud. Dom har kanske börjat gå i kyrkan o ber för storpotäten o CB. Vem vet? Dom vet men vi får aldrig veta.
Citera
2023-11-21, 13:17
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Vi är många som är besvikna på Tim, Rönne o Dalbin.
Jag är uppfostrad att vara ärlig och hålla vad jag lovar, och så lever jag mitt liv.
Trist när dom lovar att släppa sanningen (bomben) men endast levererar fortsatt prat där man måste läsa mellan raderna och själv försöka tolka deras prat. Problemet är att alla smådetaljer kan bli feltolkade men det verkar dom inte förstå. Dom ”vet” ju ”sanningen” och då tror dom att det dom säger är solklart.
Jag avskyr verkligen storpotäten i huahin men han höll sig nog närmast sanningen även om det var mycket osanning.
Det roliga är att CB o storpotäten har två olika versioner, en ljuger och det är givetvis CB. Klart han inte rest till Sverige o Thailand under hans ”försvinnande”, han har varit under vård på behandlingshemmet och det skäms han för och hittar därför på.
Om Tim o Rönne har polisen inblandad får vi nog aldrig veta, det pratas i tungor och högre makt kan även vara gud. Dom har kanske börjat gå i kyrkan o ber för storpotäten o CB. Vem vet? Dom vet men vi får aldrig veta.

Cykelmössan han är en tvättäkta Narcissist, givetvis ljuger han, nu som förr, Batongpolisen han är en ytterst tragisk människa, en bedragare, att deras vägar möttes hade enbart med att mössan såg lättförtjänta pengar komma. Nu lär de aldrig mer ses, iom att mössan inte längre har någon ekonomisk vinning av Bögen i Hua Hin.
Citera
2023-11-21, 18:54
Medlem
Hegamons avatar
Jag har sett uppmaningen från Tim att kolla igenom de avsnitten han länkar till som han anser ska förklara vad SHA gjort: https://www.youtube.com/watch?v=r8X2VvBwfqo&t=62s

För min del så orkar jag inte kolla. Jag vill ha klara fakta i konsist form, utan att behöva analysera timmar av videoklipp. Ni har exempelvis sagt att SHA skulle gjort något mot barn, vad skulle det vara? Min slutsats är att ni anser SHA ljugit samman hela historien om terrornäset för att tjäna in Swish. Personligen tycker jag det finns ett egenansvar att vara kritisk till det som sägs från en enskild youtuber. Är det olagligt att spetsa till en historia, eller rent av uppfatta sin version av en historia som sann?

Ni misstänker att SHA inte varit på Filipinerna. Bevisa det då, istället för att fara ut i hypoteser och antaganden utan saklig grund! Jag kan iaf inte se att passet eller stämplarna skulle varit förfalskade. Ni misstänker saker utan att kunna bevisa vad ni misstänker. Sedan tramsar ni på, när ni anser att Bigander skulle varit en nära vän till er. Enbart för att ni snackat på Youtube betyder ofta inte att ni är nära vänner, ni är troligast mest bekanta med varandra. Likaså att Bigander skulle haft ett ansvar mot sina tittare. Enligt mig har Bigander noll ansvar mot sina tittare att tala om vad han gör. Det skulle förvisso vara trevligt om han talade ut i Youtube, det är ändå vanligt att Youtubes blir tysta när de tröttnat och ej har mera att säga.

Tittare på YT kan vem som helst ha och antalet i sig ska ej tvinga youtuberna att tala om för tittarna vart de är, eller vad de gör.

Personligen är jag oförmögen att avgöra om SHA begått ett medvetet bedrägeri, eller om det enbart är i linje med hans personliga uppfattning, det han rapporterat om på sin kanal SHA 70.
Senast redigerad av Hegamon 2023-11-21 kl. 19:08.
Citera
2023-11-22, 10:57
Citat:
Att Padre Fat Tim är rädd Batongpolisen förstår en treåring, att Bomben blev till en blöt fis med stängd dörr i en 2a hand:lgh (Malmö) har enbart med detta att göra. Skithögen i Hua Hin han var verkligen nere på nio men reste sej och knockade istället Padre Fat Tim till evig tystnad 😂!

Bytheway, innan denna Knock Out hade Ankeborgsjuristen lika en råtta på ett sjunkande skepp lämnat skutan av rädsla, Lokförarföreningens talesman den numera till DK emigrerade gentlemanen även han backade av rädsla, vilket jla praktfiasko 😂!

(Det sjukaste med allt detta är ändå att dessa TRE HALVFIGURER inte förstår varför folk skrattar åt dem, att slå så in i hvete på stora trumman, detta i veckotal, att hänvisa till Bombdatum, att trissa upp stämningen maximalt för att sedan Padre Fat Tim enbart släpper en liten blöt fis och allt är över. När folk då ifrågasätter detta så är dessa enbart dumma i huvudet och de förstår absolut ingenting enligt Padre Fat Tim, nej istället så hånas de av denna Semleälskare i hans yt-kommentarsfält, vilken pajas 😂!)

Vem backar av rädsla, och vem är rädd för vem? Rädd för svettklumpen i Hua Hin? 😂
Eller för Stirr-Pelle? Ha ha ha, inget att vara rädd för två idioter som befinner sig i Asien.
Citera
2023-11-22, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Vem backar av rädsla, och vem är rädd för vem? Rädd för svettklumpen i Hua Hin? 😂
Eller för Stirr-Pelle? Ha ha ha, inget att vara rädd för två idioter som befinner sig i Asien.

💰 10 000 kronorsfrågan, vem har backat och kissat på sej av rädsla för Batongpolisen?
(Om du har kardborreband på dina skor är du förlåten att du ej vet svaret på frågan.)

Rätt svar:
Padre Fat Tim är en Hare!
Citera
2023-11-23, 04:26
Citat:
💰 10 000 kronorsfrågan, vem har backat och kissat på sej av rädsla för Batongpolisen?
(Om du har kardborreband på dina skor är du förlåten att du ej vet svaret på frågan.)

Rätt svar:
Padre Fat Tim är en Hare!

Lik förbannat har de inget att komma med, Stirr-Pelle hade kissat på sig vid en eventuell konfrontation med någon. Pensionären hade nog inte vågat visa sig av olika anledningar som de flesta redan känner till. Men oavsett vilket så är det överspelat nu, de två "herrarna" i Asien har kört en scam och fått en del swishpengar för det här James Bond-tramset. Jag har inte gett någon 1 krona och det är jag ganska nöjd med! 😁 De avslöjade sig själv i och med Stirr-Pelle's samtal med Öystein, det han sa skiljer sig ganska markant mot det som Svettklumpen i Hua Hin har sagt. StirrPelle's YT-kanal is No More, C.S tappar följare - bra där!
Citera
2023-11-23, 09:02
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Lik förbannat har de inget att komma med, Stirr-Pelle hade kissat på sig vid en eventuell konfrontation med någon. Pensionären hade nog inte vågat visa sig av olika anledningar som de flesta redan känner till. Men oavsett vilket så är det överspelat nu, de två "herrarna" i Asien har kört en scam och fått en del swishpengar för det här James Bond-tramset. Jag har inte gett någon 1 krona och det är jag ganska nöjd med! 😁 De avslöjade sig själv i och med Stirr-Pelle's samtal med Öystein, det han sa skiljer sig ganska markant mot det som Svettklumpen i Hua Hin har sagt. StirrPelle's YT-kanal is No More, C.S tappar följare - bra där!

Du fattar fortfarande inte att den lille fete Skåningen med mundiarre kissat i byxan av rädsla för Batongpolisen...
...Eller menar du att han bara ljög om denna Bomb för att få fler visningar på yt och därav tjäna pengar (kan han ju ev behöva, så Cykelmössan får tillbaka sina utlånade) om isf är ju den lile fete Skåningen inte ett dugg bättre än Mössan och Skithögen i Hua Hin!
Citera
2023-11-23, 20:13
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Nä det går inte, dom säger helt olika om vad som hänt. Lögner från båda som inte går att sopa undan.

De sitter säkert på en massa "skit" om varandra, oavsett så har båda två blåst sina tittare. Allt var/är bara en affärsidé att få snabba pengar via Swish.
Citera
2023-11-23, 21:36
Citat:
Du fattar fortfarande inte att den lille fete Skåningen med mundiarre kissat i byxan av rädsla för Batongpolisen...
...Eller menar du att han bara ljög om denna Bomb för att få fler visningar på yt och därav tjäna pengar (kan han ju ev behöva, så Cykelmössan får tillbaka sina utlånade) om isf är ju den lile fete Skåningen inte ett dugg bättre än Mössan och Skithögen i Hua Hin!

Ärligt talat så skiter jag i vem som har vad eller inte, det blev klarlagt att Bigander och Shillander inte har samma "story" om vad som har hänt. Vad som händer med vem efter detta är åtminstone för mig helt ointressant! Bara bra att lurendrejeri blir uppflaggat så ingen skickar pengar till nån av de här!
Citera
2023-11-25, 17:59
Medlem
Var är semelmannen?
Den fete lille gurkan...
Haren,
Skrämd och skitnödig 😀😀😀
Citera
2023-11-25, 20:40
Medlem
olasvenssons avatar
Nu börja batongbögen "hänga ut" Flashback konton på hans YouTube kanal. Han är bara för mycket. Har han ingenting att göra i Thailand?

https://youtu.be/PetOmBA8oQ0?si=FPxHykgLCQaWLgpu
Citera
2023-11-25, 22:26
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Nu börja batongbögen "hänga ut" Flashback konton på hans YouTube kanal. Han är bara för mycket. Har han ingenting att göra i Thailand?

https://youtu.be/PetOmBA8oQ0?si=FPxHykgLCQaWLgpu

Jag gissar att du tänker på bilden.

Just denna bild är ju välkänd och inte speciellt för att den används här,
utan den är allmännt känd.

Jag säger bara "Vem fota".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in