Citat:
Ursprungligen postat av
Dalbin
Hej den skelögda låtsas juristen här. Kul utryck faktiskt. Märks att du har tillbringat större tiden av ditt liv i särskolan men det är ok. Nu till det intressanta, jag har tror faktiskt inte Tim sysslar med det som sha70 utrycker i sin video. För att han har erbjudit CB sin insats tillbaka flera gånger. Jag får en känsla av att detta är ett säkert sätt att hålla konflikten igång och på så sätt tjäna pengar på visningar. Spel för galleriet helt enkelt.
Var är bomben Dalbin & vad menar ni med att den ligger hos ”högre makter ”? Ni har inte kommit ut med någonting förutom en video på bröderna övervikt där man ska sitta & ta Tims ord som sanning . Killen är lika grov mytoman som CB & CS och till den som skrev i tråden att han är en bra affärsman tillåt mig skratta tills jag kissar på mig.
Tim får pengar ifrån försäkringskassan han begår lite mindre bedrägerier då & då för att dryga ut kassan. Säg mig vilken framgångsrik affärsman hyr en etta i andrahand ? Mig veterligen hör det nog inte till vanligheterna om man är ”framgångsrik ”. Ska bli kul att se fettots luftslott spricka nästa på tur blir väl Bergmark hoppas jag killen som varit på både Estonia & månen 😂