Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Hej den skelögda låtsas juristen här. Kul utryck faktiskt. Märks att du har tillbringat större tiden av ditt liv i särskolan men det är ok. Nu till det intressanta, jag har tror faktiskt inte Tim sysslar med det som sha70 utrycker i sin video. För att han har erbjudit CB sin insats tillbaka flera gånger. Jag får en känsla av att detta är ett säkert sätt att hålla konflikten igång och på så sätt tjäna pengar på visningar. Spel för galleriet helt enkelt.

Var är bomben Dalbin & vad menar ni med att den ligger hos ”högre makter ”? Ni har inte kommit ut med någonting förutom en video på bröderna övervikt där man ska sitta & ta Tims ord som sanning . Killen är lika grov mytoman som CB & CS och till den som skrev i tråden att han är en bra affärsman tillåt mig skratta tills jag kissar på mig.

Tim får pengar ifrån försäkringskassan han begår lite mindre bedrägerier då & då för att dryga ut kassan. Säg mig vilken framgångsrik affärsman hyr en etta i andrahand ? Mig veterligen hör det nog inte till vanligheterna om man är ”framgångsrik ”. Ska bli kul att se fettots luftslott spricka nästa på tur blir väl Bergmark hoppas jag killen som varit på både Estonia & månen 😂
Citera
2023-11-26, 16:23
Citat:
Ursprungligen postat av electionday
Exakt, var finns alla vittnen? Jag vet att Tim håller sitt ord.

Padre Fat Tim håller ALLTID sitt ord men betalar ALDRIG tillbaka pengar 😂😂.
Citera
2023-11-26, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Och i senaste videokreationen av Storpotäten var kvaliteten som vanligt låg. En massa tomt prat om ingenting och lite hot mot Tim.
Jag kan inte förstå vad det är för lågintelligenta varelser som hyllar en sådan osäker och liten ”man”!
Han sitter och knåpar ihop ett manus som han sedan läser högt ur och försöker få det att låta som han pratar fritt.
Man ser ju hur ögonen följer manus på hans skärm.
Frågan är om lillfisen cykelmössa har bett honom om att ta upp detta med ”ponzin”?
Eller är det Storpotäten som freestajlar för att hålla huvudet högt och framstå som en rekorderlig person?
Tragiskt att se en ”man” i den åldern sitta ensam framför kameran… Inga vänner… Bara en green screen och lågbegåvade följare…

Batongpolisen har ett antal aleregon och hyllar sej själv i kommentarsfälten men likväl så har han en uppsjö av andra fans som oavbrutet fortsätter att göda denna Skithög från Hua Hin, men vilka är alla dessa nötter?
Citera
2023-11-26, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
För övrigt: Jag har rentav inte förstått hur Tim, Rönne, Denny och Linus vågat uttrycka sig om SHA 70 som de gjort på sina kanaler. Har de inte själva varit rädda för att hamna i klammeri med rättvisan? Dessa fyra har bjudit upp SHA 70 till dans, då ska det dansas.....

Varför skulle de inte göra det med tanke på hur SHA70 själv har uttalat sig?
Citera
2023-11-26, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Batongpolisen har ett antal aleregon och hyllar sej själv i kommentarsfälten men likväl så har han en uppsjö av andra fans som oavbrutet fortsätter att göda denna Skithög från Hua Hin, men vilka är alla dessa nötter?

Jo det har vi kommit fram till sen ett tag tillbaka.
Citera
2023-11-26, 16:59
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Varför skulle de inte göra det med tanke på hur SHA70 själv har uttalat sig?

Lagar, paragrafer, regler.
Citera
2023-11-26, 17:03
Citat:
Lagar, paragrafer, regler.

Gäller inte det SHA70 också isåfall? 😅
Citera
2023-11-26, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Var är bomben Dalbin & vad menar ni med att den ligger hos ”högre makter ”? Ni har inte kommit ut med någonting förutom en video på bröderna övervikt där man ska sitta & ta Tims ord som sanning . Killen är lika grov mytoman som CB & CS och till den som skrev i tråden att han är en bra affärsman tillåt mig skratta tills jag kissar på mig.

En gång sängvätare, alltid sängvätare.

Jag förstår dock inte varför du vill att alla skall veta det?
Citera
2023-11-26, 17:22
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Gäller inte det SHA70 också isåfall? 😅

Du skrattar men din avatar ser inte glad ut. Snarare bekymrad. Det är en viss skillnad på att hålla koll på paragrafer, lagar och regler - och att bryta mot dessa. Denna kvartett med Tim i spetsen kommer längre fram se ut exakt som din avatar. Bekymrade, alvarliga, frågande - skrattet kommer de få tvingas svälja.
Citera
2023-11-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKOTTEN123
En gång sängvätare, alltid sängvätare.

Jag förstår dock inte varför du vill att alla skall veta det?

Hehe hellre sängvätare än mytomanen & överviktig 😂
Citera
2023-11-26, 18:54
Citat:
Du skrattar men din avatar ser inte glad ut. Snarare bekymrad. Det är en viss skillnad på att hålla koll på paragrafer, lagar och regler - och att bryta mot dessa. Denna kvartett med Tim i spetsen kommer längre fram se ut exakt som din avatar. Bekymrade, alvarliga, frågande - skrattet kommer de få tvingas svälja.

Varför skulle jag inte skratta åt det här? 😂 Det är så dumt att det inte finns, de har två olika versioner av vad som har hänt. SHA70 kör med sitt "Terrornäste" och C.B säger i samtalet med Rönne att han har varit i Thailand, Sverige osv. men halva tiden har han då varit i Filippinerna! Klart man skrattar åt det, de har trasslat in sig i nåt som verkar vara svårt att trassla sig ur! 😎 Bryta mot lagar och regler ska ju inte konstapeln eller den andre personen sitta och snacka om, för det har de gjort själv vid flera tillfällen.
Citera
2023-11-26, 19:52
Medlem
Måste vara jobbigt för TV-Tim att sitta i en panel med Håkan Bergmark som har jobb och försörjer sig.

När TV-Tim som är vän med Trump och var bästa vän med Prince är sjukpensionär.

Dessutom är han skyldig CB pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in