2023-08-18, 14:23
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-fascist
"Vi var 50 meter från Christer!" heter en video på Youtube nyligen av SHA 70.
Någon som sett den och kan berätta om det är uppseendeväckande innehåll i Calles video?

Öystein Rönne verkar förbannad på Calle och det som framkommer i den nämnda videon. Här exempel på vad Rönne i sin video "# 834 - Den enfaldige batongkonstapeln i Hua Hin" säger om SHA 70:Varför dessa nedsättande ord från Öystein om Calle?

Personerna Linus Noremalm och Denny Abrahamsson har för nån vecka sen gjort ett klipp som heter "Uppdatering kring konstapelns utredning"...med bl.a. personen Tim Borgqvist som verkar ha en hel del att säga om SHA 70...
Noremalm pratar bl a om att det "är nån på Swebbtube som hjälpt konstapeln och censurera...". Han säger att "de inte kan lita på att grejer kan ligga på Swebbtube".
Hur ligger det till med detta? Vad har Linus Noremalm för belägg? Vad är borttaget och varför i så fall?

Helt enkelt för att Konstapeln har kompisar på SwebbTv. Efter min senaste video med Denny som ligger på youtube förklarar vi att vi har strajkat CBs youtubekanal. SHA har använt upphovsskyddat material från både min och Dennys Youtubekanaler och lagt dessa på CBs kanal eftersom han inte vill lägga oseriösa videor på sin egna.
https://www.youtube.com/watch?v=HF-n6cfpT1Y&t=34s
Citera
2023-08-19, 13:08
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusNoremalm
Helt enkelt för att Konstapeln har kompisar på SwebbTv. Efter min senaste video med Denny som ligger på youtube förklarar vi att vi har strajkat CBs youtubekanal. SHA har använt upphovsskyddat material från både min och Dennys Youtubekanaler och lagt dessa på CBs kanal eftersom han inte vill lägga oseriösa videor på sin egna.
https://www.youtube.com/watch?v=HF-n6cfpT1Y&t=34s

L*nnart Matikain*n har jag sett kommentera SHA70:s youtubevideor i positiva ordalag, så inte alls omöjligt att han är den "skyldige".
Citera
2023-08-20, 09:42
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Varför bor SHA 70 i Thailand? Han har tydligen stora skulder i Sverige. Polis, kronofogden och SÄPO jagar honom. SHA flyttade till Thailand för att kunna leva billigt. Billigt boende, billig mat och billigt det mest. Huruvida SHA är fikus eller inte vet man inte exakt. Huruvida SHA gillar barn eller inte vet man inte exakt.

Vi vet att SHA och Cykelmössan bor nära varandra. SHA bor i Thailand och mössan bor på Filippinerna. I dessa länder är barnprostitution vanligt förekommande.

Tvivlar på att kronofogden jagar honom, de är ju säkert nöjda med att utmäta han pension så att han får leva på existensminimum.

Om Polis och SÄPO jagar honom, så måste han gjort något nytt olagligt samt något som påverkar rikets säkerhet.

Så vad har du för belägg för detta?
Citera
2023-08-20, 11:06
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
L*nnart Matikain*n har jag sett kommentera SHA70:s youtubevideor i positiva ordalag, så inte alls omöjligt att han är den "skyldige".

Har kollat upp Lennart M. Önskar jag hade gjort det långt innan han kom på tal. Trodde det fanns nån koppling. Men att LM gillat papegojförsäljarens videos är ju knappast något spår. Det gjorde vi alla innan vi fattade att konstapeln var bedragare. Gillar Lennart och kommer fortsätta med det. Han har bra koll på hälsa och homeopati. Och jag försäkrar...han är inget stort fan av låtsaspolisen.
Matikainen är en skön snubbe med hjärtat på rätt plats.
Citera
2023-08-20, 11:30
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusNoremalm
Har kollat upp Lennart M. Önskar jag hade gjort det långt innan han kom på tal. Trodde det fanns nån koppling. Men att LM gillat papegojförsäljarens videos är ju knappast något spår. Det gjorde vi alla innan vi fattade att konstapeln var bedragare. Gillar Lennart och kommer fortsätta med det. Han har bra koll på hälsa och homeopati. Och jag försäkrar...han är inget stort fan av låtsaspolisen.
Matikainen är en skön snubbe med hjärtat på rätt plats.

Gillar man och ger beröm åt SHA70s jobb med att befria Christer Bigander från terrorister så är något åtminstone lite konstigt.
Jag menade givetvis INTE gamla kommentarer utan de sedan Christer försvann.
Citera
2023-08-20, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Nix, kommentarer av andra i Konstapelns kommentarsfält på yt, vilka han normalt raderar och rensar bort rätt snabbt, nu låg de kvar många timmar. Gubbjäveln har helt klart fullt upp med att hålla negativa kommentarer borta, vilket iofs krävs för att ny Swish ska komma honom tillhanda.

Talets gåva det har idioten, innan detta projekt med Cykelmössans fritagningsoperation gjorde han ett antal avsnitt om Näthatgranskaren, Konstapeln skulle en gång för alla sätta dit T Åberg, givetvis så behöves stöd, det skulle bli stora utgifter för att få fram alla dokument mm så Swishikonen gick röd på Konstapelns mobil, men inget hände, mer än att ett antal dårar blev ngr tusen fattigare 😂.

Hur kan banker och Kronofogden tillåta att en person med utmätning av pensionen kan ta emot tusentals och åter tusentals kronor via Swish, dessutom boendes utomlands.

Sagt det tidigare, säger det igen, hade Konstapeln haft ett uns av ödmjukhet i sin kropp så skulle man kunnat förstå att folk öser Swish över honom, men det finns inte en millimeter av ödmjukhet hos Konstapel ThaiGay.

Med miljonskulder till banker och kreditinstitut, sä är det obegripligt att varken KFM eller skattemyndigheten reagerar på dårens sidoinkomster.
Citera
2023-08-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barry-The-Phantom
Tror Öystein lackade ur när Schillander kallade honom tågbiljettklipparen. Papegojförsäljaren och bedragaren är Öysteins senaste namn på SHA 70. Är det någon av hobbydissidenterna som är på SHA 70s sida? Övriga, Sheriffen, Tim Sweden, Linus mfl har ju mer eller mindre förklarat SHA 70 krig.

Öysteins senaste, # 836 - Nättrollen röks nu ut! Inte minst alla "Batongpoliskonton": https://swebbtube.se/w/r71VgimDBrGHrQPUEAA5RT

SwebbTube går in och censurerar inlägg som kritiserar ”herr Batong”. Linus Noremalm har blivit skuggbannad och Rönne har fått program borttagna. Undrar vilka kontakter Hua Hin-stollen har på SwebbTV/SwebbTube?
Citera
2023-08-20, 19:11
Medlem
Hegamons avatar
Det är risk nu att SHA 70 försvinner från Youtube. Verkar som att kanalen kan bli nedstrikad av andra kanaler. 7 dagar kvar eventuellt.
Det var ju synd.
Senast redigerad av Hegamon 2023-08-20 kl. 19:24.
Citera
2023-08-20, 19:21
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det är risk nu att Sha70 försvinner från Youtube. Verkar som att kanalen kan bli nedstrikad av andra kanaler. 7 dagar kvar eventuellt. Det var ju synd.

Låter som en bra grej!
Själv trycker jag alltid 👎 och gör lämpliga rapporter till yt.
Citera
2023-08-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det är risk nu att Sha70 försvinner från Youtube. Verkar som att kanalen kan bli nedstrikad av andra kanaler. 7 dagar kvar eventuellt. Det var ju synd.

Det är nog inte SHA 70's kanal som försvinner. Han var ju feg nog att lägga upp sina nid-videos på Swexit TV, dvs CB's kanal, och det är den som riskerar att försvinna nu på torsdag
Citera
2023-08-21, 16:50
Medlem
LawNumberSixs avatar
Någon som kan länka till SHA70s video om J Norbe*g, han är med (nedan länk) Linus och Denny i en video.

SHA70 blir avklädd inpå bara kallingarna.

https://www.youtube.com/watch?v=oz9ke-5kwag

Stämmer allt så har SHA70 tydligen satt sin exfru på ruinens brant, dvs existensminimum resten av hennes liv, vilken rutten liten människa Calle är!
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-08-21 kl. 16:57.
Citera
2023-08-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Någon som kan länka till SHA70s video om J Norbe*g, han är med (nedan länk) Linus och Denny i en video.

SHA70 blir avklädd inpå bara kallingarna.

https://www.youtube.com/watch?v=oz9ke-5kwag

Stämmer allt så har SHA70 tydligen satt sin exfru på ruinens brant, dvs existensminimum resten av hennes liv, vilken rutten liten människa Calle är!

Jag tror det är denna, "Träsklägret plaskar på":

https://www.youtube.com/watch?v=EMQzcdWXue4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in