2023-10-26, 09:23
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Haha detta måste vara trådens i särklass värsta inlägg 😂 Du måste vara kronkalle själv som skriver annars är du gravt lågbegåvad. Jo vi alla har sätt kronkalles senaste video där han i 45 min svamlar om noll & ingenting i vanlig ordning . Så du tycker mytomanens samtal med Rönne var till CB’s fördel? Haha måste ta detta inlägg som ett skämt går inte göra något annat tyvärr .

😂 Inte bara trådens sjukaste inlägg, hela Flashbacks!

Skithögen i Hua Hin är en BEDRAGARE och nu är det bevisat att han (tillsammans med Mytomanen Bigander) blåst sina följare på en massa pengar, tydligen ska han även ha blåst folk i Thailand så snart får han väl fly även därifrån lika han flytt Sverige, det blir spännande att se vilket Skitland som blir nästa anhalt!
Citera
2023-10-26, 13:17
Alla vilka inte sett denna intervju med Mytomanen Cykelmössan Bigander titta och njut!

Ca 50 min av komik, redan från start börjar Cykelmössan att ljuga, sedan följer dessa lögner som en röd tråd genom hela intervjun för att kulminera mot slutet.

Hur kan M W köpa alla lögner utan att ifrågasätta en enda sak, antar att denna intervju kommer att plockas bort så se den medans den finns kvar.

Herregud vilken Mytoman Bigander är, man kan inget annat än skratta åt honom!

https://swebbtv.se/videos/watch/3089...a-838c647e9cbc
Citera
2023-10-26, 13:21
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Alla vilka inte sett denna intervju med Mytomanen Cykelmössan Bigander titta och njut!

Ca 50 min av komik, redan från start börjar Cykelmössan att ljuga, sedan följer dessa lögner som en röd tråd genom hela intervjun för att kulminera mot slutet.

Hur kan M W köpa alla lögner utan att ifrågasätta en enda sak, antar att denna intervju kommer att plockas bort så se den medans den finns kvar.

Herregud vilken Mytoman Bigander är, man kan inget annat än skratta åt honom!

https://swebbtv.se/videos/watch/3089...a-838c647e9cbc

Ingen brådska. Den har legat ute i 3 år och kommer ligga kvar.
Citera
2023-10-26, 13:40
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Ingen brådska. Den har legat ute i 3 år och kommer ligga kvar.

Den lär plockas bort av MW inom kort, intervjun gör ju honom och kanalen till åtlöje 😂.
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-26 kl. 13:42.
Citera
2023-10-26, 20:36
Medlem
olasvenssons avatar
Batongpolisen senaste film är så korkad. Hur kan folk tro på honom?

Så oärligt och korkat. Tror han på sig själv?

https://youtu.be/ZEtAFZegKCQ?si=3FI6HLlt2GlwxRHZ
Citera
2023-10-26, 20:49
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Batongpolisen senaste film är så korkad. Hur kan folk tro på honom?

Så oärligt och korkat. Tror han på sig själv?

https://youtu.be/ZEtAFZegKCQ?si=3FI6HLlt2GlwxRHZ

Det skall jag ge honom att passbilderna verkar stämma.
Det vill säga det är samma pass på fotosidan som på stämpelsidan.
Dock saknar jag kunskap föe att bedömma om stämplarna är korrekta.

Det som inte stämmer är ju hans berättelse jämfört med Christers.
Verkar som Christer har en ytterst liten förståelse, om än en förståelse om att vad han och Calle har gjort är fel, men samtidigt så vill han inte avslöja Calle.

Han vet helt enkelt inte vilket ben han skall stå på.

Se Denny och Linus senaste kreationer.
Citera
2023-10-26, 20:53
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanarn74
Det skall jag ge honom att passbilderna verkar stämma.
Det vill säga det är samma pass på fotosidan som på stämpelsidan.
Dock saknar jag kunskap föe att bedömma om stämplarna är korrekta.

Det som inte stämmer är ju hans berättelse jämfört med Christers.
Verkar som Christer har en ytterst liten förståelse, om än en förståelse om att vad han och Calle har gjort är fel, men samtidigt så vill han inte avslöja Calle.

Han vet helt enkelt inte vilket ben han skall stå på.

Se Denny och Linus senaste kreationer.

Exakt!
Cb skrattar när Öystein frågar honom om terrornästet, det känns som Cb bajsar sina tittare rakt i ansiktet.
Han bryr sig inte alls!
Detta känns lurt och som nått cb o cs planerat. Äckligt så det förslår.
Citera
2023-10-26, 21:11
Medlem
Hegamons avatar
Från kommentatorsfältet på sha 70 videon här: https://www.youtube.com/watch?v=ZEtAFZegKCQ

Citat:
CB intervju ute tydligen med en snorkig CB?

SHA 70
Dels efter strax han var frigiven och privat. Men givetvis bryr sig inte urspårat träsktroll om sånt. Dessutom verkar det som de återigen saknar alla spärrar dessa psykopater. Eftersom dom fått någon hjälpa dom tidigare att kapa röster och gjort flera fula bedrägerier med falskt tal och Christers och min röst med texter vi givetvis aldrig sagt. De använder enkla AI program. Fult men helt i linje med deras modus. Det är använt även här.

Nej, det klippet är inte AI-manipulerat. Det är CB som skattar när Rönne påstår att CB varit inne på terrornästet neddrogad så att han legat och krampat på golvet. Jag skrattade också åt det Rönne sade.

Det är en treudd som behöver nå samspel:

1 Det som SHA 70 säger är enligt mig överdrifter.
2 Det som CB säger är enligt mig det som troligast hänt.
3 Samt det som ni här i tråden gallskriker om, som små dagisbebisar att CB och SHA 70 är två personer som lurat skjortan av allt och alla.

Alla ni: SHA 70, Rönne, Flugsvampen, LawNumberSix, Fentanyl Denny, Riktigarocco, TV Tim, ni är så förlorade att ni inte vet vad som är upp och ner. Ni ser träden men inte skogen. Träden består av en stor skog och det förstår ni inte. Ni har ett detaljerat perspektiv som föranleder er att misstolka situationen.

Citat:
Ursprungligen postat av RyskSponsor
Fiasko, ja. Ett antal personer har nu fått sina fiskar varma: det vill säga Öystein, Tim, Linus och Denny. Uppenbart varför dessa nätfigurer har försökt köra den knäppa agenda de har gjort gentemot SHA 70 och CB. SHA 70:s senaste berättelse och uppgifter i sitt program "När ljuger en mytoman? Hvergang!" kan inte vara roligt att höra för dessa personer. Genom SHA70:s program får man bland annat en ganska tydlig förklaring och inblick i varför personerna i fråga varit så besatta av att skitsnacka som de varit och agerat så stolligt som de gjort.Tvärtom. SHA 70 - och även CB - är de som inte är stekta. Snarast de andra i sammanhanget som gjort bort sig.Skitsnack givetvis. Rönne betedde sig sjukt störigt och gjorde bort sig i samtalet med CB. Om du ser SHA70:s senaste program fattar du bättre rörande helheten.Rönne är ju den minst "normala" av de inblandade, bara att höra när han snackar. SHA 70 har inte mycket till motstånd där egentligen. Lär bli intressant med det rättsliga i framtiden, det som SHA 70 nämnde en del om i programmet igår... Denny är en historia för sig.

Ett mycket bra summerande inlägg. Dig tror jag mest på att du har sanningen närmast dig.
Senast redigerad av Hegamon 2023-10-26 kl. 21:40.
Citera
2023-10-26, 21:33
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyskSponsor
Fiasko, ja. Ett antal personer har nu fått sina fiskar varma: det vill säga Öystein, Tim, Linus och Denny. Uppenbart varför dessa nätfigurer har försökt köra den knäppa agenda de har gjort gentemot SHA 70 och CB. SHA 70:s senaste berättelse och uppgifter i sitt program "När ljuger en mytoman? Hvergang!" kan inte vara roligt att höra för dessa personer. Genom SHA70:s program får man bland annat en ganska tydlig förklaring och inblick i varför personerna i fråga varit så besatta av att skitsnacka som de varit och agerat så stolligt som de gjort.Tvärtom. SHA 70 - och även CB - är de som inte är stekta. Snarast de andra i sammanhanget som gjort bort sig.Skitsnack givetvis. Rönne betedde sig sjukt störigt och gjorde bort sig i samtalet med CB. Om du ser SHA70:s senaste program fattar du bättre rörande helheten.Rönne är ju den minst "normala" av de inblandade, bara att höra när han snackar. SHA 70 har inte mycket till motstånd där egentligen. Lär bli intressant med det rättsliga i framtiden, det som SHA 70 nämnde en del om i programmet igår... Denny är en historia för sig.

Om vi drar det så långt det går, så handlar det om vem är mest trovärdig.

Calle och Christer kan inte komma överens om en gemensam story.

Calle: Christer har varit kidnappad i en terrorsekt.

Christer. Jag har rest omkring i Filippinerna, Thailand om mest i Sverige faktiskt.
Inte att förglömma.
Christer: Det får stå för Calle.

Den andra sidan har inte varit helt klockren heller.

Om vi bortser från eventuellt kommande juridiska händelser.

Så handlar det till slut om att båda sidorna kommer att gå vidare på sina egna kanaler.

Jag önskar dem lycka till och hoppas att dessa "content creators" kan gå vidare i sina liv, med eller utan kanaler.

Glöm inte att vi alla kan vara influencers.
Senast redigerad av spanarn74 2023-10-26 kl. 21:58.
Citera
2023-10-27, 00:12
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Från kommentatorsfältet på sha 70 videon här: https://www.youtube.com/watch?v=ZEtAFZegKCQ

Nej, det klippet är inte AI-manipulerat. Det är CB som skattar när Rönne påstår att CB varit inne på terrornästet neddrogad så att han legat och krampat på golvet. Jag skrattade också åt det Rönne sade.

Det är en treudd som behöver nå samspel:

1 Det som SHA 70 säger är enligt mig överdrifter.
2 Det som CB säger är enligt mig det som troligast hänt.
3 Samt det som ni här i tråden gallskriker om, som små dagisbebisar att CB och SHA 70 är två personer som lurat skjortan av allt och alla.

Alla ni: SHA 70, Rönne, Flugsvampen, LawNumberSix, Fentanyl Denny, Riktigarocco, TV Tim, ni är så förlorade att ni inte vet vad som är upp och ner. Ni ser träden men inte skogen. Träden består av en stor skog och det förstår ni inte. Ni har ett detaljerat perspektiv som föranleder er att misstolka situationen.

Ett mycket bra summerande inlägg. Dig tror jag mest på att du har sanningen närmast dig.

Tur för dej att Flashback inte har drogtest på sina användare, inte heller krävs friskintyg, dessa två parametrar hade inte du klarat, dels drogad, dels psykiskt sjuk, någon annan förklaring finns ej för dina snurriga tankar!

Den som inte fattar att Skithögen i Hua Hin och Cykelmössan tillsammans gjort en blåsning mot sina följare a'la rena rama Hollywoodstuk finns det nog ingen hjälp att få.

En fundering, hur kan man sitta på youtube, bygga upp relationer med 10 tusentals följare, vilka ställer upp i ur och skur för en, sedan bara pissa alla dessa människor rakt upp i ansiktet som dessa två nu gjort, helt ofattbart för en normal människa att förstå, men är man en tvättäkta Narcissist så är man en tvättäkta Narcissist!

Nu är det dags att Rönne och Tjockisen Tim lägger alla kort på bordet, med eller utan Ankeborgsjuristen Dalbin, detta måste få ett slut, antar att ett antal brott begåtts vilka är under lupp av olika myndigheter i olika länder och därav kan ha försenat möjligheten lagga ut allt publikt, shoooot!
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-27 kl. 00:19.
Citera
2023-10-27, 01:06
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Lite lätt bullshit av dej, jag tar absolut inte parti för Skithögen i Hua Hin, men att ljuga som du nu gör här i tråden är förbannat lågt.

Dokument Batongpolisen visar upp är hur klara och tydliga som de bara kan bli. Jag har tagit skärmdump på videon när dokument visas upp och de är 100% glasklara.

Sedan vad som är sanning och inte sanning är en annan fråga, dokumenten är ivf glasklara.

Det mesta som kommer ur käften på både dumskallen C.B och svettklumpen C.S är ren skit, och den uppfattningen delar jag med många vid det här laget. Uppenbart är att de två inte är överens om vilken story de ska köra med. Den förstnämnda är mytoman av stora mått, den andre är narcissist av lika stora mått samt jättebra på att ösa superlativ över främst sig själv! Skitkul nu när bubblan har spruckit! 😂 Undrar vad idioten i Hua Hin ska försöka med nu för att rädda ansiktet, följarantalet har redan sjunkit med nåt hundratal! 🚽💩
Citera
2023-10-27, 01:14
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Det mesta som kommer ur käften på både dumskallen C.B och svettklumpen C.S är ren skit, och den uppfattningen delar jag med många vid det här laget. Uppenbart är att de två inte är överens om vilken story de ska köra med. Den förstnämnda är mytoman av stora mått, den andre är narcissist av lika stora mått samt jättebra på att ösa superlativ över främst sig själv! Skitkul nu när bubblan har spruckit! 😂 Undrar vad idioten i Hua Hin ska försöka med nu för att rädda ansiktet, följarantalet har redan sjunkit med nåt hundratal! 🚽💩

AI min vän, AI, Rönne kommer att vara en av världens bästa experter på just AI och tillverkning av fejksamtal enligt Skithögen, han har redan börjat i kommentarerna 😂.

Jepp dessa 11' prenumererater Batongpolisen så glatt önskade häromdagen har tyvärr för honom blitt några hundra färre, vi får väl hoppas att det försvinner tusentals närmsta tiden 😂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in