Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Från kommentatorsfältet på sha 70 videon här:
https://www.youtube.com/watch?v=ZEtAFZegKCQ
Nej, det klippet är inte AI-manipulerat. Det är CB som skattar när Rönne påstår att CB varit inne på terrornästet neddrogad så att han legat och krampat på golvet. Jag skrattade också åt det Rönne sade.
Det är en treudd som behöver nå samspel:
1 Det som SHA 70 säger är enligt mig överdrifter.
2 Det som CB säger är enligt mig det som troligast hänt.
3 Samt det som ni här i tråden gallskriker om, som små dagisbebisar att CB och SHA 70 är två personer som lurat skjortan av allt och alla.
Alla ni:
SHA 70, Rönne, Flugsvampen, LawNumberSix, Fentanyl Denny, Riktigarocco, TV Tim, ni är så förlorade att ni inte vet vad som är upp och ner. Ni ser träden men inte skogen. Träden består av en stor skog och det förstår ni inte. Ni har ett detaljerat perspektiv som föranleder er att misstolka situationen.
Ett mycket bra summerande inlägg. Dig tror jag mest på att du har sanningen närmast dig.
Tur för dej att Flashback inte har drogtest på sina användare, inte heller krävs friskintyg, dessa två parametrar hade inte du klarat, dels drogad, dels psykiskt sjuk, någon annan förklaring finns ej för dina snurriga tankar!
Den som inte fattar att Skithögen i Hua Hin och Cykelmössan tillsammans gjort en blåsning mot sina följare a'la rena rama Hollywoodstuk finns det nog ingen hjälp att få.
En fundering, hur kan man sitta på youtube, bygga upp relationer med 10 tusentals följare, vilka ställer upp i ur och skur för en, sedan bara pissa alla dessa människor rakt upp i ansiktet som dessa två nu gjort, helt ofattbart för en normal människa att förstå, men är man en tvättäkta Narcissist så är man en tvättäkta Narcissist!
Nu är det dags att Rönne och Tjockisen Tim lägger alla kort på bordet, med eller utan Ankeborgsjuristen Dalbin, detta måste få ett slut, antar att ett antal brott begåtts vilka är under lupp av olika myndigheter i olika länder och därav kan ha försenat möjligheten lagga ut allt publikt, shoooot!