2023-05-06, 12:50
Medlem
Jag hörde en annan varbergs-kvinna Al*xandra Till*rås sitta i en livestream på tiktok och prata ganska friskt om H.S och hennes familj...
Jag kan ju tycka att just denna Al*xandra borde vara den första med att vara försiktig om att prata om andras familjer.

Anledningen till hennes uttalanden på TT ska ha varit för att H.S mamma försvarat en annan tjej emot Al*xandras påhopp, och då bestämde sig A för att gå loss på hennes familj.
Citera
2023-05-06, 19:27
Medlem
andygoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Jag hörde en annan varbergs-kvinna Al*xandra Till*rås sitta i en livestream på tiktok och prata ganska friskt om H.S och hennes familj...
Jag kan ju tycka att just denna Al*xandra borde vara den första med att vara försiktig om att prata om andras familjer.

Anledningen till hennes uttalanden på TT ska ha varit för att H.S mamma försvarat en annan tjej emot Al*xandras påhopp, och då bestämde sig A för att gå loss på hennes familj.
Menar du Sanna Waldermarsson(tillerås)?
Citera
2023-05-06, 21:33
Medlem
Citat:

sett detta med hon har inte alla hemma
Citera
2023-05-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andygoop
Ja precis!
Citera
2023-05-07, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 432HannaSander432
WOW ALLTSÅ!!!! jag önskar verkligen att jag personligen hade fått träffa er allihop över en fika och TACKA er alla... Ni anar inte hur betydelsefullt det vart/är att ha en hel jävla fanclub på flashback. Ni är mitt största ego ever. Det är sjukt intressant att läsa allt om mig själv för det finns fan folk till allt. 132 kommentar om något så ointressant som 2 cykelstölder, helt priceless, fakta är det ingen som tänkt på att skaffa någon gång? Fråga på jag lovar att besvara er. Kärlek & respekt till er alla ❤️❤️

Har du en cykel att sälja?
Citera
2023-05-09, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink

Tyvärr inte denna gången
Citera
2023-05-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom1944
sett detta med hon har inte alla hemma

Hennes smeknamn säger ju en hel del ibland...
Citera
2023-05-10, 14:41
Medlem
Citat:
Ja precis!

Varför är du så mån om att hålla denna tråden levande? Har du inte nog med ditt eget liv?
Citera
2023-05-10, 23:30
Medlem
Citat:

Tycker inte du heller borde tala om andras familjer. Eller lägga dig i hela Varbergs konflikter, men ligger man med fel flickvän kanske man hellre vill vara vän med andra sidan för stunden?
Citera
2023-05-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andygoop

Hon har ju inte hetat det namnet sedan hon var liten. Bytte till Alexandra Nilsson sedan när hon gifte sig första gången blev det tillerås.
Citera
2023-05-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Seriöst, du vet att tråden är från 2021-07-17 och då var hon misstänkt, sen åtalas, dömd 24/5-21 och att hennes övervakning går ut 24/5 så hon har alltså gått igenom hela processen å tråden borde typ kastas.
Citera
2023-05-12, 20:55
Medlem
andygoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Hon har ju inte hetat det namnet sedan hon var liten. Bytte till Alexandra Nilsson sedan när hon gifte sig första gången blev det tillerås.
Där ser man, tack för informationen.
Jag trodde att hon var syster till MC tjuven.

Du får tipsa din väninna HS, att hon inte kan "namedroppa" till höger och vänster på detta forum.

Ha en trevlig helg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in