Citat:
Ursprungligen postat av
Katlakaj
Jaså? Det säger du..
Det ställer man ju sig lite frågande till med tanke på att du uppenbarligen inte ens hade råd att fixa dina egna ögonbryn, eller köpa ett mobilskal...🤣
Men absolut 👍🏻
Alltså jag vet inte om det ens går att förklara något för dig (och övriga här i min fanclub)
Det är absolut inte Så att jag gör en förfrågan om någon sak pga ekonomiska skäl varje gång man gör en fråga. Dock har jag inte frågat om speciellt många saker där, det är väl ganska mycket smartare att fråga om någon har och vill skänka en sak än att köpa för pengar man kan lägga på något annat som är viktigare?? Jag har ju skänkt en del i grupperna. det är ju helt fantastiskt att ni fortsätter att hålla mitt liv och namn som en riktig vidrig, tjuv (dömdes för fan inte ens för att ha snott hmm), ljuger om precis allt, skiter i barnen, droger ja d e väl bara en liten del av allt ni har hostat upp här. Ni känner inte att ni råkar idiotförklarar er själva rätt duktigt?? För det är ju helt uppenbart att det är nåt som är utplockat ur ett litet sammanhang och sen så har ni fått en hittepå variant av den verkliga situationen... Och det är ju inte så mycket som är en HEL och korrekt version

och det är ju inte så att det kommer från en av de som verkligen vet hur saker är i sin helhet.. keep going

för ni har verkligen varit en helt amazing liten sekt här, kan verkligen inte begripa varför man lägger ner mycket rätt mycket tid och energi på att snoka fram nåt litet smaskigt jag har gjort på nån social media. Varför gör man det på en person som man inte ens tycker om?? Väldigt korkat känner jag mig
Vad är det senaste om mig nu då??