2024-01-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollanbollan
Nu har jag dock inte vart på Gekås sen i juli och skulle heller aldrig sno julklappar till mina barn, eller nån annan heller för den delen. Hade vart kul att se era brottsregister för uppenbarligen är ni alla här ett gäng gudagåvor
Romper tex har du cleant register? Fick du tag i några tram eller stilnoct när du va på Gran Canaria?

Men Hanna nu ljuger du , du har ju stulit kläder hur mycket som helst till presenter
Citera
2024-01-17, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Antar du menar c. Tiller*s, var väl också många år sedan, men Alexandra är bara ingift i den släkten, dock skiljd och gift igen och skild från den med men tydligen planeras nytt bröllop med någon.

Hahaha att HS och denna a.t skulle vara vänninor Yeah right. Det är ju inte heller på detta forum utan TikTok. Jag är inte världsbäst på TikTok så jag testar med att fråga er om man kan se dessa livestream, konflikter mellan denna kallade c* Sandra och HS moderskap?

Aldrig vart på tal om HS på TT
Citera
2024-01-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varberghalland
<3 Queen Of Håsten<3
Snarare white trash of håsten
Citera
2024-01-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon00
Ojdå trodde dina tår var av! Men det lär komma senare eller hur!
Mål B 4372-23 Varbergs tingsrätt
Målnr finns ej i Varbergs tingsrätt
Citera
2024-01-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varberghtown432
Målnr finns ej i Varbergs tingsrätt

Sorry att det blev fel första gången här kommer den Mål nr B 3272-23
Citera
2024-01-21, 17:40
Medlem
Hoppsan hoppsan nu vill jag inte vara den som kommer med en dålig stämning men nu har tur Queen of håsten gått från att bo på på den mest sociala utsatta gatan till att bo i kommunens rikaste gatan. Ca 290 miljoner har delats ut där. Frågan är väj om kommer stjäla som fan, få det hon vill ha utav sina grannar, eller så är hon en av vinnarna? Vad säger ni om det här?
Citera
2024-01-21, 20:10
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Frågan är väj om kommer stjäla som fan, få det hon vill ha utav sina grannar,

Vad menar du?
Om HS hade vunnit så hade hon nog inte tiggt efter en powerbank på Facebook.
Det verkar som att din kompis kommit över en mobil igen...
Citera
2024-01-21, 23:14
Medlem
Citat:
Hoppsan hoppsan nu vill jag inte vara den som kommer med en dålig stämning men nu har tur Queen of håsten gått från att bo på på den mest sociala utsatta gatan till att bo i kommunens rikaste gatan. Ca 290 miljoner har delats ut där. Frågan är väj om kommer stjäla som fan, få det hon vill ha utav sina grannar, eller så är hon en av vinnarna? Vad säger ni om det här?

Skulle självaste queen of håsten ha råd att betala postkodsmiljonären när hon sitter på Facebook och tigger? Inte så svårt att ta reda på när det sänds på tv. Men har svårt att tro att hon skulle lägga bidragspengarna på annat än cigg och energidryck...
Citera
2024-02-14, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlakaj
Skulle självaste queen of håsten ha råd att betala postkodsmiljonären när hon sitter på Facebook och tigger? Inte så svårt att ta reda på när det sänds på tv. Men har svårt att tro att hon skulle lägga bidragspengarna på annat än cigg och energidryck...

Hade absolut haft råd å lägga 180:- på en lott varje månad faktiskt.
Citera
2024-02-14, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mgkvbg432
Hade absolut haft råd å lägga 180:- på en lott varje månad faktiskt.

Jaså? Det säger du..
Det ställer man ju sig lite frågande till med tanke på att du uppenbarligen inte ens hade råd att fixa dina egna ögonbryn, eller köpa ett mobilskal...🤣

Men absolut 👍🏻
Citera
2024-02-22, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlakaj
Jaså? Det säger du..
Det ställer man ju sig lite frågande till med tanke på att du uppenbarligen inte ens hade råd att fixa dina egna ögonbryn, eller köpa ett mobilskal...🤣

Men absolut 👍🏻

Alltså jag vet inte om det ens går att förklara något för dig (och övriga här i min fanclub)

Det är absolut inte Så att jag gör en förfrågan om någon sak pga ekonomiska skäl varje gång man gör en fråga. Dock har jag inte frågat om speciellt många saker där, det är väl ganska mycket smartare att fråga om någon har och vill skänka en sak än att köpa för pengar man kan lägga på något annat som är viktigare?? Jag har ju skänkt en del i grupperna. det är ju helt fantastiskt att ni fortsätter att hålla mitt liv och namn som en riktig vidrig, tjuv (dömdes för fan inte ens för att ha snott hmm), ljuger om precis allt, skiter i barnen, droger ja d e väl bara en liten del av allt ni har hostat upp här. Ni känner inte att ni råkar idiotförklarar er själva rätt duktigt?? För det är ju helt uppenbart att det är nåt som är utplockat ur ett litet sammanhang och sen så har ni fått en hittepå variant av den verkliga situationen... Och det är ju inte så mycket som är en HEL och korrekt version och det är ju inte så att det kommer från en av de som verkligen vet hur saker är i sin helhet.. keep going för ni har verkligen varit en helt amazing liten sekt här, kan verkligen inte begripa varför man lägger ner mycket rätt mycket tid och energi på att snoka fram nåt litet smaskigt jag har gjort på nån social media. Varför gör man det på en person som man inte ens tycker om?? Väldigt korkat känner jag mig

Vad är det senaste om mig nu då??
Citera
2024-02-22, 14:55
Medlem
Senaste nytt! H.S hävdar att hon är oskyldig till allting som skrivs här! Kom och köp, kom och köp!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in