Citat:
Ursprungligen postat av
andygoop
Det var inte på Tiktok utan på detta forumet:
Användaren 432HannaSander432 avstängd för 1.06.
Användarnas anonymitet.
Avstängd i en vecka.
Jag vet inte hur MC tjuven beter sig nuförtiden.
Men han är portad på Annebergs motorbana på livstid, inte enbart pga stöld av kioskkassan.
Sen tände han väl på sin egen bil utanför bilföretaget som skulle serva eller laga den och fastnade på övervaknings kameran för några år sedan.
Vet du om en av anledningarna tlll konflikten mellan fam. Sande* och Sann*. T
handlar om att HA "wannabee" som Sann* var gift med senast har jävlats med systrarna Sande*?
Gällande det om bilbranden så stämmer detta mycket väl, var om jag minns rätt hans gula Honda, dem var några som hade likadana å tror d va han som hade gul, nu för tiden har han väl eget företag?
Jag vet endast hur det ligger till med HS å Alex*ndra, dem har under alla år vart som katt och råtta, till och med i så ung ålder som när det var örndisco slog HS A.T, inget allvarligt alls utan en catfight i yngre tonåren, men i början av året och under ett tag kommenterade a.t VARENDA inlägg HS gjorde på fb med så briljanta saker som "fan va du skriver, ingen som läser eller gillar ändå", "varför börjar du inte blogga istället" och HS tröttnade och skrev "nämen är det inte slagskämpen som yttrar sig igen" något likt det iaf, och det handlade om att AT skulle ha flugit på någon på en fest i nutid och då blev A.T enormt kränkt och gasta och gormade, sedan dess har hon blockat HS. Dem två har känt varandra sedan dem båda växte upp på sörse men nog aldrig vart vänner någon längre period under hela livet.
Du menar HA wannabe som i en klubb? Nja han är väl mer åt raggarhållet och en som dem flesta uppfattar som väldigt snäll om du menar l*sseman. Det är väl snarare HS som hängt på den klubben som jag undrade om d var den du menade, dock flera år sedan nu.