2025-06-01, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartAnonym
Hörde talas om att hon var inne på den lokala ICA för ett par dagar sedan och blev mer eller mindre eskorterad runt i butiken av vakter. Galet egentligen..
Hade det varit min butik hade jag aldrig vågat släppa in henne.
Hoppsan det var ju dumt att jag missade att delta på en sån här fantastisk tillställning som jag har den stora huvudrollen i. Det finns ju en obegränsad mängd olika saker som fritt tänkande av idioter lyckats fantisera ihop alltså. Ursäkta om jag är kränkande men det är ju inte så lite dum i hela huvudet du mfl är. Den här tråden är beviset för att öppna upp ett nytt mentalsjukhus.
Citera
2025-06-01, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollanbollan
Hoppsan det var ju dumt att jag missade att delta på en sån här fantastisk tillställning som jag har den stora huvudrollen i. Det finns ju en obegränsad mängd olika saker som fritt tänkande av idioter lyckats fantisera ihop alltså. Ursäkta om jag är kränkande men det är ju inte så lite dum i hela huvudet du mfl är. Den här tråden är beviset för att öppna upp ett nytt mentalsjukhus.
väldigt akut dessutom. Det är ju inte lite besatthet av mig och mitt liv ni har. Fint att ni har så mycket tid att lägga på en så kass person (enligt den här fanclubens vip ) istället för att ge nån som VILL ha er tid. Skevt ändå
Citera
2025-06-01, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Något nytt och roligt som H.S har råkat ut för senaste veckan?
Råkat ut för, det var inte lite väl hårda ord alltså. Plötsligt händer det sägs det
Citera
2025-06-01, 20:16
Medlem
Citat:
Råkat ut för, det var inte lite väl hårda ord alltså. Plötsligt händer det sägs det

Skulle du kalla dig själv en idiot eller är det bara alla andra som är idioter?
Citera
2025-06-02, 05:02
Medlem
[quote=Popcornhink|92065690]
Skulle du kalla dig själv en idiot eller är det bara alla andra som är idioter?
[/Q
Fin fråga ändå det som är en människa som inte är en idiot som alltså hela världens människor och det finns inget undantag på den... Vi har ju inte så jätte mycket en närmare obegränsad nivå på en hjärnas kapacitet, men som vi har en liten exklusiv och oklar anledning gjort en gräns på hur väldigt mycket mindre än så som används. Helt klart att det är en stor idioti som resultat anser jag iaf
Citera
2025-09-09, 22:33
Citat:
väldigt akut dessutom. Det är ju inte lite besatthet av mig och mitt liv ni har. Fint att ni har så mycket tid att lägga på en så kass person (enligt den här fanclubens vip ) istället för att ge nån som VILL ha er tid. Skevt ändå

Låt folk skriva o gnälla !
Deras enda intresse verkar vara att jaga dig.
Bättre dom städar vid sin egen port först
Senast redigerad av PocoLocoWC 2025-09-09 kl. 22:39.
Citera
2025-09-27, 20:34
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PocoLocoWC
Låt folk skriva o gnälla !
Deras enda intresse verkar vara att jaga dig.
Bättre dom städar vid sin egen port först
Äcklet HS har blivit bestulen på sin Tjernobyl (elskooter) karma som Fan.
HS orkar aldrig städa då våpet aldrig jobbat en hel arbetsdag i hela sitt liv.

Ett beslut som ifrågasattes ifrån hennes avlidne far men påhejades av mor hennes...
Citera
2025-09-28, 02:45
Medlem
Kollade hennes Facebook. Är denna kvinna 43 år?!?!?!?!?! Ser ut som 75 minst. Kan inte ha levt ett lätt liv?
Citera
Idag, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Äcklet HS har blivit bestulen på sin Tjernobyl (elskooter) karma som Fan.
HS orkar aldrig städa då våpet aldrig jobbat en hel arbetsdag i hela sitt liv.

Ett beslut som ifrågasattes ifrån hennes avlidne far men påhejades av mor hennes...

Kan instämma angående detta då jag hört det sägas utav flera i hennes familj och andra.
Hennes mor vill inte veta av henne och ingen annan heller.
Hahaha, karma är bäst!
Citera
Idag, 19:32
Medlem
Faltas avatar
Den här tråden borde låsas! Det är mer skitsnack om den här kvinnan och det är uppenbart att flera i tråden bor på orten och nästan förtalar henne. Om hon inte arbetar etc , har inte med trådämnet att göra. LÅS tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in