2021-09-05, 00:37
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
BTW så är det bara en jävla hets och smutskastning gällande alla Galenikas Ksalol.
Det kan jag hålla med om
Citera
2021-09-08, 00:48
Medlem
flowerpower900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Var nere i Balkan i somras, köpte på mig en jävla massa paket, så ja dem är legit fortfarande beror bara på vart man köper dem.Köper du dem på en svensk svart marknad då får man räkna med fejkade.Jag köpte mina direkt i apoteket nere i Balkan.

Hade du recept från en balkan läkare då eller gick det att köpa ändå?
Citera
2021-09-08, 02:31
Medlem
vet en som har köpt inrikes legit ksasol , bensedin, lorazepam.

Bra effekt. ej att jämföra med oxascand som är en pussy benzo , han får 15mg utskrivet oxascand

Testat någon få gång , alla sorter av honom. Små doser bara.

Vet inte var han handlar dock.
Han sa namnet, men minns inte.
Det är inte flugsvamp i allafall inte.

Känner inte honom så väl, men han säger samma sak, det är stor skillnad mot oxascanden.
Han är jävligt nöjd.
Han har gått på benzo dagligen 10år +
Han gillar variera sorter för att slippa bli van sa han.
Och han dubbeldoserar sin 15mg oxascand då den är värdelös, och han får över endel
Som dubbeldos mot receptet är oxan ok tycker han.

Att han får över minst hälften mer Oxa är för att han i flera dagar
tar dom andra sorterna i veckan. Går ibland par dagar helt utan Oxa sa han.

Säkert bra sätt om man gillar benzo,
jag själv vill inte leva det livet.
Citera
2021-09-08, 06:26
Medlem
getbusys avatar
Nej det finns inte mkt fejk, folk överdriver som in i helvete. Och folk som inte har ångest känner inte så mkt. Det som däremot förekommer är hemmapressde underdoserade tabs.
Citera
2021-09-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Hade du recept från en balkan läkare då eller gick det att köpa ändå?

Du behöver inget recept. Blir de problem släng över lite extra dricks vid disken så går det hur bra som helst.
Citera
2021-09-15, 06:30
Medlem
Flusons avatar
Utgå alltid från att den ksalol du köper alltid är fejk, dvs en kopia. Detta betyder inte att det är en keff kopia eller inte funkar. De innehåller bara inte den mängd alprazolam som utlovat. Så det ser ut i dags läget. Ojämna, undetdoserade..
Så var det inte för några år sen (5-6 kanske minns ej ), då kostade bensot mera när du köpte det på nätshoppar/hos nätkranar. Jag är osäker på hur längesen men de va på den tiden man oftast pröjsade uppåt laxen-1200 kr typ för 100 stycken. Då jävlar va de tryck i dom. Någon annan som fattar va jag menar?
Senast redigerad av Fluson 2021-09-15 kl. 06:33.
Citera
2021-09-15, 06:50
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Utgå alltid från att den ksalol du köper alltid är fejk, dvs en kopia. Detta betyder inte att det är en keff kopia eller inte funkar. De innehåller bara inte den mängd alprazolam som utlovat. Så det ser ut i dags läget. Ojämna, undetdoserade..
Så var det inte för några år sen (5-6 kanske minns ej ), då kostade bensot mera när du köpte det på nätshoppar/hos nätkranar. Jag är osäker på hur längesen men de va på den tiden man oftast pröjsade uppåt laxen-1200 kr typ för 100 stycken. Då jävlar va de tryck i dom. Någon annan som fattar va jag menar?

Jo - så var det. Då var de snarast överdoserade och en enmilligrammare kändes som en tvåa-stav X. Hände något (negativt) med Ksalol för några år sedan, bidrog till att jag slutade m alpra, om det ens var alpra...
Citera
2021-09-15, 14:37
Medlem
Folketstempels avatar
Blåbären i så in i h-e billiga att köpa i bulk på Darknet, att man slänger i sig ett par extra var gång.'
Toleransen ökar från dag ett till dag två med ljusets hastighet, så man tror att de är svagare av den anledningen.
Betalar man alltid 20:- styck på gatan så fungerar de med mindre mängd.
That's my 2 cents...
Citera
2021-09-20, 19:55
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Blåbären i så in i h-e billiga att köpa i bulk på Darknet, att man slänger i sig ett par extra var gång.'
Toleransen ökar från dag ett till dag två med ljusets hastighet, så man tror att de är svagare av den anledningen.
Betalar man alltid 20:- styck på gatan så fungerar de med mindre mängd.
That's my 2 cents...
Mycket möjligt. En annan teori är att alprazolam är så pass potent och märkbart att det spelar mindre roll om det är 0.5 eller 1.0 mg för att man skall känna skillnad.
Citera
2021-09-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Nej det finns inte mkt fejk, folk överdriver som in i helvete. Och folk som inte har ångest känner inte så mkt. Det som däremot förekommer är hemmapressde underdoserade tabs.

Hahaha folk som inte har ångest känner inget, vad är det för skit snack? En färsking ballar ur på 20 mg stesolid på fyllan, garanterat. Det cirkulerar så in i helvete med dåliga piller och har gjort i många år.
Citera
2021-09-25, 11:04
Medlem
om ksalolen är fake är rivotrilen o bensedinen fake då med?
Citera
2021-09-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Hahaha folk som inte har ångest känner inget, vad är det för skit snack? En färsking ballar ur på 20 mg stesolid på fyllan, garanterat. Det cirkulerar så in i helvete med dåliga piller och har gjort i många år.

De e nån skit folk börjat spy för att kunna må bättre över sitt benzo bruk. "Man känner inget om man inte har ångest, och jag känner massor alltså så behöver jag det här".

Dummaste jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in