Citat:
Ursprungligen postat av
MsMelankoli
Som titeln lyder.
Finns det egentligen legit Ksalol kvar, alltså då äkta Galenika apoteksvaror.
Tar väldigt sällan men blir oftast ksalol när det händer och skulle nog säga att jag aldrig fått en så att säga "legit pharmagrade" batch.
Visst dem man tar funkar ju men är sååå kraftigt underdoserade at best, eller verkningslösa at the worst.
Då jag läst att galenika slutar producera ksalol sen en till tillbaka, så är väl därför dem flesta man köper är fejk.
Så vad tror ni? Kommer vi någonsin få tillbaka pharmagrade ksalol eller behöver vi bara finnas oss i att ksalolen som säljs är fejk idag?
Mvh
Vad jag har fått veta, även när jag köpt större partier av både kartor och lösvikt så ska man tydligen inte kunna ställa dom "oäkta" på sidokanten utan att dom välter. Sen så har jag fått för mig att alla ksalol är "fake" då dom tryckta i någon källarfabrik(underground märke)
Har tänkt när man köpt 20 000st osv hur folk kommer åt såna stora partier som flera miljoner kartor om året? Och sen att det slutar inte flöda med ksalol borde man inte gått ihop och stängt ner "fabriken" för länge sedan?
Många tror att det är fentanyl i skiten nu för tiden, men jag vet inte dom är ju jääävligt potenta.
Köpte en karta bara för nån vecka sen och den hade inga "avbrytningsflikar" på kartan som det alltid har varit innan, samt ofta är det olika tecken på aluminiumets sida, olika pilar/olika färger beroende på vilka parti som kommer in.
Jag har fått dessutom falska när jag köpt lösvikt flertal gånger, då man märker när man måste trycka i sig 10st för att ens känna att benen blir lugna. När det av 90% av alla andra gånger räcker med 3st.
mvh dare