Citat:
Ursprungligen postat av
Aftonhoran69
Vilken förlorarmentalitet. Nej det är inte lönt att dejta om man ger upp innan man ens försöker.
Nej det är inte en förlorarmentalitet, tvärtom. Det är inte längre fairplay i Sverige.
Gå in på vilken McDonalds eller dansgolv som helst en fredagskväll och genast har du 25 killar där. 5 lite äldre par med barn som kör iväg med bil.
På Badoo och Pancake svarar dom knappt ens. Varför skulle jag tro att det är bättre idag jämfört med 10 år sedan.. Vad krävs enligt dig för att kunna dra ett streck över alltsamman.. När kan man göra det med gott mod?
Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Om du ser mycket bra ut typ modell utseende och har gott om pengar så go for it ,annars bara lägg ner inte lönt lägga ner tid på nåt man bara blir förbannad och frustrerad på när man inser hur ruttet allt efter man skrapat på ytan.
Jag är beredd att hålla med.
1) Superläcker, fotomodellsklass, karisma och ork.
2) Förmögen, 5 miljoner, betald villa och sportbil.
3) Kändis, typ som Lambertz eller Tusse.
4) Hög social status,; överläkare, pilot, kändisadvokat.
Eller en kombination av en hel del av varje ovan, då är det meningsfullt. Inte annars.
Visst, man kan måhända träffa någon efter mycket slit och 13 träffar men kommer det leda till något vettigt... Jag tror inte det för de allra flesta vanliga killar och män. Det är kört. Rättare sagt överstökat, en epok som är förbi.