2021-07-04, 14:30
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenTroru
Hahaha kan garantera dig att Jerry r utan direkt stor konkurrens den bsta pokerspelaren i gambling Cabin, ven top 10 i Sverige. Hans analyser r knivskarpa.. Att du ligger och skrattar t dem sger mer om dig hur okunnig du r om poker.. Kan juh lova att du inte r i nrheten av vinnande poker spelare eller ns har en aning av hur mycket tid du behver lgga ner fr att vara vinnande spelare p poker 2021 p t.o.m. 50 dollars turrar.. Jerry krossar dem och hgre niver

Jag upprepar det jag sa skrev tidigare. Din vn, Jerry m vara en helylle grabb, men ngot vidare rent professionellt r han d rakt inte p poker. Han r dock bttre p turneringsspel n cashgame, det mste jag ge honom. Men jag har mtt honom live flertalet ggr och hans analyser r som sagt inte de skarpaste. Likadant i stream, d tittarna verkligen ser hur dlig han r. 9 av 10 vunna hnder r ren tur. Han spelar efter de dr 33% som innefattar tur.

Angende vinnande spel s spelar inte Jerry i min liga. Jag har omsatt tskilliga miljoner genom ren p gambling och poker. Mer pengar n Jerry nnsin kommer att vara i nrheten av.
Dock var det mnga r sen jag spelade poker nu. Idag r det endast krypto och obligationer som inbringar miljonomsttningar.

S ska vi tala ekonomi rent krasst s kan jag vl utan att behva ta till fiskarnas mtt sga att den lille snorvalpen, Jerry inte skulle ha rd med det som str p menyn till min groggbord en casual sndag.

Dessutom r Jerry alldeles fr omogen och barnslig (bde utseendemssigt och viralt) fr att kunna tas p allvar. Han ser ut som lite som Hkan Brkan fast i en moppekilles lder. Kepsen bak och fram, sm moppefjun p verlppen och pratar som han precis hamnat i mlbrottet.
Hrde nnstans att han r runt 20 r och hans flickvn? r typ s dr 60 r gammal? De som sett dem tillsammans beskriver honom som en sonen och hans flickvn fr farmor
Stackars jvel!
Citera
2021-07-04, 14:32
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Jag upprepar det jag sa skrev tidigare. Din vn, Jerry m vara en helylle grabb, men ngot vidare rent professionellt r han d rakt inte p poker. Han r dock bttre p turneringsspel n cashgame, det mste jag ge honom. Men jag har mtt honom live flertalet ggr och hans analyser r som sagt inte de skarpaste. Likadant i stream, d tittarna verkligen ser hur dlig han r. 9 av 10 vunna hnder r ren tur. Han spelar efter de dr 33% som innefattar tur.

Angende vinnande spel s spelar inte Jerry i min liga. Jag har omsatt tskilliga miljoner genom ren p gambling och poker. Mer pengar n Jerry nnsin kommer att vara i nrheten av.
Dock var det mnga r sen jag spelade poker nu. Idag r det endast krypto och obligationer som inbringar miljonomsttningar.

S ska vi tala ekonomi rent krasst s kan jag vl utan att behva ta till fiskarnas mtt sga att den lille snorvalpen, Jerry inte skulle ha rd med det som str p menyn till min groggbord en casual sndag.

Dessutom r Jerry alldeles fr omogen och barnslig (bde utseendemssigt och viralt) fr att kunna tas p allvar. Han ser ut som lite som Hkan Brkan fast i en moppekilles lder. Kepsen bak och fram, sm moppefjun p verlppen och pratar som han precis hamnat i mlbrottet.
Hrde nnstans att han r runt 20 r och hans flickvn? r typ s dr 60 r gammal? De som sett dem tillsammans beskriver honom som en sonen och hans flickvn fr farmor
Stackars jvel!
Man blir ju nyfiken. Hur jvla mycket pengar har han spelat av dig? Har han lyckats gula dig? Har han frnedrat dig p andra stt n tagit dina pengar?
Citera
2021-07-04, 14:40
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Man blir ju nyfiken. Hur jvla mycket pengar har han spelat av dig? Har han lyckats gula dig? Har han frnedrat dig p andra stt n tagit dina pengar?

Ett inkp p sin hjd. Rckte kan till en kopp kaffe & semla p Julins!
Citera
2021-07-04, 22:25
Medlem
Citat:

Vad nickar/nickade du? Om du nu hade sdan omsttning s ska det vl finnas en Sharkscope!
Citera
2021-07-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratKanin
Vad nickar/nickade du? Om du nu hade sdan omsttning s ska det vl finnas en Sharkscope!

Det r bara skitsnack.

Ls post nr 30 i trden.
Den pvisar massor med okunskap.
Citera
2021-07-05, 18:20
Medlem
MenTrorus avatar
Citat:

Stackars jvel!

Haha rolig r du iaf de fr jag ge dig ..
Men du sitter juh och hittar p saker, du har alla jerrys pokernick p pocketfives och han har vinster p runt 12 miljoner mellan alla konton dr. Detta r inte omsttning utan vad han har gtt plus .. men det r kaffe pengar fr dig d eller ?

Jag frstr dock att fr en okunnig spelare som dig kan hans analyser kanske g lite ver ditt huvud.. Jag personligen kr poker heltid atm och sitter studerar i pio osv.. kan garantera dig att bttre svenska videos med poker strategier finns inte att f tag p ..

Du har juh uppenbarligen inte alla hstar hemma tyvrr.. Mytoman ?
Citera
2021-07-07, 20:16
Medlem
Citat:

Stackars jvel!

Allts detta brjar bli absurt. Till att brja med kan jag hlla med om att jag inte r ett fan av den skggiga killen men dina rants brjar sga mer om dig som person n honom... Sen att skgga killen r verviktig och Jerry ser lite pojkig ut... fan lt dem. Din fix p deras utseenden frstr diskussionen. Fattar att detta r Flashback men r lite synd d du verkade brja denna trd hyfsat vettigt men nu har du gtt ner i ngon typ av ursinnig Syre-obsession.

Sen att sga att Jerry flaxat sin pokerbragder r ganska trngsynt sagt. En snabb background check s borde varje pokerspelare med lite erfarenhet av variansen veta att flax r inte det som tagit honom dit.

Sen lgg upp lite Sharkscopes fr att backa det du sger grna, fr dina tankegngar kring poker stmmer inte verens med en vinnande spelare.

Lite komiskt att du bara nmner Bengt som en bttre spelare och absolut, Bengt har varit en beast inom tidig HU och r fortfarande en skarp PLO-spelare men snackar vi turnering NLH (som du sjlv tog exempel ang vinster) skulle Bengt sga att Jerry r bttre rent objektivt.
Citera
2021-07-18, 09:19
Medlem
Mittpunkts avatar
De ser ut att tlja guld med det dom sysslar med. Omsttning p nstan tio miljoner frra ret och en vinst p nstan fyra miljoner. Deras huvudinkomst r andelar till Stryktipset och Europatipset som de sljer p deras hemsida.

Citat:

Fr att nmna ngra av hans storvinster frn sportsbetting s listar jag 10 st random vinster nedanfr, kom dock ihg att detta r bara en brkdel av alla vinster han gjort p sportsbetting under 2020.

1.
Spel: Europatipset
Antal rtt: 13 rtt
Insats: 230 kronor
Vinst: 1.792.365 kronor

2.
Spel: Stryktipset
Insats: 800 kronor
Vinst: 1.092.112 kronor

3.
Insats: 400 kronor
Vinst: 911.811 kronor

4.
Insats: 400 kronor
Vinst: 404.900 kronor

5.
Insats: 180 kronor
Vinst: 570.850 kronor

6.
Insats: 210 kronor
Vinst: 546.600 kronor

7.
Insats: 300 kronor
Vinst: 420.108 kronor

8.
Insats: 156 kronor
Vinst: 373.550 kronor

9.
Insats: 270 kronor
Vinst: 393.850 kronor

10.
Insats: 220 kronor
Vinst: 305.413 kronor

Totalt inspelat p dessa ovanstende 10 lagda spel inom sportsbetting:
6.811.559 kronor

Total vinst inkluderat poker samt sportsbetting:
16.801.316 kronor

Vi kan allts konstatera att Bengt Sonnert r 2020 drog in 16.801.316 kronor p poker och sportbetting. Det motsvarar en mnadsln p 1.400.109 kronor efter skatt, d alla vinster r skattefria.

Dessa summor r inte Jerry deen ens i nrheten utav. Varken nr det gller poker eller sportsbetting.
Om du klickar p bilden i min frra post s kan du se en verblick av grabbarnas inkomst.

Det dr r andelsspel som du spaltar. Bengt har inte vunnit de summorna sjlv.

Deras provisionsstege ser ut enligt nedan (per mnad):
> 200.000:- 3%
201.000-500.000 3.5%
501.000-1.000.000 4%
1.000.001-2.000.000 5%
2.000.001-5.000.000 6%
5.000.000 -> 8%
Senast redigerad av Mittpunkt 2021-07-18 kl. 09:32.
Citera
2021-08-12, 12:51
Medlem
Vad r det Gambling Cabin drar in s mkt pengar p att ngon ville betala mer n 40 miljoner fr fretaget?
Citera
2021-08-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad r det Gambling Cabin drar in s mkt pengar p att ngon ville betala mer n 40 miljoner fr fretaget?

Reklam, procent p andelsspel, intkter frn livestreams, etc.

Du har ju ett community fullt av s̶p̶e̶l̶t̶o̶r̶s̶k̶a̶r̶ spelentusiaster vilket r en vldigt lukrativ grupp att vilja n ut till.
Citera
2021-08-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratKanin
Reklam, procent p andelsspel, intkter frn livestreams, etc.

Du har ju ett community fullt av s̶p̶e̶l̶t̶o̶r̶s̶k̶a̶r̶ spelentusiaster vilket r en vldigt lukrativ grupp att vilja n ut till.

Men deras skara av fljare r ju inte S stor? Vl? Har svrt att fatta detta, men jag r inte s initierad. Vet man hur mkt herr Sonnert gde nr det sldes?
Citera
2021-08-13, 14:29
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Men deras skara av fljare r ju inte S stor? Vl? Har svrt att fatta detta, men jag r inte s initierad. Vet man hur mkt herr Sonnert gde nr det sldes?

Bra vinstmarginaler, s ven med en lg omsttning (lite under 10 miljoner) s gr man stora vinster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in