Citat:
Hahaha kan garantera dig att Jerry r utan direkt stor konkurrens den bsta pokerspelaren i gambling Cabin, ven top 10 i Sverige. Hans analyser r knivskarpa.. Att du ligger och skrattar t dem sger mer om dig hur okunnig du r om poker.. Kan juh lova att du inte r i nrheten av vinnande poker spelare eller ns har en aning av hur mycket tid du behver lgga ner fr att vara vinnande spelare p poker 2021 p t.o.m. 50 dollars turrar.. Jerry krossar dem och hgre niver
Jag upprepar det jag sa skrev tidigare. Din vn, Jerry m vara en helylle grabb, men ngot vidare rent professionellt r han d rakt inte p poker. Han r dock bttre p turneringsspel n cashgame, det mste jag ge honom. Men jag har mtt honom live flertalet ggr och hans analyser r som sagt inte de skarpaste. Likadant i stream, d tittarna verkligen ser hur dlig han r. 9 av 10 vunna hnder r ren tur. Han spelar efter de dr 33% som innefattar tur.
Angende vinnande spel s spelar inte Jerry i min liga. Jag har omsatt tskilliga miljoner genom ren p gambling och poker. Mer pengar n Jerry nnsin kommer att vara i nrheten av.
Dock var det mnga r sen jag spelade poker nu. Idag r det endast krypto och obligationer som inbringar miljonomsttningar.
S ska vi tala ekonomi rent krasst s kan jag vl utan att behva ta till fiskarnas mtt sga att den lille snorvalpen, Jerry inte skulle ha rd med det som str p menyn till min groggbord en casual sndag.
Dessutom r Jerry alldeles fr omogen och barnslig (bde utseendemssigt och viralt) fr att kunna tas p allvar. Han ser ut som lite som Hkan Brkan fast i en moppekilles lder. Kepsen bak och fram, sm moppefjun p verlppen och pratar som han precis hamnat i mlbrottet.
Hrde nnstans att han r runt 20 r och hans flickvn? r typ s dr 60 r gammal? De som sett dem tillsammans beskriver honom som en sonen och hans flickvn fr farmor

Stackars jvel!