2023-01-21, 16:09
Medlem
Vem är skägget som är på streamen nu då?
En ny stjärna som pratar självklarheter iallafall.
Citera
2023-01-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Två system uppe nu med "Bengt "Psykopaten" singel för livet, trots miljoner på banken" & "I de lugna vatten simmar Bengt"

Kanske dags lösenordskydda som någon skrev?

Otroligt hur stark Jantelagen är hos vissa personer.
De som lägger upp sånt kan inte må så bra.
Borde vara lätt att reda ut vem det är - psyket nästa.
Citera
2023-01-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlighted2022
Otroligt hur stark Jantelagen är hos vissa personer.
De som lägger upp sånt kan inte må så bra.
Borde vara lätt att reda ut vem det är - psyket nästa.

Någon hade lagt ut hans adress också.
Folk är inte kloka, oavsett vad man tycker angående det som har hänt liksom.
Citera
2023-01-21, 18:20
Medlem
Bör inte vara svårt att pinga den IP-adressen om dom har en bra tekniker. Vore kul att se vilken liten tomte i mammas källare som dyker upp om det görs 🤭
Citera
2023-01-21, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitals93
Någon hade lagt ut hans adress också.
Folk är inte kloka, oavsett vad man tycker angående det som har hänt liksom.

Ja, någon i cirkusen eller dennes "närmaste" (och följare?) verkar inte ha alla hästar hemma -
kanske eller rent sannolikt en bidragande orsak till det som hänt?
Citera
2023-01-21, 20:01
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Vem är skägget som är på streamen nu då?
En ny stjärna som pratar självklarheter iallafall.

Niklas Borg tror jag han heter. Krönikör på Expressens sportsidor.
Citera
2023-01-21, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Niklas Borg tror jag han heter. Krönikör på Expressens sportsidor.

Aha. Tack
Citera
2023-01-21, 21:29
Medlem
Niklas Borg är en gammal rutinerad räv. Duktig på både poker och betting.
Bland annat medgrundare av 24h Poker om jag inte minns fel.
Citera
2023-01-22, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Jag ställer mig starkt frågande till om man ens behöver prata "rulle" som spelläggare. Dom lägger 1-2 system per omgång och sätter väl in det som ska läggas då? Är nog inte konstigare än så. Eller betalar TGC alla andelar rakt ut?

Med tanke på allt ryggdunkande och av det jag sett så verkar det vara standard att även köpa andelar av dom andra spelläggarna så det går nog åt bra med tusenlappar per omgång, 3 omgångar per vecka x 4 veckor så jag tippar dom ligger mellan 20-50k i andelar, har man då en insättningsgräns på 20k/månaden är det högst oklokt att ta ut pengar om man klonkar 13.
Citera
2023-01-22, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Med tanke på allt ryggdunkande och av det jag sett så verkar det vara standard att även köpa andelar av dom andra spelläggarna så det går nog åt bra med tusenlappar per omgång, 3 omgångar per vecka x 4 veckor så jag tippar dom ligger mellan 20-50k i andelar, har man då en insättningsgräns på 20k/månaden är det högst oklokt att ta ut pengar om man klonkar 13.

Har inte räknat på det, men låter helt sjukt att random spelläggare dunkar 20-50k ur egen ficka per månad?
Citera
2023-01-22, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Har inte räknat på det, men låter helt sjukt att random spelläggare dunkar 20-50k ur egen ficka per månad?

Är det verkligen så svårt att tro ?

3 system varje vecka x 4 veckor = 12 system i månaden.

Visst dom lite mindre kända spelläggarna kanske inte vevar 20k andelar i månaden, men Bengan och Dybban som har system för 400-800kr just nu ligger absolut på över 20k i månaden.

Och som jag nämt tidigare om hur korkat det är att ta ut pengar från Svenska Spel, kolla in Adams kuponger idag, han har två stycken men han har varken köpt andelar eller är spelläggare utan någon Lisa Larsson istället, vilket jag gissar är pga han uppnått sin insättningsgräns.

Bengan har 2 kuponger , 315kr och 800kr i vilket han köpt 315x3 samt 800x2 = 2545
Sen tillkommer någon twitch kupong så vi säger 3000kr x 12 omgångar = 36.000kr
Och då räknar jag inte med alla gånger han pumpar ut fler kuponger när vissa system blir slutsålda.
Citera
2023-01-22, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Är det verkligen så svårt att tro ?

3 system varje vecka x 4 veckor = 12 system i månaden.

Visst dom lite mindre kända spelläggarna kanske inte vevar 20k andelar i månaden, men Bengan och Dybban som har system för 400-800kr just nu ligger absolut på över 20k i månaden.

Och som jag nämt tidigare om hur korkat det är att ta ut pengar från Svenska Spel, kolla in Adams kuponger idag, han har två stycken men han har varken köpt andelar eller är spelläggare utan någon Lisa Larsson istället, vilket jag gissar är pga han uppnått sin insättningsgräns.

Bengan har 2 kuponger , 315kr och 800kr i vilket han köpt 315x3 samt 800x2 = 2545
Sen tillkommer någon twitch kupong så vi säger 3000kr x 12 omgångar = 36.000kr
Och då räknar jag inte med alla gånger han pumpar ut fler kuponger när vissa system blir slutsålda.

Ja, alltså jag håller ju inte bengan/dybban som random spelläggare. Dom ligger garanterat på dom insatserna/månad. Trodde du menade alla spelläggare, dom här på andelssidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in