Ngon som vet om han matte r musketr fortfarande? Inte sett hans andelar p ett tag var med p hans system i somras men sen har ja inte hittat hans andelar nr ja kollat.. r han som bengt och sljer allt snabb eller har han slutat med andelarna?
Ngon som vet om han matte r musketr fortfarande? Inte sett hans andelar p ett tag var med p hans system i somras men sen har ja inte hittat hans andelar nr ja kollat.. r han som bengt och sljer allt snabb eller har han slutat med andelarna?
Det r han. Han lgger fortfarande men hans andelar kan g fort emellant.
Du har ven Gruvligan som jag tycker kommer och gr hos Gambling Cabin. De lgger vldigt sm system och har vl ftt tretton rtt en gng.
Min mamma och jag diskuterade Gambling Cabin hr fr ngra dagar sedan och hon brukar kpa andelar av dom och sa det att "det r konstigt att dom inte fr tretton rtt oftare med tanke p storleken p systemen dom lgger" och jag svarade henne att "det beror inte p det utan det beror p att dom spikar lag som str i 20-50% och sedan kan dom mnga gnger stta 1X nr strecken r 10-20-70 istllet fr att stta X2 eller spika av och g vidare". Man gr det s fruktansvrt krngligt fr sig sjlv helt enkelt.
Du har fortfarande inte frsttt ngonting jag frskt frklara fr dig. 😂😂
Tre system satte tretton rtt igr fr Gambling Cabin. Bobby 100 red. Bengan 234 red och On Stream 175. Det sistnmnda var dessutom ensam med 1,6 miljoner kronor men s gjorde E.Frankfurt tv snabba ml i slutet av matchen.
Du har fortfarande inte frsttt ngonting jag frskt frklara fr dig. 😂😂
Kryddan har skrivit ngot lsvrt som jag tyckte var en bra sammanfattning.
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Det r vl drfr dom fr 13 s sllan att dom plockar bort fr mnga favoriter, jag kan frst att man plockar bort 1 favorit om man tycker favoritskapet r fel men dom hr herrarna kan plocka bort 2 elr 3 favoriter ibland, inte konstigt d att dem spricker p 1 elr 2 och hamnar p 11 elr 12 vldigt ofta istllet fr att f 13 fler gnger om dom tex bara plockat bort 1 favorit. Jag frstr varfr dom tycker om att plocka bort favoriter, det r fr att dom vill t miljonutdelningar och vara ensam p 13 men det r vldigt sllan det blir miljon utdelningar p tipset elr att man r ensam vinnare s fokuset borde istllet vara p att frska pricka 13 rtt s mnga gnger som det bara gr, det tror jag sm spelare som kper deras andelar skulle uppskatta att f uppleva 13 rtt fler gnger.
Tre system satte tretton rtt igr fr Gambling Cabin. Bobby 100 red. Bengan 234 red och On Stream 175. Det sistnmnda var dessutom ensam med 1,6 miljoner kronor men s gjorde E.Frankfurt tv snabba ml i slutet av matchen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!