Citat:
Hörde på omvägar att Syre fick lämna p g a sitt temperament och att han inte kunde ta en seriös och vuxen diskussion. Dessvärre har de ju fått in en ny liknande tjomme vid namn Bobby som nästan är en kopia av Syre.
Bobby, En tjock liten gubbe som ser ut som en ny version av Karlsson på taket. Väldigt spydig och tror han är världsmästare på poker. Han hotar folk och bannar i tid och otid. Jag har även pratat med en väldigt duktig pokerspelare som förövrigt gästat sändningen flertalet ggr och även lagt experttips på stryket som berättat att denna Bobby är en riktig gris. Och man märker att så fort nån i chatten skriver nått som inte tilltalar Bobby så hytter han med näven och blir illröd i sitt blekfeta ansikte.
Syre och Bobby är de mest hatade på TGC, det är konstaterat. Som tur är får bara Bobby vara med på vissa söndagssändningar.
Tror Bobby också hänger på en skör tråd. Man ser att Timman känner sig obekväm i hans sällskap när han börjar veva och gå lös.
Bobby, En tjock liten gubbe som ser ut som en ny version av Karlsson på taket. Väldigt spydig och tror han är världsmästare på poker. Han hotar folk och bannar i tid och otid. Jag har även pratat med en väldigt duktig pokerspelare som förövrigt gästat sändningen flertalet ggr och även lagt experttips på stryket som berättat att denna Bobby är en riktig gris. Och man märker att så fort nån i chatten skriver nått som inte tilltalar Bobby så hytter han med näven och blir illröd i sitt blekfeta ansikte.
Syre och Bobby är de mest hatade på TGC, det är konstaterat. Som tur är får bara Bobby vara med på vissa söndagssändningar.
Tror Bobby också hänger på en skör tråd. Man ser att Timman känner sig obekväm i hans sällskap när han börjar veva och gå lös.
Nu följer jag bara Stryktipsgänget och Europatipset på söndagar. Har däremot sett lite utav Bobby när de lägger spel för hockeyn och även Timman.
Jag kan väl säga så lite som så att, Bengan kan också ge permbann, 600 sekunders bann eller ta bort inlägg om något negativt skrivs om honom. Man får inte kritisera något de gör överhuvudtaget eller för den delen, ge konstruktiv kritik för då blir det liv i luckan handlöst.
För exempel på lördagar på stream så släpper de 175 kr on stream och den tar slut 0,01 sekund för folk har bottar som köper upp andelarna. Det har kommit in förslag flera gånger på att de ska släppa fler on stream 175 kr så fler har möjligheten att köpa men nej. Sargon har kommit med den smarta idén att det är oseriöst att göra så, släppa en kanske två-tre stycken identiska on stream 175. Mig veterligen så driver de ett bolag och ett bolag ska väl generera pengar?
Men ja, hela den skaran är lite speciell måste jag säga men de är ändå mysigt att sitta med på lördagarna och höra deras tugg.