Citat:
Ursprungligen postat av
Purkenman63
Ok så 31k provision på 1 omgång. Jag tycker inte det låter som mycket pengar på så många gubbar men det är klart att om man räknar på år och månad så blir det en slant. Kul att spåna vidare på vad de drar in. Nu var detta den heliga kon, stryket England och jp. Så 31k är säkert nära det dubbla mot vanlig lö
Här leker jag och spånar fritt.
Eu 2ggr/ v 52v. Tänker de drar in 20k/v =1,04 miljoner
Hela veckan med tt/pp/ bomben etc 5k =260k
Stryket snitt inkl jp omg 25k = 1,3 miljoner
Totalt 2,6 miljoner
Sen ska vi ju tänka avdrag/ tillägg på deras egna insats beroende på hur de går. Vad är då sanningen här om vi tar Dybban och Bengan. De köper väl 1-2 andelar av sina spel. Hur mycket får de dra av . . eller går de plus. Min känsla är att varje enskilt år är en minus affär. Dybban var stark förra och möjligen toucha han plus?
För att räkna lite grovt så säg följande, avräknat och klart i provision
300k i månaden i provision från Svenska Spel. Räkna sedan till alla länkar som folk gärna klickar på när stugan tipsar. Dessa länkar ger mer i provision än Svenska Spel plus att dom har affiliate från ATG. Som sagt, om vi räknar grovt så mellan tummen och pekfingret 450-500k i provisioner varje månad och sedan tillkommer samarbeten som dom ständigt har med Unibet.
Dybban köper 1-2 andelar av sina egna spel. Bengan köper 3-5 andelar av sina egna spel. Både Bengan och Dybban är god för flera miljoner kronor. Bengan fick 16 miljoner i Acroudaffären.