2023-09-02, 20:23
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Endast 6 EM kval matcher på lördag. Fullt med fotboll på League One dock. Kombination?

Tror dock värdet kan bli enormt jävla bra då det sannolikt blir lägre omsättning än vanligt då det inte är samma intresse vid EM kval och möjligtvis League One som de är vid Premier League och Championship.

Lägre omsättning + 20+ miljoner JP = mums!

Det är bara att spela 9 hel och 4 spik så får du tretton rätt på lördag.
Sverige, England, Schweiz och Rumänien.

Inget Championship nästa lördag. Åter lördag 16 september. League one har en match på lördag, resten uppskjutna. League two har tio matcher på lördag.
Senast redigerad av Mittpunkt 2023-09-02 kl. 20:26.
Citera
2023-09-02, 20:44
Medlem
Valde Sagges studio all in denna gång blir tgc nästa vecka med
Citera
2023-09-02, 20:47
Medlem
Det vissa gör på 6 år gör vi på 1månad var detta en diss till the gambling cabin från Sagge eller
Citera
2023-09-02, 20:58
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Det vissa gör på 6 år gör vi på 1månad var detta en diss till the gambling cabin från Sagge eller

Det kommer säkert en dag när SUI också blir pengakåta. Jag såg bara chans 78 som sålde slut på 5-6 minuter ikväll hos dom och det brukar inte gå så fort men denna gång gick det verkligen undan, oj så fort andelarna gick. Nu tjänar inte SUI de pengarna som TGC gör och kommer inte ens att nå den höjden men när dom börjar att få intäkter så får vi se hur mycket texten i footern talar sitt språk.

https://studioallin.se/storage/uploa...FuhutzOWLj.png
Citera
2023-09-02, 23:15
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Kommer vara väldigt många som sätter 13 på lördag tror jag, favoriter brukar inte svika i EM kval, spikar man av favoriterna i EM kvalet och lyckas lösa League 1 så borde man ha 13.
Citera
2023-09-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Det är bara att spela 9 hel och 4 spik så får du tretton rätt på lördag.
Sverige, England, Schweiz och Rumänien.

Inget Championship nästa lördag. Åter lördag 16 september. League one har en match på lördag, resten uppskjutna. League two har tio matcher på lördag.

Bara lägga egen rad då om du är säker på 13. Lycka till!
Citera
2023-09-03, 12:42
Medlem
Ok så 31k provision på 1 omgång. Jag tycker inte det låter som mycket pengar på så många gubbar men det är klart att om man räknar på år och månad så blir det en slant. Kul att spåna vidare på vad de drar in. Nu var detta den heliga kon, stryket England och jp. Så 31k är säkert nära det dubbla mot vanlig lö
Här leker jag och spånar fritt.
Eu 2ggr/ v 52v. Tänker de drar in 20k/v =1,04 miljoner
Hela veckan med tt/pp/ bomben etc 5k =260k
Stryket snitt inkl jp omg 25k = 1,3 miljoner
Totalt 2,6 miljoner
Sen ska vi ju tänka avdrag/ tillägg på deras egna insats beroende på hur de går. Vad är då sanningen här om vi tar Dybban och Bengan. De köper väl 1-2 andelar av sina spel. Hur mycket får de dra av . . eller går de plus. Min känsla är att varje enskilt år är en minus affär. Dybban var stark förra och möjligen toucha han plus?
Citera
2023-09-03, 15:43
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Ok så 31k provision på 1 omgång. Jag tycker inte det låter som mycket pengar på så många gubbar men det är klart att om man räknar på år och månad så blir det en slant. Kul att spåna vidare på vad de drar in. Nu var detta den heliga kon, stryket England och jp. Så 31k är säkert nära det dubbla mot vanlig lö
Här leker jag och spånar fritt.
Eu 2ggr/ v 52v. Tänker de drar in 20k/v =1,04 miljoner
Hela veckan med tt/pp/ bomben etc 5k =260k
Stryket snitt inkl jp omg 25k = 1,3 miljoner
Totalt 2,6 miljoner
Sen ska vi ju tänka avdrag/ tillägg på deras egna insats beroende på hur de går. Vad är då sanningen här om vi tar Dybban och Bengan. De köper väl 1-2 andelar av sina spel. Hur mycket får de dra av . . eller går de plus. Min känsla är att varje enskilt år är en minus affär. Dybban var stark förra och möjligen toucha han plus?

För att räkna lite grovt så säg följande, avräknat och klart i provision
300k i månaden i provision från Svenska Spel. Räkna sedan till alla länkar som folk gärna klickar på när stugan tipsar. Dessa länkar ger mer i provision än Svenska Spel plus att dom har affiliate från ATG. Som sagt, om vi räknar grovt så mellan tummen och pekfingret 450-500k i provisioner varje månad och sedan tillkommer samarbeten som dom ständigt har med Unibet.

Dybban köper 1-2 andelar av sina egna spel. Bengan köper 3-5 andelar av sina egna spel. Både Bengan och Dybban är god för flera miljoner kronor. Bengan fick 16 miljoner i Acroudaffären.
Citera
2023-09-03, 20:32
Medlem
Min vän är med på Dybbans 175a. Han har 13 rätt nu
Citera
2023-09-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Min vän är med på Dybbans 175a. Han har 13 rätt nu

Hur gick det för matte?
Citera